Stonewall_Jackson 15.04.2007 21:11:16 | |
---|
Vamp2:ssa eri efekteille vaihdettaessa (esim 8a:sta 7a:han, tai 8a:sta 8b:hen) kitaran ääni ei muutu lainkaan, vaan kaikista efekteistä kuuluu matala "mörinä". Vasta kun painaa molempia nuolinäppäimiä (vasen-oikea) yht'aikaa pohjassa muutaman sekunnin efekti hörähtää Vampista esille. Myöskään footswitch ei toimi, vaan tuottaa pelkkää "mörinää" joka efektistä. Vielä 1kk sitten kaikki pelasi mainiosti enkä muista tehneeni mitään suurempiä säätöja ko. laitteeseen. Mikä avuksi? |
Tympee Huttunen 15.04.2007 21:29:59 | |
---|
Ettei laitteen muistipatteri vetäisi viimeisiään? llmeisesti patterin väsyminen tuo ilmi aika outojakin oireita välillä. |
kojones 15.04.2007 21:41:09 | |
---|
Kannattaa ensiavuksi koittaa myös laitteen palautusta tehdasasetuksiin, löytyy ohjeista. |
Stonewall_Jackson 15.04.2007 21:51:29 | |
---|
Kannattaa ensiavuksi koittaa myös laitteen palautusta tehdasasetuksiin, löytyy ohjeista. Heh. Homma hanskassa, hanskat hukassa. |
kojones 15.04.2007 21:54:57 | |
---|
|
|
Nöyrä 18.04.2007 02:17:51 | |
---|
Johan potkii. Kiitos ja kumarrus kaikille. Hassua, sama ongelma oli minullakin laitteessa. Harmi vain, ettei se tuolla parane. Se nimittäin tekee tuon uudestaan ja uudestaan tihentyvällä tahdilla. Näin ainakin minulla. Loppuajasta se piti resetoida ~joka soittosession alussa, mutta kyllästyin laitteeseen muutenkin ennenkuin menetin hermojani sen kanssa. Ihan vain varoituksena aloittajalle :) |
Enimmäkseen Harmiton 18.04.2007 11:02:50 | |
---|
Hassua, sama ongelma oli minullakin laitteessa. Harmi vain, ettei se tuolla parane. Se nimittäin tekee tuon uudestaan ja uudestaan tihentyvällä tahdilla. Näin ainakin minulla. Loppuajasta se piti resetoida ~joka soittosession alussa, mutta kyllästyin laitteeseen muutenkin ennenkuin menetin hermojani sen kanssa. Ihan vain varoituksena aloittajalle :) Johtuu melko varmasti patterista eli se on tyhjä. Itse olen kyseisen laitteen omistanut useita vuosia ja kerran vai pari olen patterin vaihtanut. Patteri, kun tyhjenee niin presentit eivät enää pysy muistissa, koska patteri pitää ne yllä laitteen ollessa poispäältä. Buutilla sen saa eloon, mutta joka kerta joutuu ruuvaamaan soundit uusiksi. Ei muutakuin patteri veke ja kaupasta hakemaan uutta niin taas toimii kuin uutena. "Jos yksi kuva merkitsee enemmän kuin tuhat sanaa, niin yksi ääni voi merkitä enemmän kuin tuhat kuvaa." |
Anti 18.04.2007 11:39:23 | |
---|
Johtuu melko varmasti patterista eli se on tyhjä. Itse olen kyseisen laitteen omistanut useita vuosia ja kerran vai pari olen patterin vaihtanut. Patteri, kun tyhjenee niin presentit eivät enää pysy muistissa, koska patteri pitää ne yllä laitteen ollessa poispäältä. Buutilla sen saa eloon, mutta joka kerta joutuu ruuvaamaan soundit uusiksi. Ei muutakuin patteri veke ja kaupasta hakemaan uutta niin taas toimii kuin uutena. mistä paikkaa se patteri löytyy? olen kai puusilmä, kun kerran käytin auki, eikä heti löytynyt. kalamies#27 >-)))> |
Nöyrä 18.04.2007 11:42:48 | |
---|
Johtuu melko varmasti patterista eli se on tyhjä. Itse olen kyseisen laitteen omistanut useita vuosia ja kerran vai pari olen patterin vaihtanut. Patteri, kun tyhjenee niin presentit eivät enää pysy muistissa, koska patteri pitää ne yllä laitteen ollessa poispäältä. Buutilla sen saa eloon, mutta joka kerta joutuu ruuvaamaan soundit uusiksi. Ei muutakuin patteri veke ja kaupasta hakemaan uutta niin taas toimii kuin uutena. Kiitos tästä vinkistä. Mikäli tämä toimii, voin nostaa laitteen hintaa hiukan, kun sitä ei tarvitsekaan puolikuntoisena myydä :) |
superfly 18.04.2007 11:54:09 | |
---|
mistä paikkaa se patteri löytyy? olen kai puusilmä, kun kerran käytin auki, eikä heti löytynyt. Vehje auki ja siellä takana on semmoinen vähän niin kuin kellon patterin näköinen krominvärinen härpäke. Noita saa ihan vaikka Prismasta ostaa uusia. Mulla myös tämä auttoi tuohon ongelmaan mistä ketjun aloittaja puhuu. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |