Halla 25.11.2003 15:09:23 | |
---|
Joskus mulla oli kauhee pakko mielle näyttää just eikä melkeen Backyard Babiesin Dregeniltä. En mä kyllä tainnut suuremmin onnistua siinä. Voi niitä villejä teini aikoja.. " Mieleni irti leikataan. Vain veitsi muistaa sen" |
hanuristi 25.11.2003 15:40:24 | |
---|
en tietoisesti,enkä varmaan tiedottomastikkaan.. "kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani |
Via 26.11.2003 12:40:21 | |
---|
Kyllä kai jokainen jollain tasolla tietoisesti matkii ja kopioi muiden tyyliä, ideoitahan saa juuri muilta. Niitä vaan voi sitten muokkailla omakseen ja yhdistellä toisenlaisiin tyyleihin niin ettei sentään suoraan kopioi kenenkään toisen tyyliä :) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
PIRU 27.11.2003 21:48:36 | |
---|
Kyllä kai jokainen jollain tasolla tietoisesti matkii ja kopioi muiden tyyliä, ideoitahan saa juuri muilta. Niitä vaan voi sitten muokkailla omakseen ja yhdistellä toisenlaisiin tyyleihin niin ettei sentään suoraan kopioi kenenkään toisen tyyliä :) Mäki yhdistin sarvipään, pacmanin ja kitara sankarin, eikä näytä yhtään suoralta kopiolta. Piru vie! |
Via 28.11.2003 09:32:50 | |
---|
Mäki yhdistin sarvipään, pacmanin ja kitara sankarin, eikä näytä yhtään suoralta kopiolta. juuri näin, käsitit pointin :P "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
pumpkin 28.11.2003 11:02:17 | |
---|
Yritän epätoivosesti näyttää naispuoliselta Bob Marleyltä. Rastat ja adidasverkkatakit jo on, naama on vaan väärän värinen.Damn |
Da Make 28.11.2003 23:08:49 | |
---|
Mä oon matkinut tietoisesti näitä kummeli hevareita Spiidii ja Sakuu. Öärgh! Ai saa letti jäi väliin. Iron Maiden ja Metallica. Eli nahkatakki, Maidenin tai Metallican paita, hihaton "farkkutakki" eli liivi jossa on pari kangas merkkiä. Cräx, Change, Ötöm!? |
HC-Audio 29.11.2003 00:29:24 | |
---|
Mä oon matkinut tietoisesti näitä kummeli hevareita Spiidii ja Sakuu. Öärgh! Ai saa letti jäi väliin. Iron Maiden ja Metallica. Eli nahkatakki, Maidenin tai Metallican paita, hihaton "farkkutakki" eli liivi jossa on pari kangas merkkiä. eli oot vissiin sitte eläny 80-kuvulla ja pukeutunu normaalisti "It's My duty to please that booty" |
Dumb 29.11.2003 22:15:46 | |
---|
No, onhan sitä tullut (ja tulee edelleen...) matkittua/kopioitua ainakin Wirtasen Tonin ja Headin tyylejä. Niin soitannollisesti, soundillisesti kuin ulkonäöllisestikin. |
Saturnina 01.12.2003 15:55:06 | |
---|
Influenssojen ottaminenhan on hauskaa, varsinkin eri asioiden yhdistely. Jos ihan täydellisen kopion tekee, niin sehän menee jo sit oikeestaan cosplayn puolelle... Who is it that controls
everything in the darkness
Happiness Sadness can no longer control
Who is it that lead you away from me
Joy Pain can no longer control
~ Silver Ash |
Da Make 01.12.2003 16:10:00 | |
---|
eli oot vissiin sitte eläny 80-kuvulla ja pukeutunu normaalisti No joo. Cräx, Change, Ötöm!? |
_mane 05.12.2003 16:01:50 | |
---|
Minä matkin suomalaista hevimörköä: Musta nahkatakki, mustat pillifarkut sekä läskipohjaiset ja mustat kengät... Niinkö luulet? |
Tupuna 05.12.2003 22:41:47 | |
---|
Joskus mulla oli kauhee pakko mielle näyttää just eikä melkeen Backyard Babiesin Dregeniltä. En mä kyllä tainnut suuremmin onnistua siinä. Voi niitä villejä teini aikoja.. Sä kyllä näytät ihan pirun hyvältä meikattuna. Olen varmaan sulle sen aiemmin sanonutkin, mutta juu. Hyvä tyttöjen suosikki olisit. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Lappis 09.12.2003 23:54:00 | |
---|
Ehkä ihan sillon skidinä ku alko soittamaan nii tuli kyllä Mr. Hetfieldistä otettua oppia. Ja Chuck Schuldinerista. Ja oletettvasti se sama tatsi on pysyny tähän päivään koska sanovat, että oon lavalle just näiden kahden herran risteytymä...Nykyään sitä ei tod. hae tahalleen mut sieltä se takaraivosta vaan tulee |
Alttoviulisti 11.12.2003 08:27:39 | |
---|
en ole. |
Fuzzball 12.12.2003 21:40:02 | |
---|
Hmm..toiveena olis näyttää Jussi69:ltä,mutta tällähetkellä ehkä enemmänkin muistutan näitten kitaristia.. "Avo jaloin kuljen sirpaleilla
itsetuntoni" |
Burn 13.12.2003 00:25:35 | |
---|
En ole...juu...en ole... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
ten 29.12.2003 00:41:33 | |
---|
NO mä olen ainakin matkinut kaikkia ja sitten olen matkinut itseäni, jonka jälkeen olen taas matkinut muita. Sen jälkeen olen kerännyt kaikki vaatteeni olohuoneen lattialle, kaatanut bensaa niiden päälle ja tuikannut tuleen. Sitten vaan alasti uusia ostamaan. Tällä hetkellä on menossa emovillitys, joka on taas kallistumassa Kurt Cobainin suuntaan. Sen jälkeen varmaan joku Chino Moreno-juttu, ennenkuin voin taas tuikata vaatteet tuleen. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Lord of the strings 03.01.2004 13:15:47 | |
---|
Mu tyyli on sekoitus Black Sabbathia ja Beatlesia. "Who are you? How did you get in?" "Well, I'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
Joskus sunnuntaisin olen koittanut matkia Matti Nykäsen tyyliä eli nahkatakki, adidas-verkkarit ja -lenkkarit. Ja suihkun jälkeen väännän vielä kunnon takatukan..voilá! Kick out the jams motherfucker! |