isojussi 31.03.2007 20:37:56 | |
---|
Täytyykin ostaa tuo levy kun sitä niin kovasti kritisoidaan. Voihan se olla niinkin, että BKO ajattelee kuin Huuhaa Innanen siinä mielessä, etteivät he välttämättä edes halua valtaosan suomalaisista pitävän tai ymmärtävän mitään tuosta Paratiisin versiosta? No nyt oli kyllä kaukaa haettu vertaus - Innasen jazz vaikutteet ja Lindtrömin Ekin sävellykset kontra mokoma nuotiokitarajollotus. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Jonte 11.04.2007 11:29:58 | |
---|
Eilen meinasin ajaa mehtään, kun radiosta pärähti tuo Huulio. Miksi tuo on purkitettu? Mitä uutta sillä saavutettiin? Paras: ei tule yhtään mieleen Karmeita: Julio Iglesias-I want to know what love is/Foreigner Katri Helenan uudelta useampia biisejä Edit: Ilmeisesti tähän vaikuttaa suuresti se, että onko kuullut sen alkuperäisen :) Koska on sellaisiakin biisejä, joista se alkuperäinen kuullostaa huonommalta. Laitan esimerkkejä, kunhan tulee mieleen. No, mitä mieltä ollaan Marjo Leinosen vedosta "Sinun Omasi". Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Marshall83 12.04.2007 00:33:23 | |
---|
Tänään kuulu radiosta suomalainen versio Abban Fernando-biisistä..ei toimi!! Kukahan mahtaa suomennoksen esittää? -??? |
uruttaja 12.04.2007 07:20:22 | |
---|
Tänään kuulu radiosta suomalainen versio Abban Fernando-biisistä..ei toimi!! Kukahan mahtaa suomennoksen esittää? Ettei se vaan ole muuten kaikin puolin loistava laulaja Seija Simola. |
Tankero 12.04.2007 12:11:23 | |
---|
Ettei se vaan ole muuten kaikin puolin loistava laulaja Seija Simola. Se on ainakin tehnyt yhden version. Varmasti, vissiin. |
piiska2 12.04.2007 18:06:19 | |
---|
Kaveri lahjoitti vinyylin "Bach, Beatles & Baccharat Goes Bossa". Nimi kertoo kaiken. Käsittämättömän huono levy 70-luvulta ja edustaa täydellistä tyylitajun puutetta. Ehkä juuri siksi myös h---tin hauska levy. Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
Kaikkein tyylitajuttominta oli se TV-esitys missä Pavarotti veti bluesia B.B.Kingin kaa. Kusta lirahti multakin punttiin. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Marshall83 13.04.2007 09:42:13 (muokattu 13.04.2007 09:44:03) | |
---|
Ettei se vaan ole muuten kaikin puolin loistava laulaja Seija Simola. Ei se laulu niin kamalaa oo mut muuten se biisi ei vaan suomeksi toimi. -??? |
häläppääjä 13.04.2007 14:42:10 | |
---|
Voice kanavalta kuulin eilen Ville Valon laulavan jonku einyttuunimiämieleen naikkosen kans Summerwine-nimisen teoksen. Tykkäsin kovasti, oonko siis pöhölö? |
uruttaja 13.04.2007 16:13:34 | |
---|
Voice kanavalta kuulin eilen Ville Valon laulavan jonku einyttuunimiämieleen naikkosen kans Summerwine-nimisen teoksen. Tykkäsin kovasti, oonko siis pöhölö? Ei ku Siikajoelta, haetaristi. |
isojussi 14.04.2007 02:15:49 | |
---|
Voice kanavalta kuulin eilen Ville Valon laulavan jonku einyttuunimiämieleen naikkosen kans Summerwine-nimisen teoksen. Tykkäsin kovasti, oonko siis pöhölö? Minustakin se on oikein jees. Eka kuulemani Ville Valon laulama biisi, jossa laulu toimii. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 14.04.2007 07:26:29 | |
---|
Voice kanavalta kuulin eilen Ville Valon laulavan jonku einyttuunimiämieleen naikkosen kans Summerwine-nimisen teoksen. Tykkäsin kovasti, oonko siis pöhölö? Hmm.. Taisit nähdä sen? 8)) Mun mielestä se on jo aikaisemmin kyllä esitetty paljon paremmin! .. siis laulettu. :) |
Puavali 14.04.2007 07:54:33 | |
---|
Minustakin se on oikein jees. Eka kuulemani Ville Valon laulama biisi, jossa laulu toimii. Vetihän se jonkun Baddingin biisin (Ikkunaprinsessa?) komeasti. Villellä voisi olla loistava tulevaisuus tanssilavoilla, jos vaihtais musan parempaan. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
baron 14.04.2007 08:34:31 (muokattu 14.04.2007 08:35:29) | |
---|
Vetihän se jonkun Baddingin biisin (Ikkunaprinsessa?) komeasti. Villellä voisi olla loistava tulevaisuus tanssilavoilla, jos vaihtais musan parempaan. Glendora (Ikkunaprinssi/Ikkunaprinsessa) on Ray Stanleyn piisi ja originaalilevytys Perry Como 1956 ja ekat suomalaiset koverit Brita Koivunen ja Seija Lampila 1957. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
isojussi 14.04.2007 09:49:15 | |
---|
Vetihän se jonkun Baddingin biisin (Ikkunaprinsessa?) komeasti... No huh-huh. Olemme ilmeisesti kuulleet eri versiot. Villellä voisi olla loistava tulevaisuus tanssilavoilla, jos vaihtais musan parempaan. Pysyköön mun puolesta HIM:issään. sen se kutakuinkin osaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 14.04.2007 09:50:43 | |
---|
Glendora (Ikkunaprinssi/Ikkunaprinsessa) on Ray Stanleyn piisi ja originaalilevytys Perry Como 1956 ja ekat suomalaiset koverit Brita Koivunen ja Seija Lampila 1957. Pättinkin veto onkin jo aikas kaukana Comon originaalista. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
poppamies 14.04.2007 10:12:32 | |
---|
Pättinkin veto onkin jo aikas kaukana Comon originaalista. Ei se Villen versio ole ollenkaan hassumpi. Muistaakseni se on Agentsien kanss. G strings are for strippers! |
isojussi 14.04.2007 10:43:08 | |
---|
Ei se Villen versio ole ollenkaan hassumpi. Muistaakseni se on Agentsien kanss. Sekö laulu nyt sulle sitten kelpaa? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 14.04.2007 11:13:21 | |
---|
Ei se Villen versio ole ollenkaan hassumpi. Muistaakseni se on Agentsien kanss. Ohjelmassa Laulava Sydän. Mulle kelpas ja kelpaa edelleen ihan hyvin. Tuota biisiä raakkuu niin moni paljon huonommin. |
manjaana 14.04.2007 11:25:04 (muokattu 14.04.2007 11:26:10) | |
---|
Vetihän se jonkun Baddingin biisin (Ikkunaprinsessa?) komeasti. Villellä voisi olla loistava tulevaisuus tanssilavoilla, jos vaihtais musan parempaan. Laulavassa sydämessä Valo veteli noita, just likalle sanoin yks päivä, et Ville Valo lauleskelee.. edit: Urkuesa jo ehtikin.. Oman elämänsä pörrääjä.... |