Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 556 57 58 59 60122 123 124 125 126
kattilakettu
14.04.2007 00:57:28

Elä unohda dropattua virettä. mie oon niin vanha ukko etten noista nykyisistä genreistä ymmärrä mitään.

Kyllähän sen arvasinkin että oot alan miähiä ku tota sun zooloa kuuntelin..
..en tiä oot varmaan aikasemminkin näihin osaa otellu mut mää törmäsin eka kertaa ja vakuutuin muusikon taidoista... joo siis nää dopping vireet on sit oma lukunsa..
..tämmööstä mä saan aikaan kahrella sormella..mut pikku hiljaa...
@}-,--´--
-AjA-
14.04.2007 01:58:18

Täytyy olla sit skitasta johtuvaa toi saundipualen mehevyys..ehkäpä viälä jostain muustakin..?

Eiköhän se suurin ero noissa saundeissa tule sormista :-D Toiset osaa, minä en (vielä) ;)
Hank Hill
14.04.2007 02:28:33 (muokattu 14.04.2007 02:30:20)

Purple masiin
Riuskaa sooloa hemmetin mukavalla kitara saundilla ! Ensimmäiseksi tästä tuli mieleen joku Hendrixin livejuttu, jota en nyt vaan saa mieleen. Ei ehkä yhtä rankka kuin Henkalla, mutta samassa hengessä. Maukas soolo !

Eiköhän tuo ilmainen siideri kuitata vähintään 2 tuopilla jos satut eksymään tänne eteläiseen satakuntaan,tai jos minä satun jostain vielä ihmeellisemmästä syystä eksymään sinne Tsadiin =)

Kiitos (kaikkien skabojen)kommenteista !!

Näin kovatasoisessa seurassa ilmainen siideri kyllä maistuu,vaikka en siiderimiehiä olekaan =)
"Like a bird on the wire, like a drunk in a midnight choir, I have tried in my way to be free." Leonard Cohen
Lennu
14.04.2007 10:25:25

Hehee, mun soolosta ei tykätty. Mä oon nyt ihan masis.
"tää skene ei oo oikeen mun juttu"
Krice
14.04.2007 10:30:29

Hehee, mun soolosta ei tykätty. Mä oon nyt ihan masis.

Muuten ihan jees, mutta kitara oli epävireessä kuin puolalainen balalaikka.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Lennu
14.04.2007 10:34:33

Muuten ihan jees, mutta kitara oli epävireessä kuin puolalainen balalaikka.

Täytyy myöntää, etten kiinnittänyt siihen sen suurempaa huomiota. Kuten en koko sävellystyöhön. Mutta lohduttavaa on, että tää sentään leimaa mun tekemiset loppuiäksi ;D
"tää skene ei oo oikeen mun juttu"
bassmaniac1
14.04.2007 11:14:14 (muokattu 14.04.2007 11:16:06)

Ja käytät ilmeisesti kaikkia 10 sormea.Hyvät on Saundit.
Mitäs oot miältä tosta Metallican Bass/Guitar Doodle biisistä..vai onko liika iisiä.
Siis tossa ku Jason Newsted oli viälä mukana...??
Vai Onko Pastorius lähempänä syräntä..??

Tässä soolossa on pikkauskäden nimetön-, keski- ja etusormet käytössä. Viisisormipikkaus menetelmä on kömpelö ja kolmella sormella pääsee samaan nopeuteen. En tunne ko. Metallican biisiä, mutta muutenkaan J. Newsted ei ole kuulunut suosikkeihinin. Cliff Burton oli se oikea basisti tässä bändissä. Jacoa on tullut joskus diggailtua, mutta enemmän tällaisia kavereita; Jeff Berlin, Alain Caron, Stuart Hamm, Victor Wooten, Dexter Redding, Stanley Clarke, jne.
BigPapa
14.04.2007 17:19:26 (muokattu 14.04.2007 17:36:38)

Big Baba: 1p. samat sanat kuin edellisessä.

Big Papa 1p Meillä oli Papan kanssa tällä rundilla Järvis muistelot molemmilla ja Papahan niitä Järvisiä osaa vetää jos kuka!!!

BigPapa 1p: Ensin tuplakitaraa, ja sitten tunnistettavaa Papan vääntöä. Varsin komea kokonaisuus.

Eihän täs kerkee kun pokkailemaan, minkä kasvihuoneen muovittamiselta ehtii...8D...sellaista se on tiälä mualla näen kevväällä....hoho!!!
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
willie
14.04.2007 17:49:44
Eihän täs kerkee kun pokkailemaan, minkä kasvihuoneen muovittamiselta ehtii...8D...sellaista se on tiälä mualla näen kevväällä....hoho!!!

