nallekallio 02.01.2004 22:52:23 | |
---|
näin juuri pitää antti tuisku koti matkalle.lahjakkaimmat jatkoon.itse äänestin jania hyvä pelimanni ja herkkä ja sympaattinen kaveri. |
ten 02.01.2004 22:54:13 | |
---|
Itse en äänestänyt ketään, mutta Antti oli kyllä mun suosikki ja Jani oli kyllä kaikista vähiten mun suosikki. Noh, Suomihan on junttirokin luvattu maa, joten en ihmettele vaikka Jani ton vielä voittais. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Dj.Dumbass 02.01.2004 22:56:49 | |
---|
olisin toivonut että se uusi kari tapio olisi pudonnut. antissa sentään oli sitä jotain, toivottavasti siitä kuuluu vielä. Outkast on melkein yhtä hyvä kuin Paisteen 302. |
poppamies 02.01.2004 23:13:09 (muokattu 02.01.2004 23:14:20) | |
---|
Noh, Suomihan on junttirokin luvattu maa, joten en ihmettele vaikka Jani ton vielä voittais. Noh, olen vähän samaa mieltä. Sääli ettei Antti ollut parempi laulaja. Paras karisma. Olisi ollut ainesta pikku tyttöjen idooliks. Paras laulaja on ehdottomasti Hanna. Pelkään kuitenkin että tuo junttirokki voittaa. "G-strings are for strippers" |
Valttu 02.01.2004 23:13:47 | |
---|
Kyllähän se Antti veti ihan hyvin sen ekan suomenkielisen biisin, mutta se Killerin biisi kuulosti kyllä aika karmealta. Sehän tossa tulikin sitten selväksi että englanti ei ole se Antin kieli.., no joka tapauksessa Hanna ja Jani laulavat paljon paremmin kuin Antti ja ansaitsivat kyllä finaalipaikat. |
ten 02.01.2004 23:14:26 | |
---|
Noh, olen vähän samaa mieltä. Sääli ettei Antti ollut parempi laulaja. Paras karisma. Olisi ollut ainetta pikku tyttöjen idooliks. Paras laulaja on ehdottomasti Hanna. Pelkään kuitenkin että tuo junttirokki voittaa. Totuushan on se, että kyllä se Anttikin vielä jonkun sopimuksen taskuunsa haalii jos sitä vain haluaa. Varmasti myös moni muu noista tullaan näkemään julkisuudessa tulevaisuudessa. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
rap1ds 02.01.2004 23:36:08 | |
---|
Noh noh... älkääs nyt jania dissatko. Janihan on sentään rautanen ammattilainen näissä hommissa mut kohdeyleisö on tosiaan vähän väärä ja popparihan jani ei oikeestaan ole. Mutta Antti tippui ja se oli pääasia. Laulaa huonosti tosi ohuella ja heikolla äänellä, se huomattiin tossa Lumi teki enkelin eteiseen biisissä. Pikkupoika jota ei äänen murros koskaan kohdannut... no anteeksi. Mut Hanna kerää viimesessä kisassa pisteet, näin luulen. Makkara on murha! -hjukke |
skebajaba 03.01.2004 00:13:03 | |
---|
Totuushan on se, että kyllä se Anttikin vielä jonkun sopimuksen taskuunsa haalii jos sitä vain haluaa. Varmasti myös moni muu noista tullaan näkemään julkisuudessa tulevaisuudessa. oon samaa mieltä, parashan oli just "tiputtaa" antti pois koska sil on jo tosi iso kohdeyleisä, kaikki ne pikku teinit kiljumassa eli sen ei tartte voittaa kilpailua, näin saadaan ainakin kaksi myyvää artistia ja ei kaksi ilman kolmatta...eli varmasti tullaan kaikista kuulemaan.. janista tulee uusi anssi kela5 antista tulee joku justin timberlake 13 ja hannasta bryan adams ilman palleja... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
J-R 03.01.2004 01:01:01 | |
---|
Noh, Suomihan on junttirokin luvattu maa, joten en ihmettele vaikka Jani ton vielä voittais.
Noh, onneksi Suomessa suuri osa ihmisistä arvostaa edelleen myös laulutaitoakin. Nuo kaksi finalistia eivät paljoa autotunea kaipaa. Oikke mukavaa nähdä että osaamiselle annetaan tällaisessakin kisassa näin paljon arvoa...
