Pasi 95 28.02.2007 14:45:26 | |
---|
eikös boss ole japski? Jaa-a, en tiedä. Itse olisin veikannut, että Boss olisi USA:lainen merkki. Tuotantomaata en tosin uskalla edes arvata. Eikös toi Boss ole siis sama kuin Roland? Mutta siitä mainostuksesta: Tarkoitin siis niitä paria esittelijää niissä videoissa. Ne olivat aivan satavarmoja amerikkalaisia ja kyllä ne ainakin mainostaa ja kehua osas... Siinähän ne USA:n pojat on tunnetusti hyviä! "Old Time Rock `n` Roll" --> ja keikkaa pukkaa! |
Syge 07.03.2007 15:57:07 | |
---|
vielä kun joku mulle tietäisi sen biisin mikä oli ML-2 esittelyssä.. Tidizdii |
ganes-rocker 05.04.2007 19:58:00 | |
---|
joo, kyllä tuo deluxe reverb- spedu vissiin täytyy hommata... näky olevan power-soundilla 2 ekeä halvempi ko t-kaupassa :) "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
Puavali 05.04.2007 22:16:13 | |
---|
eikös boss ole japski? On, mutta amerikan poika on se joka mainostaa! Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
jaino 05.04.2007 22:34:10 | |
---|
Onko kukaan testaillut tuota Fuzzia? Ainakin noin idealtaan ois melko mahtava peli. |
sonata 05.04.2007 22:58:21 | |
---|
Testailin nuo kaikki säröt pikaisesti eli metal coren, dyna driven ja fuzzin. Metal core oli kuin jatke metal zonelle, oli kauhea sirinäpurkki mielestäni ja särö alhaisemmalla levellillä sitä oli mielestäni vieläkin liikaa :) DynaDrive oli mielestäni vallan mainio pedaali. Soundi pysyi selkeänä vaikka gainin käänsi täysille. Yleissoundiltaan se oli ehkäpä mielestäni vanha särö kohtaa modenrnin. Voi olla että hommaan jopa itselleni tuon. Fuzzia en kerennyt juurikaan testaamaan ja siitä ei paljon mitään mieleen jäänyt. eri moodit kyllä ainakin muutti soundia runsaasti. Aikalailla perusfuzz mielestäni oli :) Toki testasin todella pikaisesti että tiedä nyt sitten olisiko sieltä jotain erittäin hyvää irronnut ;) moro |
ministeri 06.04.2007 15:29:13 | |
---|
Tuo deluxe reverb olisi hauska jo tuon vibraton takia! Jos tuollainen pelaan hyvin suoraan mikseriin iskettynä niin se voisi riittää mulle myös kotisoittoon tuollaisenaan. Mielenkiintoista.. hilipatihippan |
Mulla on FDR-1, suosittelen lampimasti! Boss on japanilaisen Rolandin tuotemerkki, itse pedaali on tehty Taiwanissa. |
McNulty 09.04.2007 22:03:13 | |
---|
Testasin paria uutta Boss-spedua tuossa vajaa viikko sitten... FBM-1 Fender Bassman Tämä oli todella miellyttävä. Ulkoasu oli suloinen, sellaiseksi "blonde/cream" väriseksi röpöliäiseksi pinnaksi muokattu metallikuori. Spedun tuottamat soundit olivat varsin rikkaat. Alakertaa riitti, särö oli mieto mutta just hyvällä rock-tavalla rosoiset ja erottelevat. Säädöt oli vähän hankalat, ovat niin pieniä potikoita nuo Bossin spedujen säätimet, etenkin kun on kaksi säätöä samassa potikassa, kuten esim. Metal Zonessa. Soundit olivat kuitenkin hyvät, ja tällä spedulla loihti pienestä 15W ja 30W styrkkarista kohtalaisen hyvän Bassman-soundin. Kelpas soitella niin vanhempaa kuin uudempaakin rokkia. Ihan hyvät Foo Fighters-tyyliset meiningit sain tuon spedun kanssa. Suosittelen kyllä testaan jos vastaan tulee. Mielestäni paras Bossin "overdrive". ML-2 Metal Core Lupasi paljon kun hehkutettiin Metal Zonea rankempana ja parempana. Pitää kyllä sanoa että sirinän määrässä se kyllä Metal Zonen voittaa. Treble-potikka vaikutti todella omituisesti soundiin... se oli pikemminkin "paljon trebleä - ihan vitusti trebleä". Sellaista kunnon jyrää oli vaikea saada vaikka alakertaa löytyikin reilusti. Tuppasi aina vain tuon liiallisen treblen ja scoopin takia siriseen inhottavammin kuin hammaslekurin pikkupora. En kyllä Metal Zonen hyvällä rangella varustettua gain-säätöä ja loistavaa EQ-osastoa Metal Coreen vaihtaisi. Pettymys ei kuitenkaan ollut niin suuri, kun tiesin ettei se Metal Core kuitenkaan kykene "toppaan" vanhaa kunnon MT-kakkosta. www.myspace.com/dimeshred |