Aihe: Podia kaipalisin
1 2
FensonGibder
10.04.2007 12:58:32
Lisätään nyt vielä että Tonelab on äskeisestä dissauksesta huolimatta aivan multivatkaimien aatelia. Kaikissa laitteissa on jotain napistavaa.

Sanotaan nyt vielä jotain positiivista: Tonelab on erittäin helppokäyttöinen ja ymmärrettävä.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Hipelius
10.04.2007 15:15:25
En missään nimessä ottaisi Tonelabia metallin soittoon. Kaiken kaikkiaan Tlab häviää säätölaajuudessa joka alueella GT:lle.

Kaipa mun on pakko nauhottaa ääninäytettä kun kaikki vaan jaksaa jauhaa tätä samaa kakkapuhetta :). Paremmat säröt olen itse saanut Tonelabista kuin yhdestäkään Line6:sta (saati Boss GT-6:sta, joka ylittää muovisuudessaan jopa Podin). Bad Monkey eteen -> treble booster -mallinnus -> recto -> UK T75 -kaappimallinnus. Avot!
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
FensonGibder
10.04.2007 16:27:47
Kaipa mun on pakko nauhottaa ääninäytettä kun kaikki vaan jaksaa jauhaa tätä samaa kakkapuhetta :).

Nämä onkin empiirisiä kokemuksia ja mielipiteitä, eikä de factoa. Eli EQ toimii mielestäni laajemmin GT:ssä.

Paremmat säröt olen itse saanut Tonelabista kuin yhdestäkään Line6:sta (saati Boss GT-6:sta, joka ylittää muovisuudessaan jopa Podin). Bad Monkey eteen -> treble booster -mallinnus -> recto -> UK T75 -kaappimallinnus. Avot!

Pointtihan tipahtaa vertailusta jos muilla lisätuotteilla parannetaan Tonelabin omaa ääntä.. Säröihin en ota kantaa, vielä...
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)