mika_89 10.04.2007 12:52:54 | |
---|
Terve ! Kovasti haikkakuume on iskenyt, ja kun tuota rahaa ei kovin paljoa ole ylimääräistä , niin silmään on iskenyt tämmöiset halvemmat vaihtoehdot. Kuten esimerkiksi juuri alpha rock hi-hat. Onko kellään kokemuksia tästä? Tai voisiko suositella jotain muuta rokkihaitsua tuommoseen 200 e:n hintaan ? kiitoksia ja hyvät pääsiäiset näin jälkikäteen TAMA on kyllä meleko hyvä |
joravuo 10.04.2007 13:13:49 | |
---|
Katsele käytettynä New beatit tai jotkut paisteet. Mitä minä olen halvempia haitsuja soitellut ne on jotenkin jäykkiä kolisevia kökköjä. ma en tykkää. Mutta kokeile alphojakin. "We've done four already but now we're steady
and then they went: One, two, three, four" |
Narcosynthesis 10.04.2007 13:23:20 | |
---|
Itsellä on ollut alphan 14' haitsu ja...no...suosittelisin, että säästät muutaman kympin lisää ja haet vaikka jotkut Turkishin Studiot tai vastaavat. Alphoilla vetää vähän aikaa, mutta kyllä nälkä parempisoundisiin tulee aika nopeasti! Ei ne missään nimessä ihan umpisurkeat ole, mutta hieman liian "kolisevat" kuitenkin. Soundi ei ole lämmin, eikä pelti sihise tarpeeksi. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
Rockster 10.04.2007 13:29:32 (muokattu 10.04.2007 13:30:48) | |
---|
Uusi Alpha on kyllä loistava sarja. Varsinkin nuo rock hatsit ovat hyvin lähellä Paisteen 2002-sarjaa. Eli ovat hintaisekseen todella loistavat pelit. Ja eivät ainoastaan hintaisekseen, vaan ovat siis hyvät haitsut. Ihan Pro-osastoa mielestäni soinniltaan. Mutta jos mielit laadukkaampia, niin Keppikeksi-nimimerkillä oli (minulta ostetut) 2002 rock hatsit myynnissä hintaan 230€. Siinä olisi hyvä vaihtoehto jos eivät ole vielä menneet kaupaksi. Mutta uusi on aina uusi. Eipähän tule ruoskittuja ja loppuun soitettuja haitsuja. E: Vielä lisäyksenä, että edellä sanomani kommentit Alphoista eivät päde vanhaan Alphaan. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Lehtikumpu 10.04.2007 14:25:33 (muokattu 10.04.2007 14:26:24) | |
---|
Itsellä on ollut alphan 14' haitsu ja...no...suosittelisin, että säästät muutaman kympin lisää ja haet vaikka jotkut Turkishin Studiot tai vastaavat. Alphoilla vetää vähän aikaa, mutta kyllä nälkä parempisoundisiin tulee aika nopeasti! Ei ne missään nimessä ihan umpisurkeat ole, mutta hieman liian "kolisevat" kuitenkin. Soundi ei ole lämmin, eikä pelti sihise tarpeeksi. Sellanen käsitys ainakin mulla on että uudella ja vanhalla alphalla ei ole muuta yhteistä kun nimi. Medium hatseja kokeilin mutta päädyin sabianin B8:an. Jotenkin lämpimämpi saundi. E: Ja tämänkin viestin informatiivinen arvo oli kokolailla nolla.. :) "Kamalasti pelottaa" -salakuljettaja tullissa |
Rockster 10.04.2007 14:36:30 | |
---|
Sellanen käsitys ainakin mulla on että uudella ja vanhalla alphalla ei ole muuta yhteistä kun nimi. Medium hatseja kokeilin mutta päädyin sabianin B8:an. Jotenkin lämpimämpi saundi. Siis uden Alphan ja Sanianin välillä arvoit ja päädyit Sabianiin? Toivottavasti ei noin ollut :) Mutta Uudet Alphat ovat siis hyvin laadukkaita peltejä. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Lehtikumpu 10.04.2007 14:43:32 | |
---|
Siis uden Alphan ja Sanianin välillä arvoit ja päädyit Sabianiin? Toivottavasti ei noin ollut :) Mutta Uudet Alphat ovat siis hyvin laadukkaita peltejä. Joo ei uutta ollut :D Vanha alpha vs. Sabiani oli. Saatto vaikuttaa että B8 irtos halvalla. Tällähetkellä setissä muuten tasan 1 uutena ostettu artikkeli ja sekin on lehmänkello :) "Kamalasti pelottaa" -salakuljettaja tullissa |
