Warhead 09.04.2007 11:12:09 (muokattu 10.04.2007 20:23:32) | |
---|
Selailin aikasempia keskusteluja, mutta eipä osunut silmääni tätä aihetta.. Eli kertokaahan plussia ja miinuksia tästä setistä. Mukana tuleva hardware on ainakin loistavaa, mutta entä itse pannut? Onko millainen setti verrattuna esim. tähän uuteen Premier Cabria XPK:hon? Sattuuhan se kun lyödään... |
Mipe-iha-ite 09.04.2007 16:52:26 (muokattu 09.04.2007 16:54:30) | |
---|
Itellä on tämmönen setti (ks. Oma aika säkki kuva) 20", 10" 12" 14" ja 14"5.5" virppa. Ite oon tykänny tästä setistä palijon. yllättävän heleppo oli virittää. Ja oikeilla kalavovalinnoilla oikeen muikiat saundit. Semi-pro. Ajaa asian. Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
|
Tindrum 10.04.2007 13:18:54 | |
---|
Mulla taas oli pannut kierot (siis huomattavasti) ja viisteet ajettu päin "sanonko mitä". Menivät heti vaihtoon. Erimerkkisiin. Olivat ihan tuotannon alkupäästä (kevät 2005), joten tilanne voi hyvinkin olla toinen nyt. Suosittelen kuitenkin kiinnittämään huomiota em. seikkoihin. m©
Tiina Lymi on ihana. |
-Tuke- 10.04.2007 15:39:45 (muokattu 10.04.2007 15:41:32) | |
---|
Itelläni on tuo EFX. Ihan asialliset kannut, mutta pakko sanoa että vähän on nyt puolentoista vuoden jälkeen ruennut ostos kaduttamaan. Saundit on ihan hyvät kunhan vuoden ajan on kokeillut erilaisia kalvoja ja vireitä, mutta jotenkin tulee aina semmoinen olo, että "paljonkohan näistä nyt kehtaisi pyytää rahaa jos myisi pois". Kyllähän näillä soittaa ja kehtaa keikallakin käydä, mutta pakko sanoa että en kyllä osta enää lisätomeja tai muuta koska tod.näk tulee myytyä pois muutaman vuoden sisällä. Ajattelin sitten vaihtaa vaahtera settiin. Ehkäpä Tamburon Formula sarjaan :P Ja virveli on ihan kelpo kamaa. Ostin ite acroliten myöhemmin mutta välillä olen myös soitellut tolla superstaralla, eikä se kuulosta ollenkaan hassumalta. Ja hardware on aivan hupputasoa kuten jo tiedätkin. |
Phiiter 12.04.2007 19:02:32 | |
---|
Itellä on tämmönen setti (ks. Oma aika säkki kuva) 20", 10" 12" 14" ja 14"5.5" virppa. Ite oon tykänny tästä setistä palijon. yllättävän heleppo oli virittää. Ja oikeilla kalavovalinnoilla oikeen muikiat saundit. Semi-pro. Ajaa asian. Itselläni sama custom setti. Tomit ja basari toimivat hyvin ja tosiaan helposti ovat virittyneet. Virvelistä en itsekkään ole saanut mieleistäni saundia vaikka virpassa ei sinänsä ole mitään vikaa. Omaan mieleeni olisi vaan enemmän vähän syvempi virppa. Kiteyttäisin setin sanoihin tarpeeksi hyvä. Melkein kaikille, ellei sitten tahdo hifistellä kamoilla ihan tosissaan. Mut harva meistkää on tehty vakavissaa. |