Burn 25.12.2003 01:52:02 | |
---|
Sen takia kun musta on musta hieno väri. Ei kai sitä sen enempää selittelemään... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
elina_kerttu 26.12.2003 19:32:34 | |
---|
Musta pukee. Varsinkin talvella. |
reijoteppo 26.12.2003 19:34:16 | |
---|
Musta on Roch. |
Alttoviulisti 29.12.2003 15:26:11 | |
---|
Sen takii et mustaan on kiva yhistellä sit muita värei:)...ja joskus tekee vaan mieli pukeutuu mustaan. |
Siivekäs 01.01.2004 15:34:15 | |
---|
Tässä eräänä kauniina päivänä päätin laittaa mustan ohella muita värejä päälleni ja tulin siihen tulokseen, etten osaa yhdistellä värejä eikä minulla ole värillisiä vaatteita jotka sopivat yhteen keskenään. Musta on suojaväri. |
Uruk 03.01.2004 13:12:37 (muokattu 03.01.2004 13:13:51) | |
---|
Öisin sinua ei huomata niin hyvin.... ^^ Vaateus mitä usein käytän: -Musta nahka- tai untuvatakki -Tummat tai mustat farkut/talvihousut kunhan se ydintalvi tulee. -Niittiä ranteisiin -Meikkiä naamaan. -Musta villaneule tai t-paita jossa on naseva teksti. -Välillä keikoille mennessä läpikuultava, musta verkkopaita. -Kettinkiä sopivin määrin. -Buutsit tai mustat nahkakengät. -Mustat sormikkaat. -Silinteri, Streetcap tai Bob-pipo. - Mjöllnir tai tuollainen nuolenkärki kaulassa. Ja sitten joskus sellainen hemmetin pitkä kaulahuivi. "Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu. |
Mikään muu väri ei sovi vaatteisiin, paitsi valkoinen. Ainakin kovin suuressa määrin. Niin ja se sopii mustaa taivasta ja valkoista lunta vasten. Asutaanhan suomessa. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
Levoton Tuhkimo 08.01.2004 13:23:03 | |
---|
Yhdessä vaiheessa tapanani oli pukeutua mustaan, koska se hoikentaa eikä tarvitse miettiä että sopiiko vaatteiden värit yhteen. Kerran sitten koulussa opettaja tokaisi, että mikä sulla on ku sust on tullu noin musta.... sen jälkeen olen yrittänyt välttää täysin mustiin vaatteisiin pukeutumista. Tässä koulussa kun ei opiskelemani alan tähden ole kauheen terveellistä saada mitään satanistin mainetta. Mutta toisaalta, jos mieli on musta, niin ei ole kauhean mielekästä pukeutua kirkkaisiin väreihin... |
p(S)ycho9 08.01.2004 15:50:17 | |
---|
Värikeskustelua sivuten, kun suuri osa näyttää pukeutuvan, miksi pukeudut mustaan? Jos vielä kiusataan sen verran että vastaukseksi ei kelpaa 'se on surupuku' ;) mä henk.koht. pukeudun mustaa iha pelkästää sen takia että pidän väristä... bytheway ei siihen tarvitse syytä... esim. porukka pukeutuu verkkarehin joka naurattaa jo itsessään mut ei sitä kyseenalaista kukaan siltikkää |
Shemhamforash 18.01.2004 15:10:01 | |
---|
Satun vain niin kovasti pitämään mustasta väristä. Ja sopii imagoon muutenkin. Penkkareissa meinasin säväyttää ja pukeutua esim. pinkkiin paitaan ja keltaisiin housuihin, mutta hylkäsin ajatuksen ystävieni mielenterveyden tähden. Paitsi että he eivät ehkä olisi tunnistaneet minua. Tulessa haluan katsoa maailman palavan. |
Jonte 25.01.2004 21:49:46 (muokattu 25.01.2004 21:49:58) | |
---|
Värikeskustelua sivuten, kun suuri osa näyttää pukeutuvan, miksi pukeudut mustaan? Jos vielä kiusataan sen verran että vastaukseksi ei kelpaa 'se on surupuku' ;) Joskus vielä ostan Blues Brothers-kamppeet. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Trexx 28.01.2004 10:25:59 | |
---|
Musta on upea väri! Olen aina tykännyt mustasta väristä vaatteissa! Lapsuudessani ei kuitenkaan kukaan saanut pukeutua mustaan vaatteeseen. Sitä paheksuttiin tuohon aikaan, mutta onneksi ajat muuttuu! Itse olen miltei aina pukeutunut mustaan, ainakin jossain määrin. En ole hevi-ihmisiä pukeutumistyylistäni huolimatta! |
Spiralmind 30.01.2004 05:43:11 | |
---|
On näkymätön pimeässä. If you close the door
the night could last forever
Leave the sunshine out
and say hello to never |
Da Make 30.01.2004 22:21:41 | |
---|
Tänään eräs ~kuudes luokkalainen pelästy minua ja käänty ympäri ja lähti juoksemaan... Himaan tullessa varmistin, ettei esim. tullut mitään verta nenästä tai mitään sellaista... Pistää vähän miettimään tälläinen... Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Garbo 31.01.2004 14:46:59 | |
---|
Lapsuudessani ei kuitenkaan kukaan saanut pukeutua mustaan vaatteeseen. Sitä paheksuttiin tuohon aikaan, mutta onneksi ajat muuttuu! Joo, surupuvun väärinkäyttöä. |
Wasbesp 01.02.2004 03:29:02 | |
---|
Ihmiset väistää herkemmin kadulla ;) Mustat vaatteet, tuima ja päättäväinen katse, niin saat kävellä siitä mistä itse haluat, ainakin melkein. |
Sammakko 02.02.2004 11:12:37 | |
---|
Kaikki jotka yrittää olla jotenkin "rankkoja" tai "Rock!keja" pukeutuu mustaan.. mustassa näkyy pahasti valkosen kissan karvat. Sitähän se kaikki on. |
Khaon 03.02.2004 11:01:47 | |
---|
Viihdyn mustassa.. Ja valkea on myös hauska |
ava 09.02.2004 00:51:58 | |
---|
musta on hieno väri ja mustissa viihdyn parhaiten.. käytän kyllä mustan kanssa muitakin värejä, esim. lilaa, punaista, vihreää.. mutta aika harvoin. Sanoista... Pimeyteen |
rysä 09.02.2004 23:07:26 | |
---|
koska musta on truu EVIL väri muha haaaaaaaa |