Rockster 10.04.2007 14:50:27 | |
---|
Joo ei uutta ollut :D Vanha alpha vs. Sabiani oli. Saatto vaikuttaa että B8 irtos halvalla. Ok, noista kahdesta on melkein sama kumman valitsee. Hyvin pitkälle saman tasoisia peltejä... Offtopic: Hieno Buick omakuvassasi... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Lehtikumpu 10.04.2007 14:57:58 | |
---|
Offtopic: Hieno Buick omakuvassasi... Olis vielä oma... omistaja kameran takana "Kamalasti pelottaa" -salakuljettaja tullissa |
Nolte 10.04.2007 17:13:01 (muokattu 10.04.2007 17:24:58) | |
---|
Olis vielä oma... omistaja kameran takana Mukava avoauto-ajelu lämpimänä kesäpäivänä näemmä. Ei taida edes tuo taustalla oleva Jämsän Aluelämpö Oy lämmittää...? ;) Hyvät kamat - huono soittaja! |
mika_89 10.04.2007 17:30:06 | |
---|
okei, kiitoksia paljon ystäväiseni ! Ehkäpä vielä tässä rahan kerääntyessä hieman tsekkailen, mitä tarjolla on. Mutta taidan päätyä kokeilemaan noita alphoja :) myös itse olen kuullut ette nimenomaan tämä uusi sarja on entistä laadukkaampaa ja on jo ihan kohtalaista tasoa. Toki tekisi mieli jotkut zildjianin a-customit ostaa, mutta ovat sitten jo 300 euron luokkaa. Mutta niin, kiitos vielä :) palaillaan TAMA on kyllä meleko hyvä |
Rockster 10.04.2007 17:43:38 | |
---|
Mutta taidan päätyä kokeilemaan noita alphoja :) myös itse olen kuullut ette nimenomaan tämä uusi sarja on entistä laadukkaampaa ja on jo ihan kohtalaista tasoa. Vielä pakko sanoa, että taso ei ole kohtalainen, vaan hyvä. 2002 onkin sitten erittäin hyvä tai oikeastaan täydellinen... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Mukava avoauto-ajelu lämpimänä kesäpäivänä näemmä. Ei taida edes tuo taustalla oleva Jämsän Aluelämpö Oy lämmittää...? ;) Auts! :) mitenniin lavastettu tilanne... ;) "Kamalasti pelottaa" -salakuljettaja tullissa |
drum-ape 13.08.2007 10:15:31 (muokattu 13.08.2007 10:17:44) | |
---|
Onko totta ettei paisteen 2002 ja new alphan välillä oo muuta eroa ku se et alpha on tehty puoliks koneella? Ku niissä käytetää kai samaa metalliaki eli sitä CuSn8. Kun jos on näin ni siinähän säästää rutosti rahaa ku ostaa alphaa? Korjatkaa jos olen väärässä. allekirjoitus |
glum 13.08.2007 11:32:39 | |
---|
Onko totta ettei paisteen 2002 ja new alphan välillä oo muuta eroa ku se et alpha on tehty puoliks koneella? Ku niissä käytetää kai samaa metalliaki eli sitä CuSn8. Kun jos on näin ni siinähän säästää rutosti rahaa ku ostaa alphaa? Korjatkaa jos olen väärässä. Mitenkäs ne 2oo2 valmistetaan? En tuosta valmistustavasta tiedä yhtään mutta materiaali on kyllä sama mutta laadultaan 2oo2 on selvästi alphaa edellä mutta siinä voi toki säästää rahaa jos haluaa mutta se on itsestä kiinni, haluatko soittaa huonomilla vai selvästi paremmilla? Kyllä noilla on laadullisesti selviä eroja, matsku voi olla sama mutta valmistustapa ratkaisee. Enkä sano että alpha olisi huonoa, 20" medium ride kuulosti hintaisekseen uskomattoman hyvältä. |
drum-ape 13.08.2007 15:16:59 | |
---|
Enkä sano että alpha olisi huonoa, 20" medium ride kuulosti hintaisekseen uskomattoman hyvältä. Puhut varmaan vanhasta alpahsta. Tuo uusi alpha on (kuulemma) selvästi parempaa kuin vanha.. allekirjoitus |