sikanaama 09.04.2007 23:30:50 | |
---|
Mitä ne neidit kitisee? Kerrankin jotain kunnon ohjelmaa töllöstä. El Puercocara |
Sertzo S 10.04.2007 07:25:51 | |
---|
näyttääköhän ne miten Äijä osallistuu "Tanssii tähtien kanssa" kisaan sekä pussailee baarissa teini-ikäiseltä näyttävän tv-juontajan kanssa?? HOHO! Nauratti tuo. |
Musta Arkipyhä 10.04.2007 09:06:14 | |
---|
Minä ymmärsin ainakin niin ,että tuossa on mukana enemmän kuin hyppysellinen ns.itseironiaa ,mutta ehkä ymmärsin väärin :-) "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Rattata 10.04.2007 10:46:48 | |
---|
Porukka taitaa ottaa tän koko äijäilyn nyt vähän turhan tosissaan. |
carnation 10.04.2007 11:01:48 (muokattu 10.04.2007 11:02:47) | |
---|
Porukka taitaa ottaa tän koko äijäilyn nyt vähän turhan tosissaan. Näköjään. Sitten tulee taas näitä "Hynynenki on oikeesti ihan ääliö"-kommentteja. Hei kamoon! Aimo annoksen (itse)ironiaa näyttäisi tuokin ohjelma sisältävän, hienoa. Jos tässä olisi Nikulan lisäksi joku tylsempi persoona, niin ei välttämättä kiinnostaisi niin paljoa, mutta Hynystä ei voi olla koskaan liikaa televisiossa, joten katselulistalle menee tämä ohjelma. Toivottavasti tähän saadaan jonkinlaista tolkkua ja toimivaa huumoria, ettei mene väkisinvääntämiseksi. Katsovatkohan Nikula ja Hynynen tuossa ohjelmassa Commandoa? |
konnamatti 10.04.2007 11:30:35 | |
---|
Ja perjantaisin klo. 21:00? TosiÄIJJÄT on siihen aikaan jo putkassa sammuneena paskat housussa ja lenkkimakkara-oksennuksen ryntäillä. Ei tule tuohon lähetysaikaan varmaan itsekkään seurattua. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
Räkkipeli 10.04.2007 12:16:12 | |
---|
Ja perjantaisin klo. 21:00? TosiÄIJJÄT on siihen aikaan jo putkassa sammuneena paskat housussa ja lenkkimakkara-oksennuksen ryntäillä. Ei tule tuohon lähetysaikaan varmaan itsekkään seurattua. Ois muuten aika äijä ku jäis kattoo tota ohjelmaa sen sijaan hei..! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
No johan täällä ollaan taas niin älykkäitä ja henkeviä. Mikäpä siinä. Jos ei kiinnosta, ei ole pakko katsoa. Jos mulla näkyis tuo ohjelma, niin varmasti katsoisin ja joisin kaljaa ja söisin lihaa samalla. Ei sen sisällön aina tarvitse olla mitään helvetin syvällistä ja ns. kultturellia. Makuja on monia. Ja tähän loppuun: sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.. Amen. Munsta nää molemmat äijät on ihan hauskoja heppuja. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Minushuman 10.04.2007 14:09:49 | |
---|
Eiköhän tota tule hekoteltua. Mummielestä se mainos on vedetty sen verran yli, että tuskinpa tuota äjjä pläjäystä on tekijätkään kovin vakavasti ottaneet. "Do you think when I find my purpose I'll get some sort of sign? Like a glowing light? Not like an alien abduction or anything, but a Jesus light?" - Randy H. |
Runar 10.04.2007 14:49:10 | |
---|
Juha Miedolle oma ohjelma, siinä on oikee äiJJä :D Sehän on vielä h..vetin kova urkuri, Joskus takavuosina tuli joku TV-mainos, missä se soitti yhellä sormella automaattisäestyksellä ja vielä hiihtohaalari päällä, suksia ei tainnu olla jalassa |