|
TiMiTheShiT 03.01.2004 01:03:33 (muokattu 03.01.2004 01:04:57) | |
---|
kyllähän se niin on että jani parhaiten laulaa mutta taas istuu kisan luonteeseen huonointen (esim. Badding biisi valinta)! Hanna sais voittaa jos noista pitää valita. Tuli itekin katottua oikeen kokonaan kun näin kuoppiksen rummuissa. EDIT: en ois kyllä halunnu "neiti" Anttia fiinalissa katella.... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
sunless 03.01.2004 01:18:30 | |
---|
Juu, eiköhän se sillai mene et se Hanna voittaa ja sitten (ainakin) ne kaks muuta saa jonkun levytyssopimuksen.... "Antakaa mulle infrapunaviiniä" |
Vilhelmus 03.01.2004 01:54:41 | |
---|
Hei, voisko joku avata uuden Idols-aiheen. |
Lennu 03.01.2004 05:42:38 | |
---|
Hei, voisko joku avata uuden Idols-aiheen. Joo avataan kaikki. |
Eddy 03.01.2004 06:05:34 | |
---|
Joo avataan kaikki. Ja tietysti joka osastolle!!! Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
Polle Konikaulus 03.01.2004 08:26:02 | |
---|
Täällä joku mainitsi, että Antissa on karismaa...HAH! Älkää nyt viitsikö käyttää tuota karisma- sanaa jokaista peeloa kuvaillessanne ,koska ette näemmä selvästikkään tiedä , että mitä sana " Karisma " pitää sisällään. Tosin koko sana on kärsinyt inflaation, kun joka toisen Suomalaisen julkkiksen väitetään olevan karismaattinen, vaikka tosiasiassa sitä on vain hyvin harvat ja valitut. Kyllä karismaan kuuluu ihan jotain muuta , kuin imelät lässytykset, piipittävä laulunääni ja kiiltokuvamainen ulkonäkö. |
poppamies 03.01.2004 10:05:31 | |
---|
Älkää nyt viitsikö käyttää tuota karisma- sanaa jokaista ...,koska ette näemmä selvästikkään tiedä , että mitä sana " Karisma " pitää sisällään... No ei ollut tarkoitus käyttää sanaa "karisma" siinä perimmäisessä tarkoitusessaan vaan tälleen kansanomaiseti sellaisesta henkilöstä joka vetoaa olemuksellaan muihin ihmisiin. Kyllä minä muuten olen hyvin tietoinen siitä että kreikankielinen sana "karisma" tarkalleen sanottuna tarkoittaa "jumalan armolahjaa". "G-strings are for strippers" |
MacGyver 03.01.2004 12:26:58 | |
---|
No ei ollut tarkoitus käyttää sanaa "karisma" siinä perimmäisessä tarkoitusessaan vaan tälleen kansanomaiseti sellaisesta henkilöstä joka vetoaa olemuksellaan muihin ihmisiin. Kyllä minä muuten olen hyvin tietoinen siitä että kreikankielinen sana "karisma" tarkalleen sanottuna tarkoittaa "jumalan armolahjaa". Eikä muuten tarkoita jumalan armolahjaa vaan nimenomaan Jumalan armolahjaa. Siinä on vissi ero. Lukekaa vaikka ensimmäisestä helluntaista. -MacGyver |
skebajaba 03.01.2004 12:29:58 | |
---|
Eikä muuten tarkoita jumalan armolahjaa vaan nimenomaan Jumalan armolahjaa. Siinä on vissi ero. Lukekaa vaikka ensimmäisestä helluntaista. -MacGyver arvaas mikä on leppäkertun pahin vihollinen??? =) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Kai minäkin sitten tänne kirjoitan. :D Eli Jani on kunkku. Eilinen äänestulos oli juuri se mitä toivoin(ja vähiten ennustelin). Hanna ja Antti eivät kummatkaan osanneet kuunnella bändiä lähes ollenkaan. Hanna oli tässä vielä karmeampi kuin Antti. Rytmitajusta ei tietoakaan. Laulun puhtaus: Jani ehdoton ykkönen. Itse en viitsi rahojani äänestämiseen tuhlata, mutta kuten joku tuossa jo tuumikin, niin hienoa on se, että musikaalisuus kuitenkin voitti. Hyvä suomalaiset! |
takamine 03.01.2004 13:58:39 | |
---|
Kyllä Jani on paras laulaja. Hanna toiseksi paras. Eli oikea henkilö tippui pelistä pois. Janin esityksissä häiritsee se, että kädet ei tiedä mitä tekis. Toisin sanoen antakaa nyt jo miesparalle se kitara käteen. Taitaa olla ihan kelpo keppimies. Jännää on se, että mielestäni Hannan laulun taso laskee joka kerran jälkeen. Onko tosiaan näin että Adamsin Heaven on ainoa biisi, mikä Hannalta tulee sydämestä ja todellisella tunteella?! Tuntuu vaan että muiden biisien tulkinnat Hannalla ei ole samalla tasolla. Sinänsä jo ihan levy-yhtiöiden tienaamisen kannalta on hyvä ettei Antti voittanut, koska: 1. Eka levy kyllä olis myyny ihan helvetisti 2. Toinen ehkä jonkun verran, mutta olis kuitenkin ollu jo jonkunlainen floppi 3. Viimeistään kolmas levy tulee olemaan täys floppi! Hannasta tai Janista saattaa kuitenkin EHKÄ tulla pitempiaikaisesti myyvä artisti. Tai no mistä sitä nyt tietää, mutta näin arvelisin. Kommentteja? Kyllä livenä lähtee! |