Speedy 08.04.2007 17:41:41 | |
---|
Joo :D Mulla on pyöriny nää videot tässä tasaseen tahtiin tän päivän aika. Mukavasti inspiroi tällanen soitto. Viimonen biisi oli kyllä kuningas veto.. piti ihan kattoa pari kertaa.. Onkohan ihan jollain äänitteellä kenties, tietääkö kenkään? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
lkx 09.04.2007 17:35:02 | |
---|
Viimonen biisi oli kyllä kuningas veto.. piti ihan kattoa pari kertaa.. Onkohan ihan jollain äänitteellä kenties, tietääkö kenkään? Vois olla jotain Harrisonin soolotuotantoo, ehkäkö. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
K.Suninen 09.04.2007 20:47:54 | |
---|
Harrison vauhdissa... http://www.drummerworld.com/Videos/gavinharrison1.html Mieletön soittaja kyllä. Asiaan liittyen Musikmesseillä ennen rumpukisailuani pääsin haahuilemaan backstagella. Siellä oli monta, about kymmene rumpulavaa, joissa kaikissa loju valmiiks kasattu setti oottamassa keikkaansa. Sit osu tää setti eteen ja aloin pähkäileen että on niin tutun näkönen setti... http://irc-galleria.net/view.php?ni … Runferyerlife&image_id=56666503Sit katoin jostain ohjelmalärpäkkeestä mitä oli tulossa rumpukisojen jälkeen ko. lavalla ja sit valkeni että se on Harrissonin setti.. oli ihan pakko vähän läjäyttää kapulalla lattiatomia ja ottaa kännykällä kuva :p Ehdin katteleen muutaman biisin tota videolla olevaa klinikkaa livenä kyllä aika siisti show, se oli tehny Shorterin Footprintsistä jonku umpimähkään tahtilajiin menevän fuusioversion.. "NO CYMBALS UNDER 16" allowed. This is a rule that is made to make
sure that no splashes or any other ridicilous shit can be used." A.R.D.W |
DrmBug 09.04.2007 21:52:57 | |
---|
Asiaan liittyen Musikmesseillä ennen rumpukisailuani pääsin haahuilemaan backstagella. Siellä oli monta, about kymmene rumpulavaa, joissa kaikissa loju valmiiks kasattu setti oottamassa keikkaansa. Sit osu tää setti eteen ja aloin pähkäileen että on niin tutun näkönen setti... http://irc-galleria.net/view.php?ni … Runferyerlife&image_id=56666503 Sit katoin jostain ohjelmalärpäkkeestä mitä oli tulossa rumpukisojen jälkeen ko. lavalla ja sit valkeni että se on Harrissonin setti.. oli ihan pakko vähän läjäyttää kapulalla lattiatomia ja ottaa kännykällä kuva :p Ehdin katteleen muutaman biisin tota videolla olevaa klinikkaa livenä kyllä aika siisti show, se oli tehny Shorterin Footprintsistä jonku umpimähkään tahtilajiin menevän fuusioversion.. Jätkä on soittanu Harrisonin setillä :) Saanen kysyä, mitä olit siis tekemässä tuolla messuilla? Mikä rumpukisailu? Pitää kyllä joskus lähteä käymään tuolla. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
K.Suninen 09.04.2007 22:09:00 | |
---|
"NO CYMBALS UNDER 16" allowed. This is a rule that is made to make
drum_man 09.04.2007 22:25:47 | |
---|
"Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
K.Suninen 11.04.2007 10:57:18 | |
---|
Basari-Jaska 11.04.2007 12:01:23 | |
---|
Viimonen biisi oli kyllä kuningas veto.. piti ihan kattoa pari kertaa.. Onkohan ihan jollain äänitteellä kenties, tietääkö kenkään? Biisi on muistaakseni nimeltään "Quite Firm". Löytyy ainakin Gavinin "Rhythmic Visions" -DVD:ä. "Kamikaze is not my style. I much prefer the subleties, the low-key approach - because I am, after all, a professional." |
Ramiok 11.04.2007 20:31:40 | |
---|
|
K.Suninen 11.04.2007 23:13:47 | |
---|
http://www.drummerworld.com/Videos/JasonbittnerMeinl1.html Oli pakko laittaa tämä pätkä tänne kun se on niin HUONO. Tykkääkö joku tämän jätkän soitosta. No niin nyt olen rauhoittunut, kiitos ja anteeksi ; ) Olen joskus ennenkin itsekseni päivitellyt tätä pätkää ja kyseistä rumpalia. Jotenkin munattomin ja tylsin esitys koskaan. Itse kyllä tykkään hevirumpaloinnistaKIN, mutta tästä pätkästä en kyllä tosiaankaan löydä yhtään mitään hyvää. |
Speedy 12.04.2007 10:45:45 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
vital 14.04.2007 06:26:22 (muokattu 14.04.2007 06:32:42) | |
---|
|
koera 14.04.2007 08:58:07 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=soV3UyGnIsw hänellä on monta hyviä videoita...ainakin minä olen oppinut jotain... Tuosta basarivideosta sen verran, että perkuleen nopee jalkahan tuolla kaverilla on, mutta aivan kauheeta rävellystähän tuo muuten oli. Puolentoista minuutin aikana groovaa ehkä sekunnin verran jossain välissä ja sekin varmaan vahingossa. Ei kovin opettavainen pätkä mun mielestä ainakaan. |
Sansei 14.04.2007 14:09:13 | |
---|
Antakaa anteeksi jos joku on tämän "pikku" viejarin jo näyttänyt, mutta en jaksanut kaikkia sivuja alkaa kaivelemaan! Mutta sitten asiaan: 12 vuotias Tony Royster Junior http://www.youtube.com/watch?v=7KOq_ii2RYQ Kaveri vetää nopeammin yhdellä kädellä kuin minä kahdella! ( Joo, olen hidas..) :) Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki! |
vital 14.04.2007 14:51:14 | |
---|
Tuosta basarivideosta sen verran, että perkuleen nopee jalkahan tuolla kaverilla on, mutta aivan kauheeta rävellystähän tuo muuten oli. Puolentoista minuutin aikana groovaa ehkä sekunnin verran jossain välissä ja sekin varmaan vahingossa. Ei kovin opettavainen pätkä mun mielestä ainakaan. olihan se vähän kömpelö toi video, mut ne muut videot mis se soittaa noita biisejä ovat olleet hyödyllisiä mulle =) |
lkx 14.04.2007 21:05:06 | |
---|
Antakaa anteeksi jos joku on tämän "pikku" viejarin jo näyttänyt, mutta en jaksanut kaikkia sivuja alkaa kaivelemaan! Juu, eihän siitä montakaan (kymmentä) vuotta ole, kun toi ekoja kertoja täälläkin pyöri toi video. Niin isoa W:tä ei olekaan, että riittäisi kuvastamaan, kuinka Wanha linkki... Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
sampo_n 17.04.2007 09:19:58 | |
---|
|
haunted 17.04.2007 09:33:22 | |
---|
Up in the ass of Timo. |
DrmBug 17.04.2007 23:40:49 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |