Aihe: Kitarateline
1 2
migeboy
02.01.2004 22:33:43
Onks tollaselle kitaratelineelle, mihin voi laittaa monta kitaraa, niin mitään erityisempää nimee? Tässä on tullu viime aikoina enemmänkin vastaan ja aloin nyt miettii mokomaa asiaa. Jos ostaisin itellenikin tollasen.

http://www.musamaailma.fi/tuotekuvat/suuri_1013.jpg
Härski
02.01.2004 22:36:22
Eiköhän se ole kitarateline nimeltään. Itselläni on juuri tuo, rochaa ihan vitusti. Halpakin oli.
PuNkKi
02.01.2004 22:39:24
Eiköhän se ole kitarateline nimeltään. Itselläni on juuri tuo, rochaa ihan vitusti. Halpakin oli.

tänään juuri tuollaista musamaailmassa katselin kun kävin.
jos olis vaan kitaroita tarpeeksi.. niin olisihan tuo kiva...
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
-K-
02.01.2004 22:44:01
Katukielessä rockständi. Mieluummin kitarat joka toiseen väliin niin eivät kolhi toisiaan.
Ei suotta elämys.
Volle
02.01.2004 22:45:00
No mutta toihan on juuri se mitä tarvitsen. Kitarat nykyisin lojuu milloin missäkin ja monta kertaa olen meinannut astua päälle. Menenkin ehkä jo huomenna hakemaan tuollaisen, jos vaan herään tarpeeksi aikaisin.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Dumb
03.01.2004 00:19:21

Katukielessä rockständi. Mieluummin kitarat joka toiseen väliin niin eivät kolhi toisiaan.

Juuri näin.
Mimi
03.01.2004 15:21:32
Kiittosh. Tää valas jo asiaa jonkun verran. Mä haen pois sit kun sitä rahaa löytyy tarpeeks, vaikka eihän noi nyt paljoa maksa.

Suurinpiirtein paljonko? Soveltuu varmaankin sekä akustisille ja sähkösille?
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." NOMEN EST OMEN
Härski
03.01.2004 15:32:04
Suurinpiirtein paljonko? Soveltuu varmaankin sekä akustisille ja sähkösille?

T-kaupassa 31 € ja siihen voi laittaa vaikka sähköakustisen, jos sellanen löytyy... päivän keventävä oli tuo siis... ja vitut.
mie
03.01.2004 16:18:36

Tämähän voisi olla hyvä ostos. Kitaroita kun on kolme ja telineitä vain kaksi, joutuu vähiten käytössä olevaa 12-kielistä pitämään kaapissa josta se on hankala ottaa jos sitä tarvitsee.
Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus!
Ze Kink
03.01.2004 18:54:04 (muokattu 03.01.2004 18:55:49)
Vou! Tollanen mulle! Paitsi että tuskin saan siihen tungettua 2 akustista ja yhtä sähkökeppiä.. Mutta sitten kun ostan mun kaverin Fenkun ja tilaan rg:n T kaupasta, niin tolle tulee jo käyttöä.

EDIT:

Vielä kun sais akustiset siihen sopimaan niin hyvä ois, kun kitarat ja muut härvelit vie suurimman osan mun huoneesta.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Hannu H.
03.01.2004 19:13:45

Mitenkäs kitara tykkää pitkäaikasemmasta säilytyksestä tossa, kun eikös kitara kaulanvarassa tossa nojaa pääosin?
"Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa
rockitsb
03.01.2004 20:02:25
Mitenkäs kitara tykkää pitkäaikasemmasta säilytyksestä tossa, kun eikös kitara kaulanvarassa tossa nojaa pääosin?

Ei luulisi kovin paljon kärsivän. Aika heenostihan se kitara kuitenkin siihen kaulastaan nojaa.
"Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne
Härski
03.01.2004 20:10:53
Mistä on tullut käsitys, ettei akustinen mahdu siihen? Kyllä mahtuu. Ja eivät ole ainakaan mun kitarat haittavaikutuksia tuossa seisomisesta saaneet. Jos siltä tuntuu, niin välillä vaikka virittää kitaran tai rämpyttelee muuten vaan...
Miekkonen
03.01.2004 20:21:43

Ei se ''nojaa'' siihen, ellei se ole väärin siinä.

Se on kuin normaalissa kaulallisessa ständissä.
Dumb
03.01.2004 20:22:41

Noita Rockstandejahan on saatavilla 3-, 5-, 7-, ja kai vielä 9-paikkaisinakin. Minulla on tuollainen 7-paikkainen kun käytän neljää kitaraa bändin kanssa ja, kuten -K- neuvoi, pidän joka toisen välin tyhjänä.
P2
03.01.2004 20:26:48
Minulla on tuollainen 7-paikkainen kun käytän neljää kitaraa bändin kanssa ja, kuten -K- neuvoi, pidän joka toisen välin tyhjänä.

Että näyttäis olevan enemmän kitaroita vai? Tai tässä on taas joku siisti jippo, mitä en ole vielä tajunnu...
-K-
03.01.2004 20:28:46
Että näyttäis olevan enemmän kitaroita vai? Tai tässä on taas joku siisti jippo, mitä en ole vielä tajunnu...

Ne ovat siinä aika pirun lähekkäin ja kun otat sieltä jotain kitaraa voi se helposti kolhia toista. Näin säästyy turhilta kolhuilta.
Ei suotta elämys.
Dumb
03.01.2004 21:35:19

Tuossa -K- taas jo kertoikin sen "jipon", eli ihan vaan kitaroiden hyvinvoinnin kannalta tuo tyhjä väli siinä on. Keikoilla kun ei ole aikaa kauheasti alkaa niitä keppejä sinne asettelemaan vaan ne pitää pistää monesti "vähän sinne päin" vaan.

Ja noita kitaroita mulla on neljä sen takia kun on kaksi 6-kielistä ja kaksi 7-kielistä.
Dumb
03.01.2004 21:37:42

Ne ovat siinä aika pirun lähekkäin ja kun otat sieltä jotain kitaraa voi se helposti kolhia toista.

Tsekatkaapas muuten ihmiset -K-:n oma kuva! Siinä on tuollainen 5-paikkainen Rockstand ja kolme kitaraa aivan vierekkäin (huomatkaa pieni väli) sekä yksi kitara yhden tyhjän paikan jälkeen (huomatkaa selkeästi suurempi väli).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)