Aihe: Plektra.com
1 2
Dominaattori
11.04.2007 18:37:40
Onko Plektra.com luotettava paikka tilata? Kyselen tätä siksi että muistelen jonkun kertoneen täällä että tilausta ei ikinä saanut perille asti ja rahat vietiin. Saatan toki muistella väärinkin ja haulla en sitä keskustelua löytänyt.
Erikoisia plekuja näyttäisi löytyvän melkoinen määrä ja hinnatkaan ei päätä huimaa, mutta ajattelin että jos jollain on pahaa sanottavaa niin harkitsen kahdesti ettei mene rahat hukkaan vaikka mistään elämää suuremmista summista ei ole kysymys.
Graurr
kesamieshartsa
11.04.2007 18:45:11
Joskus tilasin plekuja niin ihan perille asti tulivat.
Optimisti luulee että tämä on paras mahdollinen maailma, pessimisti tietää sen.
ninokoo
11.04.2007 18:48:26
Kerran olen kyseisestä firmasta tilannut ja itselleni ei ainakaan jäänyt pahaa sanottavaa.
Maksoin heidän tililleen ja plektrat tulivat parin päivän sisällä maksusta. Tilaus oli parisen kymppiä, joten edes postikuluja eivät perineet. Lisäksi sain kolme tai neljä ylimääräistä plektraa kaupan päälle :)
...where i'm surrounded by walls of one hundred thousand guitars
papitsu
11.04.2007 18:54:56
Muistaakseni se oli joku toinen plektraliike, MP-picks tai joku, missä niitä ongelmia on ollut. Plektra.comista olen kuullut vain hyvää. Kummastakaan en tosin ole mitään ikinä tilannut.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
AC/DC
11.04.2007 18:59:47
Kerran olen plektra.comista tilannut tolla postiennakolla ja kaikki tuli perille ja sain kaupan päälle yhen plekun. Ja tais olla sillee ku tilas yli kymmenel eurol nii ei tuu postikuluu
plikk
11.04.2007 19:05:44
Itselläni on kasa custom-plektroja tilauksessa.
anssopikasso
11.04.2007 21:13:11
Kertokaahan noista kustomi plekuista kun tulee, että miten kauan meni jne. Millanen on työnlaatu yms. Ku kiinnostas ihtekki tilata, muttaku ei saa JazzIII:sia. :(

-Aasi
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Dominaattori
11.04.2007 21:15:09
Muistaakseni se oli joku toinen plektraliike, MP-picks tai joku, missä niitä ongelmia on ollut. Plektra.comista olen kuullut vain hyvää. Kummastakaan en tosin ole mitään ikinä tilannut.

Tämähän se olikin! Kiitoksia:) Taidanpa pistää läjän plekuja tulemaan ja tosiaan niitä erikoisplekuja voisi kans kokeilla, tiedä vaikka löytää uuden rakkaan.
Graurr
Fortune
11.04.2007 21:33:39
Hienon näköisiähän ne ovat, mutta turkasen nopeasti se painatus hikitassussa kuluu pois. Onhan niillä toki promoarvoa ja ne milliset perusplekut ovat kyllä ihan kelpo soittovälineitä.
Look behind you, a three-necked guitar!
McNulty
11.04.2007 22:14:30
Onko Plektra.com luotettava paikka tilata?

Kyllä. Varsin hyvää palvelua olen saanut. Tuli oikein saatekirje sampleri-setin mukana ja kaikin puolin kokemukset Plektra.comin toiminnasta ovat positiivisia täällä.

Kyselen tätä siksi että muistelen jonkun kertoneen täällä että tilausta ei ikinä saanut perille asti ja rahat vietiin. Saatan toki muistella väärinkin ja haulla en sitä keskustelua löytänyt.

Oli vissiin ihan eri lafka ja ihan eri jamppa.

Erikoisia plekuja näyttäisi löytyvän melkoinen määrä ja hinnatkaan ei päätä huimaa, mutta ajattelin että jos jollain on pahaa sanottavaa niin harkitsen kahdesti ettei mene rahat hukkaan vaikka mistään elämää suuremmista summista ei ole kysymys.

Bändin kanssa pitäisi tehdä suurempikin tilaus, mutta toisen kitaristimme mielestä Plektra.comin Heavy-plektrat ovat ihan liian löysyä. Hän kun on tottunut käyttämään Dunlopin 2mm Gator Gripiä. Siispä meidän posse vielä pähkäilee... miulle kyllä kelpais ne heavyt, ovat just sopivasti n. 1mm paksuisia. (0.88mm ja 1.00mm meikäläisen suosikit)
www.myspace.com/dimeshred
oksentaja
12.04.2007 14:06:59

Plektra.comista on tilasin ja nopeasti pistivät paketin tulemaan. Kaupan päälle sain vielä muusikoiden.net plektroja ison pinon. Ei ollut ongelmia, eli toimii.
zeme
12.04.2007 14:54:45
Muistaakseni se oli joku toinen plektraliike, MP-picks tai joku, missä niitä ongelmia on ollut.

jeps, mp-picks oli se lafka jolla oli ongelmia, ei varmaan ikinä saanu niitä plekuja toimitettua kellekkään tilaajalleen. Joutu konkurssiin.
No problem. http://www.mikseri.net/haulu/ http://koti.mbnet.fi/haulu/
anssopikasso
12.04.2007 16:41:56
Missähän päin maailmoo sais teetettyä Jazz3:n mallisia ja kokosia plektroja? Pleku.com:issa ei onnaa.
Ibanez_90
12.04.2007 20:29:19
Missähän päin maailmoo sais teetettyä Jazz3:n mallisia ja kokosia plektroja? Pleku.com:issa ei onnaa.

Minuakin kiinnostasi sama...
Olen Stratocaster_90
plikk
12.04.2007 20:40:13

Oletko kysynyt että voisivatko ottaa noita plekuja valikoimaansa?
anssopikasso
12.04.2007 21:06:06
Siis puhutaan custom plektrojen koista, ei saa ku normaalia ja tear-droppia. Oon kysellyt että saako jazz3:sen kokoisia plekuja tilattua, mutta customina ei saa.
Fortune
14.04.2007 17:28:15
Siis puhutaan custom plektrojen koista, ei saa ku normaalia ja tear-droppia. Oon kysellyt että saako jazz3:sen kokoisia plekuja tilattua, mutta customina ei saa.

Eihän sellaiseen häviävän pieneen pintaan toisaalta mitään painatusta sovikaan.
Look behind you, a three-necked guitar!
IhmeHeebo
14.04.2007 20:57:30
Hyvä on ollut, kun olen tilannut. Suosittelen. Aina tullut kaupan päällis plekuja 1-5 (O.o) ja nopeasti.
... And justice for all
tomukka
15.04.2007 11:38:29
Mitäs tollaiset custom plekut maksaa? Kotisivuilta en löytänyt tietoa muuta kuin ota yhteyttä niin kerrotaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)