Aihe: 300 by Frank Miller
1 2 3 4 5
Shitmanek
11.04.2007 21:07:04
Ihan kelpo pätkä oli. Mahtava Manowar-meiniki. Tarinalta odotin enemmän mutta menihän se näinkin. Ei sen aina niin syvällistä ja realistista tarvitse olla.

Sen kuningatar-sivujuonen olisi voinut jättää pois kokonaan, nyt se viimeinen puolituntinen jäi vähän liian laimeaksi.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
Narcosynthesis
12.04.2007 08:21:07

Sen kuningatar-sivujuonen olisi voinut jättää pois kokonaan, nyt se viimeinen puolituntinen jäi vähän liian laimeaksi.

Joo, turha päälleliimattu rakkaustarina "parhaaseen" Hollywood-tyyliin. Muutoin leffa oli kyllä jees.
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
Linnunlaulupuu
12.04.2007 16:32:26
Potentia aktualisoituu.
85423321
16.07.2007 23:02:29 (muokattu 16.07.2007 23:08:11)
Kerkesin jo innostua kun huomasin että Millerin Ronin -sarjis siirretään seuraavaksi valkokankaalle. Valitettavasti ohjaajana on joku Sylvain White, jonka ansioihin lukeutuvat mm. mestariteokset "I'll Always Know What You Did Last Summer" (3.8 pistettä IMDB:ssä), sekä "Stomp the Yard" (2.9 pistettä). Varmuudella paskaa tiedossa siis.

No jaa, sarjis on kuitenkin hieno.

http://www.amazon.com/Ronin-Frank-Miller/dp/0930289218
http://www.monsterscollectibles.com/millerronin.html
Börje
16.07.2007 23:08:56
Kerkesin jo innostua kun huomasin että Millerin Ronin -sarjis siirretään seuraavaksi valkokankaalle. Valitettavasti ohjaajana on joku Sylvain White, jonka ansioihin lukeutuvat mm. mestariteokset "I'll Always Know What You Did Last Summer" (3.8 pistettä IMDB:ssä), sekä "Stomp the Yard" (2.9 pistettä). Varmuudella paskaa tiedossa siis.

Kumma ku Milleri nyt antaa tuommosien skunkkien ohjata teoksiaan, vaikka Sin Cityn kanssa oli aivan saatanan tarkka, mitä tuossa nyt juuri Sin Cityn bonuksia kasellessa huomasin.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Incarnation
17.07.2007 00:14:02
Kaipa Miller itse toimii vähintään avustavana tuottajana/ohjaajana tai jotain vastaavaa. Tällöin laadusta voisi olla jo jonkinlaiset takeet.
"Wash away a man, take him with the floods"
saastara
28.08.2007 23:24:44 (muokattu 28.08.2007 23:24:55)
Tulipa nyt viimein tuokin katsottua.. Ja se oli kenties parasta mitä olen elämässäni kokenut! :)

Tuommoisten elokuvien jälkeen muistaa taas mikä elämässä on tärkeää. Överiepiikkaa! Sitä maailma kaipaa.. Veri, kunnia ja kuolema! Mitä muuta voisi mies kaivata..!? Parhautta.

E: Pitää ruveta bodaamaan.
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
MrQ
28.08.2007 23:27:50
katoin hyvin lähellä ensi-iltaa.

korkeakulttuurin ystävänä voin todeta että saattoi olla paras koskaan näkemäni barbaarileffa.

vittu mitä vääntöä.

ja ainakin kaunein leffa ikinä.
LamaAjanElvis
28.08.2007 23:46:14
merkityksetön naisrooli (tissit näkyi sentään)

No niin tämä riittää mulle. Eikun ovguidea kaivelemaan.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
porcupine
30.08.2007 14:21:21
M'olen varmaan ainoa, josta toi leffa oli makeemman näköinen kuin itse sarjakuva? Kun oli lukenut hehkutteluja sajiksen ylivertaisuudesta sekä lukenut Milleriltä muita juttuja (mm. Sin City), niin menin kirjakauppaan vakaana aikeena ostaa kys. teos, mutta vähän aikaa selailtuani päätin jättää sen hyllyyn. Kaipa tääkin pitää käydä kirjastosta lainaamassa joku pävä. Siis se sarjis.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Chemo
30.08.2007 15:32:23

M'olen varmaan ainoa, josta toi leffa oli makeemman näköinen kuin itse sarjakuva?

Mun mielestäni se oli about linjassa sarjakuvan kanssa. Miinusta siitä sudesta tosin. Leffa oli kokonaisuutenakin leffakokemuksena suht sama kuin sarjakuva lukukokemuksena, joten hyvin ovat linjassa tässäkin mielessä.

Suomalainen sarjakuvajulkaisu on hieno. Vaikkakin se on kirjahyllyn kannalta erittäin epäkiva, mutta vaakamuoto taiteellisena ratkaisuna ajaa tämän epämukavuuden ylitse. Egmont on muutenkin kunnostautunut erittäin laadukkaiden kovakantisten sarjakuvien julkaisijana viime vuosina. Toivottavasti tämä jatkuu.

Sin Cityn leffaversiosta tykkäsin kyllä enemmän kuin sarjakuvista (ja mä olen digannut Frank Millerin sarjiksia 80-luvulta lähtien).
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)