Aihe: Washburn Wing series
1
Epi
02.01.2004 17:09:51 (muokattu 02.01.2004 20:14:49)

Vieläkö joku muistaa 80-luvun alkupuolelta Washburnin Wing-sarjaa? Siihen kuuluivat mm. mallit Eagle, Falcon ja Hawk. Olis mukava kuulla käyttäjien kokemuksia ko. kepeistä. Ja missähän hinnoissa nuo näinä päivänä liikkuvat?
eddieher
03.01.2004 23:41:18

Mulla on ollut kaikkiaan kolme Falconia joista kaksi olivat näitä liimakaulaisia "flametoppeja" (toinen vibralla ja toinen kiinteällä tallalla), Kolmas oli kermanvärinen ja kaarevakantinen kaula-läpi-rungon malli, joka mielestäni kyllä enemmän muistutti Eagle-mallia (tyypillinen japanilainen ylimakea malli).

Laadultaan erinomaisia ja aika pitkälle Ibanez Artistin kaltaisia samalta ajalta. Hinnaltaan ei kyllä Artistin luokaa meillä. Ehkä puolet Artistin hinnasta....

Saksasta muuten sain aika kovan tarjouksen yhdestä, mutta olin just ehtinyt myydä sen täällä ja omistaja ei halunnut myydä sen minulle takaisin vaikka tarjosin enemmän kuin mitä hän oli maksannut. Ilmeisesti tykkäsi kovasti...:-)

t. Eddie
siridon
04.01.2004 12:45:03
Ovatko nämä liimakaula-Falconit nyt sitten ihan oikeasti harvinaisia ja ehkäpä tämän mainitsemani 700e arvoisia?

Yritin saada kitarasta tietoja Washburnilta sarjanumeron perusteella, mutta lähettivät takaisin tiedot juuri näistä läpikaula -malleista. Löytyisikö sinulta, eddieher, tai mahdollisesti joltain muulta tietoa näistä liimakaula -Falconeista. Onko ne esimerkiksi tehty Japanissa kuten muu Wing sarja? Onko kitarassa käytetty samaa puuta kuin muissa Falconeissa? Kaikenlainen info olisi kovin tervetullutta.

Kiitos.

btw. Wing -sarjastahan tehtiin reissu-mallisto joskus 90 -luvun alkupuolella. Silloin tehtaat oli jo siirretty Koreaan, mutta ilmeisesti nämä tehtiin jenkeissä. Niiden arvo liikkuu muistaakseni jo toisella tuhatluvulla. Ei ole näkynyt juurikaan, mutta taisi olla Blue Book of Guitars se kirja, jossa oli kuvia noista kitaroista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)