Moimies 26.02.2007 22:30:13 | |
---|
Kitaristi eli minä: ei nyt jaksais koko iltaa luetella... Basisti/laulaja: eipä mittää sellasta mainittavaa oikeestaa. Rumpali: samate ku tuo edellinen. Ainakin mulla on kivaa, on kai niilläki :P Archt!!! Etsitään treenikämppää Mikkelistä! |
zädääm 04.03.2007 20:00:37 (muokattu 04.03.2007 20:21:35) | |
---|
minä: liian päissään, ei osaa soittaa, vittuilee kaikille päissään, monesti ainoana treeneissä. Paska jätkä basisti:liian päissään, ei osaa soittaa edes selvinpäin, ei harjoittele, leikki jotain sota sankaria kun väenvängällä meni aukkiin ja pelleilee siis vieläkin intissä. Hieno mies laulaja: aivan liian päissään. ärisee raskaat biisit hyvin mutta hitaissa kuulostaa iha nuhaiselta Jukka Kuoppamäeltä. Huippu jätkä. Rumpali: Alesis SR-16 takoo millin tarkasti joskin hieman sieluttomasti osaa kaiken minkä sille opettaa. Pieni ja vittumaisen monimutkainen. Absolutisti ja kuulemma homo! Yksijalkaisia naisia on helppo kaataa sänkyyn. |
RedDevil 11.03.2007 15:37:32 | |
---|
Laulaja: se helevetin retku ei oikein ikinä käy treeneissä vaikka meillä ois keikkaa tiedossa ja laulusovituksista että sanoituksista ei tietoakaan. Kitaristi: Patalaiska hinttihyppyrillinen hemmo ei opettele biisejä ja soittaa kuiteski muun bändin suohon. Kitaristi (minä): tekotaiteellinen pitkätukkahippi Basisti: perfektionisti, kaikki kuviot biiseissä pitää mennä niinkuin hän haluaa eikä saa olla yhdenkään iskun poikkeusta eikä ota parannusehdotuksia vastaan. rumpalin kanssa menetetään hermot. Rumpali: ylikriittinen kusipää joka teilaa jokaikisen idean ja omaperäisyyden biiseistä. "miksi tehhä tuommonen koukku tuohon ko sen voi vetää yksinkertaisestikki?" eissh... Lupaava bändi meillä! :D |
Kulkunen 11.03.2007 22:52:26 | |
---|
Kitaristi: Itsepäinen kusipää, muiden mielipiteet on täyttä paskaa ja muu kuin oma musiikkimaku on täyttä paskaa. Egoisti, "kyllä biisissä pitää olla kitarasoolo" ja "kitaralla ei voi soittaa heviä, jos siinä on kiinteä talla ja alle 24 nauhaa". Sovitustaidossa parantamisen varaa. Kitaristi: Rasisti. Kuuntelee Iron Maidenia. Basisti: Pelkää vielä vuodenkin yhdessäsoiton jälkeen meitä muita, hiljainen. Rumpali (minä): Ei opi biisejä sitten millään, enimmäkseen kai laiskuuttaan. Harjoittelumotivaatio joskus hukkateillä pahastikin. Taidot ei riitä. The downward spiral never ends. |
Lenoldinho 12.03.2007 19:21:52 | |
---|
Kitaristi (minä): Mä tyydyn jättämään tämän kohdan tyhjäksi, koska muuten tästä viestistä tulisi n. 2000 riviä.
