Aihe: Mp3-soittimista
1 2 3 4 515 16 17 18 1948 49 50 51 52
Ziggy Bubba
04.04.2007 17:34:47 (muokattu 04.04.2007 17:38:16)

Oon tässä jo jonkun aikaa hakenut laadukkaita suljettuja luureja, jotka sopisivat myös iPodin perään ja kulkisivat reissussa ilman suurempia ongelmia. Nuo "in-ear" -vehkeethän ovat se yleinen vaihtoehto, mutta tuo korvaan tunkeminen on turhan suttuista hommaa :)

Alkuun testasin kovasti kehuttuja AKG:n K81DJ:tä, jotka eivät istuneet omaan päähän sitten yhtään. Nyt sitten päätin sijoittaa (130e :P ) ja laitoin tilaukseen Sennheiserin HD 25:t, jotka ovat kyllä tunnetummat DJ- ja studiopiireissä kuin "portable" -käytössä... En muuten löytänyt Helsingin seudun liikkeistä noita, eli jouduin tilaamaan ns. sokkona. Eiköhän noilla iPodikin pelitä - saas nähdä (voin heittää kokemuksia kunhan saapuvat).
Myspace.com/Crookmachine
W-Man
07.04.2007 16:30:22
Itse ostin ipodiini tämmöiset kossin kuulokkeet:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11201

Ja nyt kysymys kuuluu että voiko noita irroitettavia päitä puhdistaa/pestä vedellä vai meneekö pilalle?
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
PekkaM
07.04.2007 18:45:42
Itse ostin ipodiini tämmöiset kossin kuulokkeet:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11201

Ja nyt kysymys kuuluu että voiko noita irroitettavia päitä puhdistaa/pestä vedellä vai meneekö pilalle?

Voi pestä, mutta ne on pesun jälkeen pirun tahmeat. Ei meinaa saada korvakäytäviin ängettyä ennenkuin ne vähän siitä "pölyyntyvät".
Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa.
Rattata
09.04.2007 21:13:22
Oli Samsungin 4:n gigan soitin tarjouksessa Expertillä, 99 euroo. Taisi olla tämä: http://www.pixmania.com/fi/fi/26751 … msung/mp3-soitin-yp-z5fab-4-gb.html
depe
15.04.2007 13:55:48
Sellaista vaan aattelin kysellä, että minkälaisella setupilla yleensä lähdette lenkkeilemään esim. Ipodin (Nano) kanssa? Esim. nyt kun ilmat lämpenee, ja pian pääsee juoksentelemaan esim shortseilla ja t-paidalla, niin välttämättä hirveästi (jos ollenkaan) taskutilaa ei ole. Tai vaikka olisikin shortseissa/housuissa tasku, niin vedättekö sitten piuhan vain taskusta -> paidan alta -> korviin? Vai oletteko kehittäneet jotain erikoisempaa tai hankkineet jonkun pussukan?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
oulukyllosa
15.04.2007 14:05:04 (muokattu 15.04.2007 14:07:29)

Esim. Niken juoksupöksyissä on pieni, juuri soittimen vetävä sisäpuolinen tasku.Siitä paidan alta johdot ja In-Ear kuulokkeet korvaan ja vauhti päälle :-) Mutta ei-niin-lämpimän-kelin varustuksessa voi olla henkalampaa.Tasku pitäis olla just sopivan kokoinen, koska hölskymistä ei sallita muuta kuin mahan osalta.
- play some skynyrd, man -
IhmeHeebo
15.04.2007 14:06:35
Olen mitä ilmeisimmin hankkimassa mp3-soitinta. Millaisia kokemuksia teillä on ko. laitteista? Onko parasta ostaa iPod, joka on markkinajohtaja? Kannattaako mp3-soittimia ostaa enää lainkaan, jos laki kääntyy epäsuosiolliseen suuntaan?