A.Starving 10.04.2007 15:05:20 (muokattu 10.04.2007 15:06:27) | |
---|
SubTV:n itse tuottamat sarjat ovat kyllä olleet lähes järjestäen hirveätä sontaa, enkä usko tämänkään tekevän poikkeusta sääntöön. Lähtökohtaisesti väsynyttä, kai tässä on vielä Jussi Halli mukanokkeline kommentteineen juontamassa että saadaan kaikki paska samaan kaivoon? "Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling." |
Lennu 10.04.2007 15:05:30 | |
---|
Sehän on vielä h..vetin kova urkuri, Joskus takavuosina tuli joku TV-mainos, missä se soitti yhellä sormella automaattisäestyksellä ja vielä hiihtohaalari päällä, suksia ei tainnu olla jalassa Ai saunassa? "tää skene ei oo oikeen mun juttu" |
Rotuvaari 10.04.2007 15:41:11 | |
---|
Sehän on vielä h..vetin kova urkuri, Joskus takavuosina tuli joku TV-mainos, missä se soitti yhellä sormella automaattisäestyksellä ja vielä hiihtohaalari päällä, suksia ei tainnu olla jalassa Palkkio tuosta mainoksesta taisi olla se, että Juha sai syödä urut kameroiden sammuttua. Koska olen itse armoton wannabe-äijjä, odotan kyseistä ohjelmaa ihan täysiä. Olen ehkä hieman pettynyt, jos Hynynen ei ole vähintään 89% ohjelma-ajasta kaatokännissä, ja jos Nikulan sanavarasto ei koostu 95%:sti niinku -sanasta. Awww... bugger. |
Nimismies 10.04.2007 16:00:08 | |
---|
Juha Miedolle oma ohjelma, siinä on oikee äiJJä :D Kymmenen jaksoa hiihtämistä ja saunomista? Onhan Mietaa äijä, mutta silti... Kyllä tämä varmaan tulee katsotuksi, toivottavasti ei floppaa. |
Niq 10.04.2007 16:58:39 | |
---|
SubTV:n itse tuottamat sarjat ovat kyllä olleet lähes järjestäen hirveätä sontaa, enkä usko tämänkään tekevän poikkeusta sääntöön. Lähtökohtaisesti väsynyttä, kai tässä on vielä Jussi Halli mukanokkeline kommentteineen juontamassa että saadaan kaikki paska samaan kaivoon? Mä oon kyllä ihan eri mieltä. Jussi Hallin auto-ohjelma on hauskaa katsottavaa juuri Hallin hyvien juttujen ansiosta, ei niinkään että autot kiinnostaisi. Halli oli kerran, jo kuopatun Radio Cityn, aamushowssa Linnanahteen tilalla enkä koskaan ole kuunnellut niin viihdyttävää radio-ohjelmaa kuin sen aamuinen lähetys. "I have a cunning plan" -Baldrick |
kouranka 10.04.2007 20:44:45 (muokattu 10.04.2007 20:44:56) | |
---|
Saattapi olla ihan O.K. Ohjelma "Pelkkää Lihaa" sen sijaan oksettaa.. Nyt herkutellaa! |
salmivaara 11.04.2007 12:08:42 | |
---|
Ohjelma "Pelkkää Lihaa" sen sijaan oksettaa.. No? Onko hevi liian ÄIJJÄÄ sulle? Against the grain |
Deathrace King 11.04.2007 14:15:24 | |
---|
Kyllähän ainekset on vaikka mihin, kun Hynynen ja Nikula laitetaan samaan ohjelmaan. Varmasti hyvää aloitteluviihdettä perjantai-iltoihin. Ja sit äijäilemään itse baariin! M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" CC HAKEE UUTTA LAULAJAA! www.chaoscreation.net |
Räkkipeli 11.04.2007 15:20:54 | |
---|
No? Onko hevi liian ÄIJJÄÄ sulle? Ilmeisesti. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Marshallga 11.04.2007 17:17:19 | |
---|
Kyllä tämä nyt tavallisen tositv-paskan voittaa mennen tullen. Olen katsomassa. |