Rumpali : Ei opi biisejä sitten millään, enimmäkseen kai laiskuuttaan. Harjoittelumotivaatio joskus hukkateillä pahastikin. Taidot ei riitä. Vähän sama juttu meidänkin rumpalilla. Basisti: En tiedä. When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
Juunsku 15.03.2007 15:10:33 | |
---|
Kitaristi ( minä ): Ajoittainen motivaation puute Kitaristi, huuto : Ei tuu treeneihin jos naisiin liittyviä juttuja ilmenee Basisti: Liian tarkka vireestä, kokoajan virittelee. Rumpali: Ainainen rumpujen takominen, ei hijaisuutta. LIIAN TARKKA TAIMIN SUHTEEN! Huumori on yksi elämän elin ehdoista. |
Kodou 15.03.2007 21:32:27 | |
---|
Kitaristi: Ne surullisenkuuluisat välitilut, ranteet hajottavat taidekipaleet Basisti: Tarvitsee tabit jokaiseen biisiin, tekee biisin per päivä eikä arvosta rakentavaa kritiikkiä, nauraa liikaa, esiintymiskammoinen, "yksinkertainen", off-timeys Rumpali: Raiskaa hiljaiset melodiabiisit toisinaan, pitää usein taukoja treeneissä. Parhaita tyyppejä silti jokainen, positiivisia asioita löytyy rutkasti enemmän. |
Metallica mies 17.03.2007 16:30:26 | |
---|
minä: vaikee sanoa itestä.. ehkä se että jos menetän fiiliksen ni on aika vaisua mun soitto ja laulu. kitaristi: en kyllä nyt keksi mitään negatiivista.. rumpali: ei ehkä "ehdi" treenaamaan niin paljon kuin muut, taimissa vielä vähän ongelmia. basisti: aika hyvä suustaan, eli joskus menee hermot kuunnellessa sitä vi###ilua. mutta kyllä porukka tuntuu toimivan, monenlaista persoonaa bändissä. ei ole ongelmia treenien pitämisessä kaikki on ajallaan paikalla jne. kusta kiukaalle! |
oo-p 19.03.2007 22:24:18 | |
---|
Oma-aloitteisuus puuttuu kummaltakin, minä saan hoidella lähes kaikki asiat. Toisinaan se pännii, mutta ehkäpä se on ihan hyvä, kun saan pitää ohjat omissa (varmoissa) käsissäni.. Terve, ja kiitos kaloista! |
Naanatan 28.03.2007 15:23:19 | |
---|
Muuten hyvä bändi, mut toine kitaristi on prkl nopeempi... |
Rocco_Longfella 29.03.2007 10:47:23 | |
---|
Ei olla kauhean kauan soiteltu, paha sanoa, mutta antaa mennä. Rumpali: Tempo vähän heittelee ja vetää omiin taitoihinsa nähden vähän turhan hienoja juttuja. Tyyliin "joka kahdeksasosalla pitää lyödä, eikä koskaan kahta kertaa peräkkäin samaan rumpuun". On kyllä paranemaanpäin kummatkin, eikä mies ole soittanut kauaa, joten pieni haparointi sallitaankin. Kitaristi: Motivaationpuute. Ei näy reeniksellä juuri koskaan, eikä soita tarpeeksi vapaa-ajalla. Vahvistimen särökin on aivan kauhea, mutta ei kai siitä soittajaa voi syyttää. (pitää vain käydä ruuvaamassa pienemälle, kun silmä välttää) Basisti (minä): Liian komea ja karismaattinen. Rytmitaju on heikko ja jäädyn aina reeniksellä ihan täysin. Biisit vain unohtuu ja sormet ei liiku. Paskat saundit, soitan kun pitäisi puhua, en reenaa tarpeeksi (oikeita biisejä ja ajatuksella, muuten kyllä). Neuvon (lue: käsken) muita. Tiedä sitten onko se paha asia, ehkä välillä. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Smappa 29.03.2007 16:20:20 | |
---|
Muuten hyvä bändi, mut toine kitaristi on prkl nopeempi... Niin olen :D |
morgathan 29.03.2007 17:04:46 (muokattu 29.03.2007 17:07:44) | |
---|
Rumpali: Kiihdyttelee ja kolistelee liikaa Kosketinsoittaja: Tunkee sitä vitun pianoa joka paikkaan niinku se olis tärkein asia koko maailmassa Basisti: Ei sano mitään eikä oo mitään mieltä mistään. Ite: Oon epäselvä ja tympäännyn helposti jos joku ei suju Edit: Plus koko bändistä kukaan muu ei tee biisejä minun lisäkseni eli vastuu painaa. Tämä asiakirja on elektronisesti allekirjoitettu. |
