isojussi 10.04.2007 11:24:04 | |
---|
Täytyy omasta puolestani todeta, että nyt kun hieman aikaa on kulunut, niin onneksi olin aika monelta väärässä ja kaimapoika monin osin oikeassa: Pikku siivous teki ihan helvetin hyvää tanssimusiikkipalstalle. Nooooo - ehkä ihan karvan verran rohkeampaa kommentointia toivoisi joskus, mutta ihan hyvä näinkin. Itse kun en huoneessa niin paljon viitsi heilua - mitä nyt silloin tällöin - niin olen nyt huomannut, kuinka naurettavalta ja hölmöltä muutamien puukallojen keuhkoaminen on tälläkin palstalla näyttänyt. Niin, no minä itsekin aikoinaan mukana. Vaikuttaa siltä, että olemme hyvällä tiellä kohti asiallista keskustelua tanssimusiikista ja sen ilmiöistä niin kehuineen, kritiikkeineen, kuin kysymyksineen, neuvoineen ja ideoineenkin. Olalletaputukset Tarttilan suunnasta Juhanilta toiselle. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lennu 10.04.2007 11:34:28 | |
---|
Mä lisäsin omakuvaukseeni kommentin, joillekin jo päivänselväksi lienee tullut, mutta kun on tämmönen setä, niin ei aina näissä nettihömpötyksissä muista, että juttelee ihan immeesten kans, eikä ne välttämättä tiiä, että mä oon tällane pelle vaa. |
Sertzo S 10.04.2007 12:05:21 | |
---|
Mä lisäsin omakuvaukseeni kommentin, joillekin jo päivänselväksi lienee tullut, mutta kun on tämmönen setä, niin ei aina näissä nettihömpötyksissä muista, että juttelee ihan immeesten kans, eikä ne välttämättä tiiä, että mä oon tällane pelle vaa. Porvoosta näköjään, säikähdin jo, että taas yx savolainen. ;) |
Lennu 10.04.2007 12:08:09 | |
---|
Porvoosta näköjään, säikähdin jo, että taas yx savolainen. ;) No ei nyt ihan savolaene, mutta vanhemmat kyllä asuu pohjois-karjalassa, Kiteellä. Viäntää ne sielläkin. |
Sertzo S 10.04.2007 12:24:52 | |
---|
No ei nyt ihan savolaene, mutta vanhemmat kyllä asuu pohjois-karjalassa, Kiteellä. Viäntää ne sielläkin. Se menettelee paikkakuntana, onhan sieltä musiikillisia näyttöjä olemassa ja tunnen erään hyvän tyypin, studiohemmon ja opettajankin sieltä. :) |
isojussi 10.04.2007 12:25:52 | |
---|
Nonni - juuri kun pääsin kehumasta, niin savolaisdada alkoi. HOHO! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Nonni - juuri kun pääsin kehumasta, niin savolaisdada alkoi. HOHO! Yritetään pitää aisoissa, ettei tarvi tapella dansehuoneen puolella verissäpäin. ;) |
R.Syke 10.04.2007 16:27:17 (muokattu 10.04.2007 16:27:45) | |
---|
Nonni - juuri kun pääsin kehumasta, niin savolaisdada alkoi. HOHO! Esitämme siis taas kysymyksen: 'Mikä erottaa savolaisen siasta?' ...jolloin seurauksena on laaja antropologinen vääntö! Tää palsta on nyt mikä on. Jos selkään annetaan - auttaa vähän aikaa. Meikäläinen kannattais pistää ikuiselle jäähylle, että painelkaahan niitä varoituksia, niin jää aikaa enempi sumpin pihautuksille ja oikeille töille :D |
Mandoman 10.04.2007 17:05:50 | |
---|
Esitämme siis taas kysymyksen: 'Mikä erottaa savolaisen siasta?' ...jolloin seurauksena on laaja antropologinen vääntö! Tulit liian myöhään hämäläinen mies... Avasin mustan kirjan ja tein merkinnän.. Jyvänenkin tietoa omasta rakkaasta kotiseudustamme on enemmän kuin kokonainen kultamurikka turhuuden markkinoilta hankittua tyhjänpäiväistä viisautta. |