Mitäs hamppua sä siellä kasvihuoneessa kasvatat.. :) Ei kun joo.. Sen verran riuska ja tyylikäs sun soolo on, ei ihme että kehuja satelee. Saat sitten sinäkin kerran olla perse pystyssä ja kumarrella :)
Bassoa vuodesta 1972.
velsa
14.04.2007 19:45:18 (muokattu 14.04.2007 20:04:50)

minkä kasvihuoneen muovittamiselta ehtii...8D...sellaista se on tiälä mualla näen kevväällä....hoho!!!

ahaa.....ja lamput tulee tuonnenpana,niinkö???????
Kauas on pitkä matka........
willie
14.04.2007 19:50:55
ahaa.....ja lamput tulee tuonnenpana,niinkö???????

Siellä se köpöttelee kasvihuoneen liepeillä maissari suussa..!
Bassoa vuodesta 1972.
velsa
14.04.2007 20:07:40

Siellä se köpöttelee kasvihuoneen liepeillä maissari suussa..!

onnellinen hymy naamalla J.J Calen nimeen vannoen......mahtavuutta!!!!!!
BigPapa
14.04.2007 20:20:28

BigPapa: + toimivaa soittoa, ok soundi. - Omia ideoita vähän, teema "pöllitty".

Kyllä se ihan omista käsistä ja päästä lähti...8D...hyvä vai huono juttu sitä en tiedä....oli oli teema oli Albert's Boogie niinkuin Velsa jo tuolla sano...stemman kanssa en oo aikasemmin kuullu kuin silloin kun Pekan kanssa sitä vedettiin...
Jee Jee Cale...8D...Jee Jee.........suattaapi olla uus kirves ens skabassa...saa nähä...ja uus äänenvahvistus laite...8DDDDDD Jeee Jee Cale... Jeee jee...
willie
14.04.2007 20:29:33
Kyllä se ihan omista käsistä ja päästä lähti...8D...hyvä vai huono juttu sitä en tiedä....oli oli teema oli Albert's Boogie niinkuin Velsa jo tuolla sano...stemman kanssa en oo aikasemmin kuullu kuin silloin kun Pekan kanssa sitä vedettiin...
Jee Jee Cale...8D...Jee Jee.........suattaapi olla uus kirves ens skabassa...saa nähä...ja uus äänenvahvistus laite...8DDDDDD Jeee Jee Cale... Jeee jee...

No ni. Jätkähän on jo ihan kasvihuone-ilmiössä.. Suu korvissa eikä jutuista saa enää mitään tolkkua. Kylä olis Karpolla asiaa..
Bassoa vuodesta 1972.
Manetti
14.04.2007 20:44:06
No ni. Jätkähän on jo ihan kasvihuone-ilmiössä.. Suu korvissa eikä jutuista saa enää mitään tolkkua. Kylä olis Karpolla asiaa..
Ei muuta kuin rastoja sitte seuraavaks kasvattamaan ja legalize it soimaan.... niin ja eikös se Marleykin soittanu jonkunlaisella lespoolilla?
De caelo caenum.
BigPapa
14.04.2007 20:55:29

Saona lämppee....laoteille tännää istummaa...8D....
velsa
14.04.2007 21:38:39 (muokattu 14.04.2007 21:38:50)

Saona lämppee....laoteille tännää istummaa...8D....

ettei vaan lauteiden alle??????8)
Urmas Potkuri
15.04.2007 14:35:43

-ei oo tästäkään pahaa sanaa..soitto sujuu ja homma hanskassa..saundi melkosen kuiva ehkä jo liikaakin.. Kiitokset. Omasta mielestäni siinä oli noita samoja ongelmia kuin suomalaisella tanssilava-artistilla yleensä: Puoli tahtia jäljessä.Ei oikein ennättänyt.... :)
arkkikansleri: Perinteitä kunnioittaen. Hyvää satsia.
Kiitos kiitos. Alun jälkeen oli yrittämistä pysyä edes suurinpiirtein saman tahdin puitteissa taustan kanssa.
Äijä veti pahan flöitin.. sieltähän tuli pätkä Johnny B.Gooden alkua ! Mukavan kuulosta näkkileipäkitaraa ja svengaavaa soittoa. Kokonaisuudesta ei juuri ole tietoakaan, mutta kaikenlaista mukavaa häpeninkiä Kansleri on saanut minuuttiin ja kuuteen sekunttiin !
Kiitokset kommentista. Ja oikeassa olet sen kokonaisuuden kanssa. Oli täysi työ yrittää pysyä mukana taustassa. Ei ennttäny suunnitella seuraavaa tahtia kun se meni jo. :)
arkkikansleri: + aikamatka vuoteen 1958 on totta! - saa muut soolot kuulostamaan tylsän nykyaikaisilta.
Kiitos paljon. Koetin samalla ankkakävelyä, mutta kitarapiuhasta loppu pituus ja pluki irtosi. Meni se otto uusiksi...... ;)
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
BigPapa
15.04.2007 17:46:52 (muokattu 15.04.2007 17:47:17)

Velsa: 2P , abe meininki tutkittu, tuhannen kaljan ja muutaman miljoonan tupakin kokemuksella, eli ei ilmaiseksi :-) . hieno veto.

Velsa Vetelee hienosti..8DDD, ihan vaan että on tullu Aben Kanssa soiteltuukin, mut ei sillä niin väliä. Mä en varmaa klaaraa...8DDD...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)