Aihe: Kokemuksia Elias Viljasen musiikista
1
Leevo
13.04.2007 18:40:02

Miten tähän tapaukseen tulisi suhtautua? Onko kyse vain hyvin tuotetusta, huonosta vitsistä, vai onko kaveri oikeasti tosissaan tämän "urheiluruutuhevinsä" kanssa. Soittotaitoa tuntuu löytyvän, mutta olisikohan kokonaisuus täyteläisempi, jos Lars Ulrich olisi setissä?

Ensimmäinen levy oli vielä jollain tapaa kokonaisuus, mutta toisella levyllä ehkä liiankin irtonaisia kappaleita, kun otetaan huomioon Lionel Richie -coverbiisi.

Haku ei toiminut.
"Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy
GRIGNR
13.04.2007 18:46:58
Mulle iski kyllä, ei voi muuta sanoa. Taidokasta työtä, kaiken kaikkiaan, kansitaidekin ykköslaatua. Eikä Lars ehkä juuri tähän sopisi varsinkaan soundiensa puolesta, vaikka muutoin ehkä imagollaan varmuutta teokselle toisi.
Prak
13.04.2007 20:40:17 (muokattu 13.04.2007 20:40:46)

Hmnojaa, en tiedä sitten kuinka tosissaan tuokaan piisejään tiluttelee... itse en ole moiseen tyyppiin törmännyt aikaisemmin missään yhteydessä, mutta soittoteknisesti melko taitavalta vaikuttaa. Pikaisen kotisivujen pläräyksen perusteella aika mitäänsanomatonta vinguttelua tuo musa.
On se.
GRIGNR
13.04.2007 20:52:47
Hmnojaa, en tiedä sitten kuinka tosissaan tuokaan piisejään tiluttelee... itse en ole moiseen tyyppiin törmännyt aikaisemmin missään yhteydessä, mutta soittoteknisesti melko taitavalta vaikuttaa. Pikaisen kotisivujen pläräyksen perusteella aika mitäänsanomatonta vinguttelua tuo musa.

EI muute tod. Aika lol oikeestaan et väitit tollast. Voisin oikeestaan väittää et sun kognitiiviset taidot ovat jotenki vinksallaan, koska et oo tehny oikeit assosiaatioit. Lukisit vähä Freudii tai Fordii, ni oppisit Ulrichin loistavuuden.

Mut toisaalta, mä kyl kunnioitan sun mielipiteit ja mä haluaisin tutustuu suhu vähä lähemmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)