Aihe: Ibanez studio st100
1
yanera
14.04.2007 18:25:07

Onko kenelläkään tietoa kyseisestä kitarasta? Tietojeni mukaan näitä valmistettiin joskus 70-luvulla. Kyseinen kitara joka itseäni kiinnostaa on n. vuodelta 75. Missäköhän hinnoissa mahtaa olla nykyisin?
Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen.
cruel_destiny
14.04.2007 18:27:46
ibanezin vuosi luvun saat selville ainakin varmasti sarjanumerosta, joka on kitaroissa, jotka on valmistettu 1973 jälkeen. Kitarapajalta saa myös sähköpostilla hyvää arviointia.
Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson.
Marzi
18.04.2007 16:12:57 (muokattu 18.04.2007 16:16:14)

Mulla oli joskus ST-200, muistaakseni vm-79. Siihen oli modattu aktiivi/passiivi -kytkin, ei tarvinnu kanavanvaihdinta lainkaan kun sääti passiivipuolella styrkkarin silleen melkein ruvelle. :D

Tais olla 24 nauhainen, sellainen läpirungon tai liimakaula/tuplasarvi/vaalea puu/kaks tummaa raitaa bodyssä -meininki. Hyvä keppi, jälkeenpäin harmitti kun myi pois. Pikkupoikana se oli vaan niin saakelin painava (6-6,5 kiloa) että ei auttanut vaikka kuinka leveä hihna oli. Sillon piti saada Flying-V kun se oli kevyt. :D

Mut niin joo, siis tosta satasestahan mulla ei oo mitään hajua. :D

Oli muuten just tämmönen se ST-200:
http://albuquerque.craigslist.org/msg/294196484.html
No yhyy.
fox
18.04.2007 16:30:34

Mulla oli joskus ST-200, muistaakseni vm-79. Siihen oli modattu aktiivi/passiivi -kytkin, ei tarvinnu kanavanvaihdinta lainkaan kun sääti passiivipuolella styrkkarin silleen melkein ruvelle. :D

Tais olla 24 nauhainen, sellainen läpirungon tai liimakaula/tuplasarvi/vaalea puu/kaks tummaa raitaa bodyssä -meininki. Hyvä keppi, jälkeenpäin harmitti kun myi pois. Pikkupoikana se oli vaan niin saakelin painava (6-6,5 kiloa) että ei auttanut vaikka kuinka leveä hihna oli. Sillon piti saada Flying-V kun se oli kevyt. :D

Studiot on liimakaulasia, vaikka ne "näyttää" neckthru-kepeiltä, sellanen "halvempi Musician".. Ja kyllä se 2-alueinen aktiivi-EQ ja boosteri ihan tehtaan jäljiltä siinä ST 200:ssa oli.. Musicianeissa sitten 3-alueinen.. (niissä isonumeroisemmissa)
Nuo Studiot ihan sielt ST 50:sta alkaen on yleensä ihan OK peruskitaroita, liimakaulat ja 24 nauhaa halvemmissakin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)