Rhoads... 29.03.2007 20:35:00 | |
---|
Kitaristi (minä): Täys tollo. xD Kitaristi/Laulaja: Takatukka-Jukka. (nimi ei Jukka) xD Basisti: Basisti xD Rumpali: Suursyömäri xD Pianisti: Lääppii muita bändikavereita! (hetero) xD Shagrathin, Silenozin ja pyhän Dimmun nimeen. Aamen! |
Maraaa 02.04.2007 15:53:08 | |
---|
Kitaristi: Pitää särön aina liian sirkkelinä ja alkaa vetämään kesken kappaleidenkin Seek&Destroyta. Ja käyttää miun vahvistinta. Kitaristi (mie): Ei jaksa opetella kappaleita, sooloilee liikaa ja käskee muita. Vain minulla on reeniksen avain, hohoo.. Laulaja: Kuulostaa mikkihiireltä ja mollaa toista kitaristia. Minua ei uskalla koska olen 10 senttiä pitempi ja on jonkinnäköinen sukulaissuhde. Rumpali: Lähtee kotoaan kun treenit alkaa. Vetää ihmeellisiä fillejä rauhalliseenkin säkeistöön. Häviää aina pelaamaan biljardia. Basisti: Tyhmä kuin saapas, yritti tulla basso poikittain ovesta sisään. Neuvoo liikaa. Pitää aina hattua päässä. Ei pahalla. ---www.miikamiettinen.com---eteläkerjala huone, julkinen, menkää---www.adressit.com/kielivalinta--- |
Nieby 05.04.2007 16:18:46 | |
---|
Mei basisti(minä) on hirvee pilkunviilaaja. Ei tullu tänää reeneihi ku sil ei oo kamoja. |
Stalkah 05.04.2007 20:17:34 | |
---|
Mei basisti(minä) on hirvee pilkunviilaaja. Ei tullu tänää reeneihi ku sil ei oo kamoja. no mikäs helvetin anteekspyytöyritys tuo itsensähaukkuminen nyt on? otetaas uusiks tällei meidän bändin kannalta: kitaristi (eli minä): haluu päättää kaikki soitettavat kappaleet itse, vetää wahisooloa aina kun joku yrittää puhua toiselle, haukkuu toisten (basistin) tekemät kappaleet lyttyyn, etc... basisti (hän^): oma mielipide on ainut oikea, välillä egoisti (sanoo itseään maailman kuninkaaksi ja haluaa päättää kaikki bändin asiat). rumpali: ei osaa monimutkaisempia kappaleita kunnolla, ei todellakaan pilkunviilaaja eli ei osaa tyyliin mute- peltien soittamisia kappaleiden alussa (electric eye), välillä komppi hakusessa, ei ollut ennen maailman puheliain tyyppi. laulaja: ei oikein laula aina nuotilleen, vittuilee kaikille ja on silti (meilkein) kaikkien kaveri (ekassa kuvassa vittuilee basistille, seuraavassa kuvassa basistin kanssa minulle). tällästä aina välillä, kaikki on hyviä tyyppejä, mutta kaikilla on kuitenkin näitä huonojakin puolia, itsestään niitä on hauskin kirjoittaa.. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
no mikäs helvetin anteekspyytöyritys tuo itsensähaukkuminen nyt on? Aikaisemminkin mainittua: jos kerran soittaa samassa bändissä, eikö löytyisi muita paikkoja välienselvittelyyn kuin m.net? "Onko hevi lampaiden räjäyttelyä?" -Lesko |
Nieby 10.04.2007 23:23:28 | |
---|
Aikaisemminkin mainittua: jos kerran soittaa samassa bändissä, eikö löytyisi muita paikkoja välienselvittelyyn kuin m.net? Take it easy! Tää on vaik kui hyvä tapa kuules :D Pilaako se sun päivän jos täällä pilke silmäkulmassa laitetaan pikkasen tekstiä tulemaan? :D |
shovi 10.04.2007 23:57:26 | |
---|
Take it easy! Tää on vaik kui hyvä tapa kuules :D Pilaako se sun päivän jos täällä pilke silmäkulmassa laitetaan pikkasen tekstiä tulemaan? :D Pilaa. En pidä siitä, että tunnen myötähäpeää kahden tuntemattoman "muusikko"-toverin tekemisten vuoksi. Mun mielestä tällaiinen ketju on mainio, mutta sit jos ruvetaan sanailemaan enemmänkin, se pitää tehdä privaatisti eikä 50 000 ihmisen silmien edessä. "Onko hevi lampaiden räjäyttelyä?" -Lesko |