Eemil 13.09.2003 12:20:58 | |
---|
Mitäs tämä thumb flicking on mitä Angelo tarkoittaa? Hakukoneilla koitin mutta en löytänyt mitään vastaavaa. Se tarkottaa sitä kun pidät plekusta liian löysästi kiinni ja sormet pääsee heilumaan soittaessa. Jotkut myös virheellisesti olettavat sen olevan hyvä tekniikka ja harjoittelevat soittamaan siten. Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Boss hyper metal-pedaali 40€
Tiedustelkaa perkeleet. |
Antti1 13.09.2003 12:23:33 | |
---|
Se tarkottaa sitä kun pidät plekusta liian löysästi kiinni ja sormet pääsee heilumaan soittaessa. Jotkut myös virheellisesti olettavat sen olevan hyvä tekniikka ja harjoittelevat soittamaan siten. No se on kyllä sitten vähän eri homma ilmeisesti kuin mitä mä teen aina välillä. Omaa tyyliäni en oikeastaan osaa sanoin selittää, tarvis näyttää kädestä pitäen miten mä soitan. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Noku 18.09.2003 20:07:47 | |
---|
Mm... toi oli ihan paska toi Mr. Cucumber biisi? Ei mitään ideaa... "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
overtake 18.09.2003 23:06:19 | |
---|
Aah.. Unohdin tosiaan tuon kokonaan. No saa nyt katsoa jos lähipäivinä pystyn kun kädet ovat kiipeilemisestä kipeänä ja jumissa, kun en ole pitkään aikaan käynyt kiipeilemässä. ja selityksiä riittää... ;) |
Heavymies 02.01.2004 21:21:41 | |
---|
Minun mielsetäni sellaiset ihmiset joita tilu ei kiinnosta voisi painua vittuun eikä tulla aina moittimaan sellaisia joita se kiinnostaa ja jotka haluaisivat oppia tiluttamaan!! Nämä ovat vähän mielipide asioita kenen mielestä tilutus kuulostaa hyvältä/huonolta jne. Ne joita tilutus kiinnosta pitäisi saada aivan rauhassa keskustella aiheesta ja muut painukoot pois häiritsemästä. Ja tämä on sitten minun mielipide. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
Minun mielsetäni sellaiset ihmiset joita tilu ei kiinnosta voisi painua vittuun eikä tulla aina moittimaan sellaisia joita se kiinnostaa ja jotka haluaisivat oppia tiluttamaan!! Nämä ovat vähän mielipide asioita kenen mielestä tilutus kuulostaa hyvältä/huonolta jne. Ne joita tilutus kiinnosta pitäisi saada aivan rauhassa keskustella aiheesta ja muut painukoot pois häiritsemästä. Ja tämä on sitten minun mielipide. Kyllä! Näin se pitäs olla. Tämä oli hyvä. Rusty Cooley |
juhopetteri 04.01.2004 15:31:10 | |
---|
harjottelemalla!! Born to lose Live to win |