tekerolant 11.04.2007 18:53:39 | |
---|
Mun täytyy kyl sanoo, et toivottavasti tommosen panssarivaunuilla leikkimisen lisäksi nuo muka-äijät menevät vanhainkotiin heittämään miehekkäästi kunnon perushoito-työvuoron: ruokkimista, vaipanvaihtoa, makuuhaavojen putsausta, lohduttelua, juttelua, pappojen kylvetystä, parranajoa, vessaan talutusta... Toinen tosi miesten koitos voisi olla tehdä vanhainkotityövuoron päälle ns. yksinhuoltajan ilta: - käydä kaupassa (kaksi muovikassia täyteen) - hakea penskat päiväkodista -matkat tehdään bussilla ja kävellen, räntäsateessa - laatia himaan tultua safkat - sitten hetki lasten kanssa puuhailua - iltapalat ja -pesut ja -sadut - perään vielä tiskitpyykitsiivoukset Mitäpä sanoisi Hynynen? Syntyisikö peräti biisi? Muszika, aggression! Muszika, elegant! |
Leikari 11.04.2007 19:04:37 (muokattu 11.04.2007 19:05:39) | |
---|
Nikulalla on semmoinen äijä-kompleksi, että kun on espoolaisen pehmomiehen poika niin isäkapina näkyy sitten lapsellisena uhoamisena. Onneksi Mattiesko Hytönen Nikulaa ymmärtää - ja kuten kaikki tiedämme ovat he saman kunnianarvoisan helsinkiläisen urheiluseuran jäseniä. ... että se siitä. Hynynen nyt vaan on ikuinen teini - pikku-Hynysiä löytää viikonloppuisin corollat ja asconat pullollaan pikkukaupunkien toreja kiertämässä ja nakkareilla uhoamassa. Hynysen kriteereillä äijyyden voi ostaa Alkosta. Alle nelikymppiset jätkät ei ole äijiä - nämä kaksi eivät ole äijiä nähneetkään. Äijät eivät itseään tuo tykö. Niillä on kanttia olla itsensä eikä miettiä, että millä tavalla yrittäisi päteä! |
Mitäs äijäilyä se nyt olis? Tuohan on kunnon tossukan hommaa. "tää skene ei oo oikeen mun juttu" |
Super-Jari 11.04.2007 19:07:35 | |
---|
Leikarilla on mennyt ainakin Hynysen äijjyys täysin ohi. |
Leikari 11.04.2007 19:13:48 | |
---|
|
slipkorn 11.04.2007 19:14:00 | |
---|
Kannatan Nikulan ja Hynysen vaihtamista Juha Mietoon. Kymmenen jaksoa hiihtämistä ja saunomista, maailman miehisin ohjelma tulisi siitä! |
k1mm0 11.04.2007 19:31:29 | |
---|
Nyt kun on tullut niin monta asiallista viestiä peräkkäin, niin tuntuu vähän tyhmältä kirjoittaa ihan aiheen vierestä, mutta. Pakkohan tuo on katsastaa. Nähtäväksi sitten jää, pitääkö katsoa jokainen jakso vaiko vain silloin, kun ei ole parempaakaan tekemistä. Ideahan on ainakin jo niin tyhmä että se voisi jopa toimia. Aha, penis, esine paha! |
RocknRoll 11.04.2007 19:57:23 | |
---|
Mä en taas ole tota Nikulaa ikinä niputtanut äijäksi, setä on vain suurisuinen tyyppi jolla on parta ja pitkätukka, niin kai se sitten luokitellaan sen takia äijäksi. Hynynen taas on just äijä ja isäntä. Eikö tätä äijä touhua jauhettu viimeksi joku kolme vuotta sitten, onko äijäily tulossa taas muotiin? |
Leikari 11.04.2007 20:09:34 (muokattu 11.04.2007 20:14:31) | |
---|
Salkkareiden ROOSA on äijä. edit: mä painoin ittelleni varotusta.. jätetään vaan viisastelut ja modejen houkuttelut vähemmälle & keskitytään ao. ohjelman juontajien kohdalla analyyttisempiin kommentteihin edellytyksistä hommaan varsin haastavassa tehtävässä edit: ehkä tarpeellisempaa olisi analysoida sanoma-konsernin sub-tv -osaston markkinointiväen stereotyyppistä äijäkäsitystä - ja totuushan on, että oikeat äijät eivät katsojia houkuttele vaan sopivasti aihetta sivuavat ja hypetyksellä siihen sovitettavat julkkikset - oikea äijä ei lähde media-merkonomin narusta vedettäväksi nukeksi. olisi hauska tietää, että ovatko telkkuyhtiöstä kysyneet Kauko Röyhkää ko. ohjelmaan - - eipä sillä, että hänkään olisi minun ykkös-äijäehdokkaani |
DVD-SOITIN 11.04.2007 20:13:20 | |
---|
Aion ruveta seuraamaan jos ensimmäinen jakso on hyvä. Mielenkiintoinen idea. Kunnon aivotnarikkaan-viihdettä. Keep supporting death metal! |
Räkkipeli 11.04.2007 20:16:01 | |
---|
Leikarilla on mennyt ainakin Hynysen äijjyys täysin ohi. Niin näyttää olleen. =D Hajoo Leikari urkuihis! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Leikari 11.04.2007 20:16:33 | |
---|
