nikovirtala 11.04.2007 19:19:54 | |
---|
Muutenhan tuo oli todella perustele. Hui. Floikka ja HSH mikitys kuuluu perusteleen? Vai olisiko tämä ollut sitä kuuluisaa sarkasmia. ;) What is life? - A bad trip. |
CCRyder 11.04.2007 22:14:15 | |
---|
mikäs olis kelpo tele hintaluokkaan 300 ekua. ihan tollaseen fenderiin ei o rahaa uutena, mutta esim muita merkkejä mis olis valmiiksi hyvät mikit... Niin jatketaan spekulointia. Jos lähökohdaksi otetaan tuo 300€ hintaluokka, niin kumpi on parempi vaihtoehto. Squierin Standardi Tele vai samalla budjetilla 99€: Harley Benttoni puiksi ja siihen esim 150€:n Seymor Duncanin mikit? (Esim: Kitarapaja: SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE LEAD... 75e/SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE RHYTHM... 75e) Tuosta jää vielä 50 ekua muihin upgradeihin. |
cruel_destiny 11.04.2007 22:15:47 (muokattu 11.04.2007 22:16:35) | |
---|
Niin jatketaan spekulointia. Jos lähökohdaksi otetaan tuo 300€ hintaluokka, niin kumpi on parempi vaihtoehto. Squierin Standardi Tele vai samalla budjetilla 99€: Harley Benttoni puiksi ja siihen esim 150€:n Seymor Duncanin mikit? (Esim: Kitarapaja: SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE LEAD... 75e/SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE RHYTHM... 75e) Tuosta jää vielä 50 ekua muihin upgradeihin. noista ottaisin tokain korea telen... :) EDIT: mutten sitäkään, koska todellista teleyttä ei saa 300e, ehkä käytettynä voi saadaa 300-400e hintaan tokain japani telen. Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
Joees 11.04.2007 22:15:56 | |
---|
Niin jatketaan spekulointia. Jos lähökohdaksi otetaan tuo 300€ hintaluokka, niin kumpi on parempi vaihtoehto. Squierin Standardi Tele vai samalla budjetilla 99€: Harley Benttoni puiksi ja siihen esim 150€:n Seymor Duncanin mikit? (Esim: Kitarapaja: SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE LEAD... 75e/SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE RHYTHM... 75e) Tuosta jää vielä 50 ekua muihin upgradeihin. Hyvät mikit ei tee paskasta konvehtia. Mutta en sano hoobeestä sen enempää kun en oo kokeillut. Mutta sanoisin silti että tossa tapauksessa se squieri. Siinä saattaa olla jopa puuta lankussa. Eikös hb:ssä oo jotain hässäkkää lankussa? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Ziggy Bubba 11.04.2007 22:18:44 | |
---|
Juu, ei kannata ostaa 99e kitaraa, jos rahaa on 300e, ainakaan postimyynnistä. Muutama lantti lisää säästöön niin alkaa jo Meksikon Fenderiä saamaan käytettynä. Myspace.com/Crookmachine |
Joees 11.04.2007 22:19:43 | |
---|
Juu, ei kannata ostaa 99e kitaraa, jos rahaa on 300e, ainakaan postimyynnistä. Muutama lantti lisää säästöön niin alkaa jo Meksikon Fenderiä saamaan käytettynä. Muutenkin mua hämmentäisi ostaa 100 rahan kitara ja laittaa siihen 150 rahan eestä mikit. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
masterhat 11.04.2007 22:26:24 (muokattu 11.04.2007 22:27:58) | |
---|
eilen testailin sellasta fenderin noin 500 maksavaa teleä. se ei jotenkaan ihan kauheesti kiehtonut, tai sitten johtu vaan paskoista säädöistä. kielet oli ainakin turhan kaukana kaulasta ylemmillä nauhoilla.. Johonkin käytettyyn katseet suuntautuu. Ja torilla yks 450 maksava oliskin, mut vidu kun just nyt ei o rahaa http://muusikoiden.net/dyn/tori/159766.jpgI am the Horsemaster |
Joees 11.04.2007 22:28:42 | |
---|
eilen testailin sellasta fenderin noin 500 maksavaa teleä. se ei jotenkaan ihan kauheesti kiehtonut, tai sitten johtu vaan paskoista säädöistä. kielet oli ainakin turhan kaukana kaulasta ylemmillä nauhoilla.. Johonkin käytettyyn katseet suuntautuu. Ja torilla yks 450 maksava oliskin, mut vidu kun just nyt ei o rahaa http://muusikoiden.net/dyn/tori/159766.jpg Onko tuo meksikolainen vai japsi? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Mäci 11.04.2007 22:28:43 | |
---|
Niin jatketaan spekulointia. Jos lähökohdaksi otetaan tuo 300€ hintaluokka, niin kumpi on parempi vaihtoehto. Squierin Standardi Tele vai samalla budjetilla 99€: Harley Benttoni puiksi ja siihen esim 150€:n Seymor Duncanin mikit? (Esim: Kitarapaja: SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE LEAD... 75e/SEYMOUR DUNCAN ALNICO II PRO TELE RHYTHM... 75e) Tuosta jää vielä 50 ekua muihin upgradeihin. Jos halpis Teleä katsellaan,niin musta tämä vaikuttaa aika asialliselta: http://www.thomann.de/fi/peavey_generation_ex_tb.htm Kaulassahan siinä on lähinnä Strato mallin mikki,mut muuten esim.kielet läpi bodyn. Tai sitten sama vintage mallina,humppari kaulassa: http://www.thomann.de/fi/peavey_generation_ex_vintage_sb.htm Tiedä sitten mikä näistä on totuus... Kaukana väijyy ystäviä. |
