Aihe: Akustisia biisejä häihin..
1 2
Vainhaalee
23.01.2006 17:08:17
Dave Lindholm - Sitähän se kaikki on
Aknestik- Maailma on naisia puolillaan (sitten kun hääpari has left the building, ku täs o harrikkamies joka vie naisen...)
Det wörks?
Linoleum
12.04.2007 06:58:47
Nostetaas ja pistetään tähän samaan niin ei uutta tarvitse tehdä.

Eli oisko jotain hyviä biisi-ideoita häihin mies & kitara vedoksi. Yhden biisin ajattelin vain vetää joka olisi omistettu siis morsiusparille, tarkotus siis saada ehkä tippa linssiin, jos ei muuten niin helvetin huonolla kitaroinnilla.

Mieluiten suomenkielinen, mutta parempia ideoita varmaan löytyy Lontoon kielellä. Noita aikasempia selailin ja ehkä joku niistä sopis.

Toksia etukäteen.
Why go against tradition when we can admit defeat, live in decline, be the victims of our own design...
Simo78
12.04.2007 08:39:40
Juice: syksyn sävel(no ehkä sanoma ei häihin sopiva?)
Irwin: Häirikkö(ei kyllä tippa linssissä biisi, mutta jos sopii sulhaseen?)
Kim Lönholm: minä olen muistanut(legendaarinen jollotus)
Milkop
12.04.2007 09:36:29

Samaiseen tilanteeseen olen joutumassa/pääsemässä, kun kaverin broidi menee kesällä naimisiin. Pyysi minua soittelemaan ja itse hoitaa laulupuolen. Olemme ajatelleet vetää ainakin Neil Youngia ja Dylania. Mietimme myös Zeppelinin Babe I'm Gonna Leave Youta, mutta se ei taida oikein häihin sopia :D
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49
atimoc
12.04.2007 14:35:51

Spock's Beard - June

Näköjään hyväksi havaittu: http://www.youtube.com/watch?v=fLrF2M3-_cM
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta.
Tapani L
12.04.2007 14:38:09 (muokattu 12.04.2007 14:40:05)
Nostetaas ja pistetään tähän samaan niin ei uutta tarvitse tehdä.

Eli oisko jotain hyviä biisi-ideoita häihin mies & kitara vedoksi. Yhden biisin ajattelin vain vetää joka olisi omistettu siis morsiusparille, tarkotus siis saada ehkä tippa linssiin, jos ei muuten niin helvetin huonolla kitaroinnilla.

Mieluiten suomenkielinen, mutta parempia ideoita varmaan löytyy Lontoon kielellä. Noita aikasempia selailin ja ehkä joku niistä sopis.

Toksia etukäteen.

Jarkko Martikaisen "Valssi tanssitaidottomille" on ihan häitä varten tehty, että se ehkä sopisi. Etenkin jos hääpari ei aio tanssia.
Antti90
14.04.2007 16:13:52

Jarkko Martikaisen "Valssi tanssitaidottomille" on ihan häitä varten tehty, että se ehkä sopisi. Etenkin jos hääpari ei aio tanssia.

Meinasin itse ehdoittaa tätä.
Sähkökitara, hyvää tahtoa & kavereita
LamaAjanElvis
14.04.2007 17:14:46
Leevien Sopivasti lihava.
Häröilyä. Kevyet MULLET-The Darkest Night Sormet lähtee soundista.
Tenho
14.04.2007 18:25:35
Pink Floydin Pigs on the wing (sekä part I että II)
nooramoi
08.05.2007 17:57:23
vaatii jo lauluääntä mutta
Baddingin Valot toimisi :>
cause if you fight love,you're always a loser.
Mars Mountain Music
08.05.2007 20:21:47
Eric Clapton: Tears in heaven.
Shining
09.05.2007 15:46:25

Seitkytluvulta: Tunnetko Rakkauden? Alatalon biisi (kyllä hän silloin teki laadukastakin tavaraa), sopii niin kirkkoon kuin juhlapaikallekin, sovitusvaihtoehtoja on alkuperäissovituksesta (muistaakseni K.Halosen, loppua kohden sovitus käy melkoisen mahtipontiseksi, mutta istuu häätilaisuuteen sekin jos bändiltä vain dynamiikka taipuu) ihan akustisen kitaran tai pianon säestykseen.
Lennu
09.05.2007 15:52:59

Tällä ollaan menty aika pitkälti, vähän varioiden:
http://himassa.net/part7/Laput/akustissetti.pdf
"Siinä vaiheessa menee bändillä huonosti, kun treenit tulee juomisen tielle..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)