Kunnon aivotnarikkaan-viihdettä. mulle riittää ensin pari tuntia halpatuotanto tee-itse -ohjelmia amerikan malliin ja lopuksi trailerikansan ongelmia penkova kunnollinen rikosdokkari - - tietysti Jimiltä ;-) |
Leikari 11.04.2007 20:27:08 (muokattu 11.04.2007 20:28:45) | |
---|
Niin näyttää olleen. =D Hajoo Leikari urkuihis! vaikuttaa siltä, että olen jossain kirjoituksessa tavoittanut jo melko lähelle (wanna-be )-äijyyden olemusta pidättäydyn keskustelussa kuitenkin vain ohjelmaan liittyvässä kommentoinnissa - - P.S avatkaas nyt mulle se Hynysen äijyys, että mitä olennaista on jäänyt huomaamatta - - kait ne jotkut kriteerit on, joilla äijäksi pääsee/nimetään? |
Mika Antero 11.04.2007 20:52:32 | |
---|
P.S avatkaas nyt mulle se Hynysen äijyys, että mitä olennaista on jäänyt huomaamatta - - kait ne jotkut kriteerit on, joilla äijäksi pääsee/nimetään? Minusta Hynynen on sympaattinen ja tavallinen suomalainen mies, jolla on hieman epätavallinen ammatti. Näyttää olevan myös juttujen perusteella ihan kelvollinen isä, vaikka viina maistuu siinä missä niin monelle muullekin ihan kunnolliselle suomalaiselle perheenisälle. Maanläheinen kaveri, ei mikään omalla älykkyydellään ja erinomaisuudellaan hekumoiva hyveellisyyden perikuva, vaan normaali ihminen. Siinä sitä äijyyttä. Pitäis varmaan ostaa joku Kotiteollisuuden levy. Tulis nyt se kokoelma, josta on puhuttu. |
50000 11.04.2007 21:04:43 | |
---|
Leikarilla on mennyt ainakin Hynysen äijjyys täysin ohi. Heh, pikemminkin täällä näyttää monelta yllättävän usein menevän Leikarin jutut täysin ohi. |
Leikari 11.04.2007 21:15:24 | |
---|
Minusta Hynynen on sympaattinen ja tavallinen suomalainen mies, jolla on hieman epätavallinen ammatti. Näyttää olevan myös juttujen perusteella ihan kelvollinen isä, vaikka viina maistuu siinä missä niin monelle muullekin ihan kunnolliselle suomalaiselle perheenisälle. En ole ennen kuullutkaan, että tavallisuudella äijä-meriittiä keräisi. Hynystä en ole tavannut - lehtijuttujen ja muiden haastattelujen perusteella vaan on jäänyt viinan juonti jotenkin päällimäiseksi asiaksi, mitä on korostanut - siitä ennemminkin puberteettinen kuin äijätyyli. Kyllä äijäkin viinaa ottaa, mutta ei sillä kehuskele - se on se ero. ei mikään omalla älykkyydellään ja erinomaisuudellaan hekumoiva hyveellisyyden perikuva sitä sitten löytyy kyllä juontajaparin toisesta puoliskosta vähintään sen verran kuin meikäläisestäkin (kun tuota kuitenkin tarkoitit) |
Mika Antero 11.04.2007 21:23:23 (muokattu 11.04.2007 21:23:52) | |
---|
(kun tuota kuitenkin tarkoitit) Itse asiassa en tarkoittanut sinua. Herättelin itse joskus tästä äijyydestä keskustelua ja silloin se meni sellaiseksi saivarteluksi, että vieläkin nyppii. Minä kun ymmärrän tuon äijyyden ihan positiivisena asiana. Kyllähän kaikesta pystyy tietysti etsimään ne huonotkin puolet, mutta semmoisiahan me ihmiset olemme. |
masterhat 11.04.2007 22:17:22 | |
---|
Btw. Kattoks ketään sit YLE:ltä tulevaa ohjelmaa mitä juontaa Jaana Pelkonen (ei euroviisut)? Joku kestääkö kantti yms. Siin oli sillon mieto vieraana ja siinä oli vähintäänkin hämmentävää meininkiä I am the Horsemaster |
Prophet 11.04.2007 22:22:53 | |
---|
Äijäkulttuuria syrjäseuduilla kuvasi hyvin jokin aika sitten tullut dokumentti Rajaseudun poikamiehet. Täydellinen vastakohta tuohon kulttuuriin oli useita vuosia sitten Neloselta tullut äijäsarja nimeltä Vroom, joka oli tarkoitettu juppihenkisille bisnesäijille. |
KaljaMaha 11.04.2007 22:26:37 (muokattu 11.04.2007 22:31:59) | |
---|
Meillä Kotkassa on ÄIJÄ-messut. http://www.prokkis.com "Äijämäista meininkiä kaiken ikäsille äijille, eli mm. autoja, moottoripyöriä, elektroniikkaa, pokeria. Paikalla mm. Jone Nikula ja Aki Pyysing." En oo menos. Tuosta ÄIJÄT-ohjelmasta vielä, että Hynystä ois ollu mukava kattoo jos sillä ois ollu kaverina joku jolle se ois voinu vittuilla. Joku neiti-homo esim. Nyt tuskin katson koko ohjelmaa. Koska en sovi äijä-formaattiin. Mulla ei kasva parta enkä katso moottoriurheilua. ... |