juici 11.04.2007 22:30:17 | |
---|
Itse kokeilin aiemmin keväällä 160e:n hintaista Staggin Telecasteria ja voi voi kun meinasi GAS iskeä päälle ja pahasti. Vaikka käsitystä niiden oikeiden Telecastereiden tatsista minulla ei olekaan, ei Stagg tosiaankaan ollut huono. Itselleni olisi ollut oiva Tele-GAS:in lääke. Että voi niitä konvehteja halvemmista rasioistakin löytyä. "Ne on aina ne hiljaisimmat niitä outoja tyyppejä jotka yhtäkkiä teloittavat puoli koulullista. Tai viuhahtavat naapurimökkiin sähkökatkon aikana." - kokarek | "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
|
"Ne on aina ne hiljaisimmat niitä outoja tyyppejä jotka yhtäkkiä teloittavat puoli koulullista. Tai viuhahtavat naapurimökkiin sähkökatkon aikana." - kokarek | "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
|
Joees 11.04.2007 22:32:02 | |
---|
Onko tuo meksikolainen vai japsi? Meksikolainen ilmeisesti. Tossa muutama vuosi takaperin ostin japsin about samalla hinnalla, se oli tylyn kova vekotin. Tuo 72 customi on kyllä hyvä malli, itse diggailen siitä. Joskus hommaan moisen vekottimen takasin enkä luovu siitä enää. Perhana. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
rainmaker 11.04.2007 22:43:40 | |
---|
Hyvät mikit ei tee paskasta konvehtia. Mutta en sano hoobeestä sen enempää kun en oo kokeillut. Mutta sanoisin silti että tossa tapauksessa se squieri. Siinä saattaa olla jopa puuta lankussa. Eikös hb:ssä oo jotain hässäkkää lankussa? Joo, todellakaan ei saa konvehtia paskasta. Itselläni oli ennen Squierin affinity tele, johon vaihdoin duncanin mikit. Ei se ollut oikein hyvä mikinvaihdon jälkeenkään, joten hankkiuduin eroon sekä mikeistä, että itse kepistä ja ostin Fenderin telen. Ei tuokaan ole kuin meksikon standardi, mutta kyllä se sen Squierin peittoaa kirkkaasti. Noita meksikon telecastereita saattais käytettynä tuohon 300 euron pintaan saada, kannattaa toria seurata. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
CCRyder 11.04.2007 22:45:25 (muokattu 11.04.2007 22:48:12) | |
---|
Pannaas taustatietoa tähän allekirjoittaneen problematiikkaan. - täällä pohjolan perällä ei noita käytettyjä juurikaan liiku ja käytettyä en ainakaan näkemättä osta - kädentaitoa piisaisi rakennella tuollaisen puuosat itsekin, Mutta raudat, pleksit, potikat, nupit ym irrallaan hommattuna maksaa nekin. Eli joku satasen kitara potkaisis projektin kivasti alkuun. Tahtoo usein nuo isommat projektit alkaa venymään. Ei oo leppääkään valmiiksi kuivattuna nurkissa - 500 € ekaan sähkökitaraan tuntuu kovalta rahalta No Fenderin, Squierin ja Tokain (ATE 33 menee vielä alle kipurajan) meilläpäin pääsee onneksi uutena koesoittamaan. Ei kai se auta kun käydä omin korvin vertailemassa ja päättää sen jälkeen ostaako nyt vai alkaako säästämään lisää. |
masterhat 12.04.2007 07:51:37 | |
---|
Jos halpis Teleä katsellaan,niin musta tämä vaikuttaa aika asialliselta: http://www.thomann.de/fi/peavey_generation_ex_tb.htm Kaulassahan siinä on lähinnä Strato mallin mikki,mut muuten esim.kielet läpi bodyn. Tai sitten sama vintage mallina,humppari kaulassa: http://www.thomann.de/fi/peavey_generation_ex_vintage_sb.htm Tiedä sitten mikä näistä on totuus... kieltämättä nuo kiehtoo hinnan ja ulkonäön puolesta, mutta en sitten tiedä kuitenkaan. Jokin aina arveluttaa, kun uuden kitaran saa noin edullisesti. Toisaalta tuon voisi hommata kokeilu mielessä. Ja eihän sitä koskaan tiedä mikä on hyvä ja mikä paska, ennenkuin pääsee sinuiksi laitteen kanssa (jos pääsee). I am the Horsemaster |
ministeri 12.04.2007 07:55:36 (muokattu 12.04.2007 07:58:38) | |
---|
Nää rockingerit ainakin paperilla vaikuttaa ihan lupaavilta mutta en ole koskaan moista oikeasti luonnossa nähnyt. http://www.rockinger.com/ Eurooppalainen vaihtoehto. Jos niillä olis 72 custom tai deluxe mallia niin voisin harkita mutta kun tuo perus tele jo itseltä erittäin tyydyttävänä yksilönä löytyy. Näkyy muuten yhdessä omakuvassa stagekäytössä mun molemmat kepit.. hilipatihippan |
Strutsi 12.04.2007 10:32:10 | |
---|
"If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
ministeri 12.04.2007 11:57:03 | |
---|
hilipatihippan |
ReBeat 12.04.2007 12:51:46 | |
---|
Minkälaisia kieliä muuten käytätte telecastereissanne? Tarkoitan lähinnä minkä paksuisia? 11-52 taitaa olla nyt. |
mattim 12.04.2007 12:58:29 | |
---|
Kielet korkealla ja kohtuullisen paksu setti 11-52 antavat kivan twängin huonommastakin rungosta. Matti |