J.K.Ruudio 03.01.2004 15:31:44 | |
---|
Niin nyt oisin uutta peltiä ostamassa ja olen katsellut 14" ja 16" Zildjian ZBT+:aa & ZXT:tä. kumpikohan malli ois parempi? Luultavasti ostan ensiksi vain yhden pellin,mutta en tiedä,että minkä kokoisen. Nyt on ZBT:n 14" ja 16". Saa suositella myös muuta Zildjianin peltiä,joka ei kuitenkaan hinnassaan pilviä hipoile. Tuplat ne olla pitää! |
Bacchus 03.01.2004 16:39:01 | |
---|
Niin nyt oisin uutta peltiä ostamassa ja olen katsellut 14" ja 16" Zildjian ZBT+:aa & ZXT:tä. kumpikohan malli ois parempi? Luultavasti ostan ensiksi vain yhden pellin,mutta en tiedä,että minkä kokoisen... Siis sulla on tällä hetkellä jo valmiina 14" ja 16" ZBT, vai? Vähän vaikeuksia ymmärtää tuota kirjoitustasi...=) Kannattaisi harkita Istanbulin Alchemy Pro A.R.T-sarjaa. Hyväksi koetut pellit ovat. Hintaluokka suurinpiirtein samaa kuin noissa ZXT- ja ZBT-pelleissä, mutta laatu paljon parempi. Valitettavasti noiden ZBT:n ja ZXT:n välisessä erossa en pysty kyllä auttamaan. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Olli 03.01.2004 16:53:12 | |
---|
Siis sulla on tällä hetkellä jo valmiina 14" ja 16" ZBT, vai? Vähän vaikeuksia ymmärtää tuota kirjoitustasi...=)
Eikös se aika selkeästi tullut esille? En käytä hymiöitä. |
ZBT+ ei voi kyllä suositella kellekään. "Tapelkaa pojat, saatte tupakkia" |
fox 03.01.2004 19:21:29 | |
---|
ZBT+ ei voi kyllä suositella kellekään. Mihinkäs pohjaat tuon lausunnon? Eli onkos sulla muita perusteita kuin että se on ns. "halvempaa" sarjaa eli pressed sheet- systeemillä tehty. Kyllähän se on sillee, et kylläpä noita halvempia peltejäkin voi käyttää. Itselläkin ollu pitkään ZBT+ 20" ride ja kyllähän se ihan ride-pellistä käy. Ei kaikki voi pistää koko kattausta jotain Signaturee tahi A-Customia. Kyllä siinä IMO aivan kurantti hinta-laatusuhde on. |
-Maza- 03.01.2004 19:32:46 | |
---|
Ootko miettiny sitä ZXT Titanium sarjaa? Olis meinaan aika näkösiä. |
wille_eemeli 03.01.2004 20:13:49 | |
---|
Mihinkäs pohjaat tuon lausunnon? No jos se saa sponssina niin VITUN hyviä peltejä/sillä on liikaa rahaa/se on pro. Kyllä mä noita peltejä voisin käyttää ihan hyvin. Ei mitään ongelmaa. Ei pahalla jussi boy. No ohase varma! |
Joku vaa 03.01.2004 21:06:25 | |
---|
mulla oli zbt eikä kestäny vaikka tekniikka oli oikea enkä soittanu mitenkää liian kovaa. Nyt on paisteen 802 ja on kestäny. Ride on edelleen zbt ja se on kestäny ja on iha ok pelti. Muuten ei kyllä kannata ostaa. Ite suosittelen meinlin classic ja paisteen 802. On siis samaa hinta luokkaa ku zbt. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Bacchus 03.01.2004 22:03:03 | |
---|
Eikös se aika selkeästi tullut esille? Ihmettelin vaan sitä että jos kaverilla on jo 14" ja 16" ZBT:t niin miksi hankkia samankokoisia samasta sarjasta lisää. Sen takia ajattelin tarkistaa oliko kenties sattunut joku fiba kirjoitettaessa. Kas tässä sinulle selitys Arvon Herra Olli. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
drummeri 03.01.2004 23:08:39 | |
---|
mäki aijon 14" paisteen tai zildjianin crashin mut ständistä en taas tiiä onko se suora vai sellanen boomi. rap is like techno. And techno is full shit. |
Plateau 03.01.2004 23:28:02 | |
---|
mulla oli zbt eikä kestäny vaikka tekniikka oli oikea enkä soittanu mitenkää liian kovaa. Nyt on paisteen 802 ja on kestäny. Ride on edelleen zbt ja se on kestäny ja on iha ok pelti. Muuten ei kyllä kannata ostaa. Ite suosittelen meinlin classic ja paisteen 802. On siis samaa hinta luokkaa ku zbt. hmm... Eli sait zbt crashin rikki? itellä ollu toi zbt crashi kohta 2v ja en oo saanu rikki millään. Soitan vielä aika lujaa.. Välillä jopa tarkoituksella pieksen sitä että saisin paremmalla omatunnolla ostaa uuden 16" crashin. delerious |