Nim. Tekniikan ihmelapsi

Tämähän on hyvä aihe minulle :) Elikkäs noin 1,5v sitten, hankin ensimmäisen mp3 soittimeni. Maksoi 15e, (vaikka normaali, ei iPod tai Zen, ne ei tainnu olla markkinoillakaan vielä) No jossain vaiheessa meni paskaksi mutta takuu korjasi

Sitten kun olin sitä uutta käyttänyt 0,5 V niin meni rikki juuri 13 tunnin lento-matkan aikana. Se söi miestä. Sitten kun ostin Thaimaasta iPodin, meni rikki melkein heti, ja piti ostaa kaverilta 5 eurolla melkein paska mp3 että rahat riitti uuteen. (Se oli joku Denver. Maksoin siitä 20e pokerivelat pois ja sen 5 e) Nyt minulla on uusi iPodin / Zenin risteytys (!?) kun ei ole merkkiä tiedossa mutta samat ominaisuudet kuin molemmissa

Eli:
1 mp3: 105e
iPod: 80
2 mp3: 25
Nykyinen: 65e (2giga, 1 giga olisi ollut 50)

Pikaisen laskutoimituksen jälkeen kaikki yhteensä noin 275... Mieti ennenkuin ostat!

Virhe! Virhe! Täysi tai liian pitkä kirjoitus!
... And justice for all
32788
15.04.2007 14:12:39
Sitten kun ostin Thaimaasta iPodin

iPod: 80

No tuossa ei voi kyllä syyttää kuin itseään, voiko kuvitella saavansa aidon iPodin 80 eurolla? Ei mikään ihmekään että meni paskaksi.

Ja sitäpaitsi noissa on yleensä takuu olemassa...
IhmeHeebo
15.04.2007 14:13:57
Samaan saavutukseen pääsee monella tavalla...
Ostin iRiver 870 mallisen soittimen 250M muistiila 250 eurolla joskus 4-5 vuotta sitten! Eli euro/M . Nyt pärjään 3G puhelimella 1 G muistilla.

ON se surullista kun juuri kun on iloinen että "Jes tein hyvät kaupat kun ostin äsken tämän iPodin 150 eurolla" ja samaan aikaa huomaa kilpailevan liikkeen ikkunassa samalla muistilla ja toiminnoilla varustetun Zenin 2 kertaa halvemmalla
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!... And justice for all
Ziggy Bubba
15.04.2007 16:36:43

ON se surullista kun juuri kun on iloinen että "Jes tein hyvät kaupat kun ostin äsken tämän iPodin 150 eurolla" ja samaan aikaa huomaa kilpailevan liikkeen ikkunassa samalla muistilla ja toiminnoilla varustetun Zenin 2 kertaa halvemmalla

Höpzistä. Nuo Creativet on aikas samoissa hinnoissa Applen pelien kanssa. Varmaan ihan kivoja nuokin, aika leluilta vaan vaikuttavat, eikä tyyliä ole iPodiin nähden nimeksikään.
Myspace.com/Crookmachine
IhmeHeebo
15.04.2007 16:49:14 (muokattu 15.04.2007 16:49:22)
Höpzistä. Nuo Creativet on aikas samoissa hinnoissa Applen pelien kanssa. Varmaan ihan kivoja nuokin, aika leluilta vaan vaikuttavat, eikä tyyliä ole iPodiin nähden nimeksikään.

No jooh. Jos ei halua laitteelta muuta kuin kuunella laatu musaa ja kerralaa mp3 soittimessa 30 piisiä niin 15e on halvin minkä löysin. 600 kallein :) Menee jo tietokoneen puolelle :)
ANtTIKRISTUS
15.04.2007 17:37:59
Esim. parin gigan Ipodit on samanlaisiin Creativen soittimiin verrattuna melkein 50% kalliimpia. Ei mun mielestä ihan mitätön ero, en alkaisi maksamaan musiikin kuunteluun tarkoitetusta tuotteesta 50% enemmän vain sen tyylikkyyden takia. Paitsi tietenkin jos käyttää mp3-soitinta kavereille esittelyyn eikä musiikin kuunteluun, niin tilanne voisi olla toinen. Ipodeissa on mun mielestä se automaattinen Apple-lisä. Yleisestä laadukkuudesta Creativen tai Applen välillä en sano mitään, kumpikin on omasta mielestä ja omien kokemusten perusteella ihan laadukkaita valmistajia... Ipodissa oli tosin jotenkin vahvistettu se kuori, joka taitaa Creativen soittimista puuttua.
God loves you as he loves satan.
depe
15.04.2007 21:40:59
Latautuuko ipod nano missä tahansa tietokoneeseen kytkettyna (siis USB-liitäntään), vai pitääkö koneessa olla joku iTunes ym. Applen softa asennettuna?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
IhmeHeebo
15.04.2007 21:57:00
Latautuuko ipod nano missä tahansa tietokoneeseen kytkettyna (siis USB-liitäntään), vai pitääkö koneessa olla joku iTunes ym. Applen softa asennettuna?

Ei pitäisi, vain USB
Ziggy Bubba
16.04.2007 00:20:40

Esim. parin gigan Ipodit on samanlaisiin Creativen soittimiin verrattuna melkein 50% kalliimpia. Ei mun mielestä ihan mitätön ero, en alkaisi maksamaan musiikin kuunteluun tarkoitetusta tuotteesta 50% enemmän vain sen tyylikkyyden takia. Paitsi tietenkin jos käyttää mp3-soitinta kavereille esittelyyn eikä musiikin kuunteluun, niin tilanne voisi olla toinen. Ipodeissa on mun mielestä se automaattinen Apple-lisä.

Noista parin gigan peleistä en tiiä, mutta nuo 30 gb vehkeet on hyvin pitkälti samoissa hinnoissa. Ja Applen etuna on vielä tuo varsin kätevä ohjelma, iTunes. Toki Creativessakin on puolensa, mutta mä tein valintani - nyt ois vaikea kuvitella vaihtavansa takaisin ;)
Myspace.com/Crookmachine
Zakk
16.04.2007 13:49:10
Noista parin gigan peleistä en tiiä, mutta nuo 30 gb vehkeet on hyvin pitkälti samoissa hinnoissa. Ja Applen etuna on vielä tuo varsin kätevä ohjelma, iTunes. Toki Creativessakin on puolensa, mutta mä tein valintani - nyt ois vaikea kuvitella vaihtavansa takaisin ;)

Itse ostin kuukaus takaperin Creativen Zen M: 30GB, täytyy sanoa että hiton hyvä laite, en vaihtaisi. Varsinkin videotoisto yllätti positiivisesti niin omalta ruudulta kuin tv:stä katsottuna. Oli vielä halvempi kuin Ipod, joten oli helppo tehdä valinta.
"Where there's a whip there's a way"
Chemo
16.04.2007 15:03:25

Sellaista vaan aattelin kysellä, että minkälaisella setupilla yleensä lähdette lenkkeilemään esim. Ipodin (Nano) kanssa?

Mä juoksen 30 Gb Video iPodin kanssa.

Käytän Niken pullovyötä jossa on yksi tasku esim. energiageeleille - tai sitten iPodille. Pullot ja niiden taskut saa kätevästi pujotettua pois vyöstä, joten lyhyemmillä lenkeillä mukana on vain vyö jossa iPod taskussaan. Toimii. Oon tykännyt tosi paljon.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Cujo
16.04.2007 18:20:04
Mä juoksen 30 Gb Video iPodin kanssa.

Käytän Niken pullovyötä jossa on yksi tasku esim. energiageeleille - tai sitten iPodille. Pullot ja niiden taskut saa kätevästi pujotettua pois vyöstä, joten lyhyemmillä lenkeillä mukana on vain vyö jossa iPod taskussaan. Toimii. Oon tykännyt tosi paljon.

Miulla menee 30 gb video iPod melkein joka kerta jossain vaiheessa lenkkiä ihan solmuun eli kuva jähmettyy ruutuun ja musiikki lakkaa, eikä ala toimimaan ennen kuin kytkee virtalähteeseen tai joskus resetoi sen :-/
Kettu osaa monta temppua, siili kaksi hyvää.
Long time no ocean...
Chemo
16.04.2007 18:29:32

Miulla menee 30 gb video iPod melkein joka kerta jossain vaiheessa lenkkiä ihan solmuun eli kuva jähmettyy ruutuun ja musiikki lakkaa, eikä ala toimimaan ennen kuin kytkee virtalähteeseen tai joskus resetoi sen :-/

Kuis nyt silleen?

Mulla ei oo mitään ongelmia ollut, muuten kuin että sykemittarista iPodini tuntuu ottavan häiriötä.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)