Akuuttinen 03.01.2004 23:47:39 | |
---|
Mulla on ton ZXT sarjan haikka,ride ja krässi. Mun mielest ok peltei hintasekseen (halpoja ovat). Soundii en osaa kuvailla hyvin mut toi 16" crash muistuttaa mielestäni hieman A-customia, tosin ei "avaudu" niin hyvin eikä soi niin pitkään. Mutta kyllä oon tyytyväinen noihin pelteihin (siihen asti kun voitan lotossa). Don`t worry, be happy |
Joku vaa 03.01.2004 23:48:18 | |
---|
hmm... Eli sait zbt crashin rikki? itellä ollu toi zbt crashi kohta 2v ja en oo saanu rikki millään. Soitan vielä aika lujaa.. Välillä jopa tarkoituksella pieksen sitä että saisin paremmalla omatunnolla ostaa uuden 16" crashin. Ei menny rikki mutta tuli jälkiä ja ääni lähti. Ei olis tosin enää kauaa kestäny mutta sain annettua vaihdos ennen hajoamista kun ostin uudet kannut. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
lkx 04.01.2004 00:47:45 | |
---|
Ainoa syy minkä vuoksi olen säilyttänyt 14" ZBT krässin setissäni oikeiden peltien seassa on sen efektimäinen/tsainamainen/ihmeellistäkin ihmeellisempi/jäljittelemätön soundi. Cräshiltä se ei kuulosta. Olen kyllä harkinnut sen korvaamista Wuhanin 14" chinallakin... vois hommata ja käyttää vuorotellen ja vaihdella fiiliksen mukaan. There is no spoon... |
J.K.Ruudio 05.01.2004 23:41:50 | |
---|
Juu,on ZBT 14" & 16". Puhuin ZBT+:sta ja ajattelin,että tämä on erilainen,joten vois pitää samassa setissä. Maza: Olen katellut ZXT titaniumiakin,mutta kun soundista ei ole mitään tietoa,nii ei uskaltas ostaa. Tuplat ne olla pitää! |
fox 06.01.2004 00:48:34 | |
---|
Juu,on ZBT 14" & 16". Puhuin ZBT+:sta ja ajattelin,että tämä on erilainen,joten vois pitää samassa setissä.. Onhan ZBT ja ZBT+ eroa mutta sitä en pysty sanomaan että onko _niin_ paljon soundillisesti, periaatteessahan molemmat sarjat on sieltä Zildjianin halvemmasta päästä ja sheet metal - systeemillä tehtyjä. Tuosta uusimmasta sarjasta ei sitten ole minkäänmoista kokemusta.. Ja tosiaan, krässistä ei ole käyttökokemusta, tuosta ZBT Plussa kakskymppi ridestä vaan. Ja siihen olen sen verran tyytyväinen ettei ole ainakaan vielä tarvinnu vaihtoja suunnitella. :) |
Bacchus 06.01.2004 23:51:20 | |
---|
Juu,on ZBT 14" & 16". Puhuin ZBT+:sta ja ajattelin,että tämä on erilainen,joten vois pitää samassa setissä. Maza: Olen katellut ZXT titaniumiakin,mutta kun soundista ei ole mitään tietoa,nii ei uskaltas ostaa. En usko että ZBT:llä ja ZBT+:lla hirveätä eroa on. Itse ottaisin tuohon settiin varmaankin 18" crashin seuraavaksi. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
J.K.Ruudio 07.01.2004 12:35:16 | |
---|
ZBT 18" crash oli joskus tilauksessa 16" kanssa samaan aikaan,mutta nämä olivat loppu ja jäi sitten ostamatta. Vois myös harkita sellaista. Sitten seuraavaksi vois miettiä chinaa. Tuplat ne olla pitää! |
J.K.Ruudio 07.01.2004 12:35:59 (muokattu 07.01.2004 12:36:58) | |
---|
ZBT 18" crash oli joskus tilauksessa 16" kanssa samaan aikaan,mutta nämä olivat loppu ja jäi sitten ostamatta. Vois myös harkita sellaista. Sitten seuraavaksi vois miettiä chinaa. Ajattelin,että ois setissä 3 crashiä ja sitten hankkisin chinan. Ups, tuli vahingossa 2 viestiä. Piti siis muokata edellistä. Tuplat ne olla pitää! |
Bacchus 09.01.2004 01:46:52 | |
---|
Chinaa kannattaa tsiigailla vaikka Wuhanin tai Staggin sarjoista, niistä löytyy yleensä suht hyvä chinasoundi kohtuuhintaan. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |