miän vain 03.10.2003 10:51:19 | |
---|
Sleepy Sleepers Ankkarokissa. Sattui siihen samaan kohtaan muutama hormonipäinen kehonrakentaja, jotka eivät voineet käsittää että maailmassa on muitakin ihmisiä ja että festariyleisössä on tungos ja ahdasta. Pari näistä rupesi niittaamaan jengiä ihan asenteella - yhtäkin tyyppiä joka sattui niitä vahingossa hieman tuuppaamaan kun joku känniääliö horjahti sen päälle selkäpuolelta. Lopulta vaimot/tyttöystävät taluttivat nämä aivorajoitteiset pois. Jännä miten joku voi kestää tuollaisen tyypin kanssa... Joka tapauksessa kovin paska meininki - keikasta se ei johtunut. Sama paikka: Hellacopters ja Flaming Sideburns _peräkkäin_. Tykkäänhän minä rokista, mutta Peer Güntin (joka ei ole edes suosikkejani) jälkeen nämä kaksi olivat tylsempiä kuin pankin pitkä jono kuumana iltapäivänä. Joskus jouduin seuraamaan negativea pari biisiä. Kamalaa. Teinix vain kirkui. Sonata Arctica Ilosaaressa. Jakkupukuheviä - synkeää mutta melodiat duurissa. Vähän aikaa nauratti, sitten ei yhtään. Onneksi pääsi pois. Nylon Beat Hietsussa. Bändi veti liian lujaa suhteessa musiikkiin ja groovea ei ollut yhtään. Ei huono poppi parane vaikka sitä soittaa lujaa. Pikku G Senaatintorilla. Käsittämättömän hirveää - tuli kamala myötähäpeä, kävi sääliksi. Mitä ne ovat tuolle lapselle tehneet että se noin? Riimit miten sattuu ja taustat jopa kamalammat. Lavaliikehdintä kuin kipsissä olis ollu. Beatboxaus ei lähteny ollenkaan. Ja yleisön mukaanotto toimi todella: "kaikki kädet ilmaan!" ja noin kolme kättä nousee koko torilla. Surku tuli. Ehkä kaikkein karvain kokemus oli kuintekin XL5. Yleisö ei ollut vielä edes teiniä. Puistatus. |
voltasparta 06.10.2003 17:28:26 | |
---|
viime kesänä wigut oli järvenpään yanossa esiintymässä. siel oli ihan helevetin kuuma... olin siinä edessä ja alko pyörryttää, jouduin lähtee kotiin. dammit! burnin up in speed... |
Kormis 10.10.2003 12:35:32 | |
---|
Red Hot Chili Peppers oli kyllä aika paska vuonna 99. Lyhyt keikka, eikä bändillä tuntunut olevan minkäänlaista motivaatiota soittamiseen tuolloin. Tilanne kyllä korjaantui 2002 Roskildessa, mutta eipä tuo bändin viimeisin Suomen-keikkakaan häävi ollut. http://limetree.rocks.it
Tanakkaa cover-poljentoa jo vuodesta 2003! |
warlock 10.10.2003 13:37:26 | |
---|
kauko röyhkä koria roll 2001. siis aivan kamalaa sontaa. |
TiMiTheShiT 03.11.2003 17:18:28 | |
---|
slipknot Sillonkun se oli kauheet puuroo ei ei ei ei...... jos jokin menee Tarpeeksi huonosti niin se kannattaa vetää huumoriks he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
RBB 04.11.2003 20:13:17 | |
---|
Queens of the Stone Age Provinssissa 2003. Niin "suosittu" bändi ja keikka oli niiiiiiin tylsä. Ei todellakaan ollu mitään menininkiä... RokRok |
Mikael 06.11.2003 13:04:49 (muokattu 06.11.2003 13:07:29) | |
---|
Steve Lucather and Edgar Winter Project Pori Jazzissa olisko ollut 2000. Tuon Kari Salmelaisen näköisen kitarapellen soolojöötille vetää vertoja vain herran oma bändi Toto, jonka myrkkyä kävin (ilmaislipulla) nielemässä Helsingin jäähäallissa joskus '90-luvulla. Hyi saatana! miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Kivipää 06.11.2003 13:18:12 | |
---|
Tämä nyt ei herra jumala sentää sovi täysin tämän otsikon alle, mutta Ruisrockin 2003 Timo Rautiaisen & Trio Niskalaukauksen keikka saattoi olla hienoinen pettymys (syystä että): Pidän yhtyeestä kyllä kovasti, mutta kun herroilla tuppaa olemaan niin usein tuo sama keikkasetti... Ja tasaista jynkytystä. Pienessä humalassa meininki on kyllä lähestulkoon loistava, mutta kuitenkin. Tällä en siis halunnut todellakaan haukkua ko. bändin keikkoja, päinvastoin - mutta pienoista vaihtelua olisi mukava saada. |
hörhö 09.11.2003 12:29:55 | |
---|
Tuli muuten mieleen, että YUP on nykyään ihan perseestä. Keikkasetin vanhat biisit eivät vaihdu, paitsi ne 90-92 levyn kaksi randombiisiä. Muuten aina samat rallit ja senhetkisesti uusimmalta levyltä hiukan enemmän. Sekä minä olen myyrä he ovat vetäneet jo kolmella keikalla, jota olen puolen vuoden sisällä nähnyt uskomattoman löysästi ja kökösti. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Suicider 13.11.2003 20:30:39 | |
---|
Pidän yhtyeestä kyllä kovasti, mutta kun herroilla tuppaa olemaan niin usein tuo sama keikkasetti
juu samaa mieltä....näin niskalaukauksen kolme kertaa peräkkäin aika lyhyillä väliajoilla ja aina sama setti biisit eri järjestyksesä vaan...ja jos joku sattu kattoon raumanmeri 2003...rautiaisen keikan niin samat biisit taas...ei oikeen innosta.....voisivat etes vähä soittaa ne biisit erinlain keksiä jotain uusia juttuja....tai en tiiää.aika kyllästyny tuohon niskalaukaukseen-........ Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
yellow 19.11.2003 10:18:38 | |
---|
Surkein keikka taitaa kohdallani olla vuonna 1992 Säkylän Eenokissa, kun Jussi Hakulinen veti keikan peräti 12 maksaneen katsojan edessä. Omituisia biisejä tyhjälle salille vedettynä=paskaa. |
migeboy 19.11.2003 18:32:28 | |
---|
Olin ultrabeat nimisen bändin keikalla tän vuoden alussa. Täytyy kyl sanoo, että niiden teknomusa oli ihan järkyttävää. En tykännyt, en kyllä pätkääkään. Ja mä vannon tässä samalla, että toista kertaa en kyseisen bändin keikalle mene. Ees miljoonasta. Tai kymmenestä miljoonasta. |
Viljo 09.12.2003 20:22:33 | |
---|
kyllähän tää selkeästi oli Negativen esiintyminen viime kesän kuopijorokissa,, sinänsä oli huvittavaa seurata ku pojat veti coverina titanicin my heart will go onnia ja kuulosti kerta kaikkiaan hirveältä.. V.A.I |
Tellervo 12.12.2003 14:41:24 | |
---|
Sekä minä olen myyrä he ovat vetäneet jo kolmella keikalla, jota olen puolen vuoden sisällä nähnyt uskomattoman löysästi ja kökösti. Sori, pakko: erinomaisen hauska oppitunti siitä, miksi myös sivulauseen JÄLKEEN täytyy olla pilkku. |
Tapio79 12.12.2003 19:08:20 | |
---|
Tuli muuten mieleen, että YUP on nykyään ihan perseestä. Keikkasetin vanhat biisit eivät vaihdu, paitsi ne 90-92 levyn kaksi randombiisiä. Muuten aina samat rallit ja senhetkisesti uusimmalta levyltä hiukan enemmän. Sekä minä olen myyrä he ovat vetäneet jo kolmella keikalla, jota olen puolen vuoden sisällä nähnyt uskomattoman löysästi ja kökösti. Rohkenen olla eri mieltä. Olen käynyt yhtyeen keikoilla parikymmentä kertaa seitsemän vuoden aikavälillä, ja kyllä setti mielestäni kiitettävästi on vaihdellut. Sen takia YUP:n keikoilla just jaksaakin vuodesta toiseen käydä, kun tietää ettei sitä-samaa-settiä aina vedetä. Ne muutamat selkeimmät suosikit tietysti yleensä soitetaan, mutta nehän on niin helmiä ettei niihin kyllästy. =) |
Hyla 14.12.2003 19:59:23 | |
---|
Mordencainenkin taisi jo mainita, että Moonspell oli erittäin perseestä livenä. Saman sain kyllä kokea viime Ilosaaressa, aivan kammottavaa tasapaksua paskaa! Ehdottomasti huonoin artisti, jonka olen ikinä nähnyt livenä. |
J-Station 18.12.2003 11:29:47 | |
---|
Mielestäni Machine Headin keikka Nosturissa 13.12.2003 oli aivan kuraa. Paskoja biisejä alusta loppuun ja äijillä ei mitään motivaatiota koko hommaan. Toista kertaa ei tarvitse mennä katsomaan... |
TiMiTheShiT 26.12.2003 22:22:15 (muokattu 26.12.2003 22:23:14) | |
---|
slipknot millon se ny olikaan.... (ihme puuroo) Edit: olin näköjään vastannnu jo hwups... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
Thomy 02.01.2004 19:35:28 | |
---|
Historian hämäristä: Nights of Iguanan laulajan Floydin "paluukeikka" Tavastialla Los Angelesin "kauden" jälkeen on jäänyt mieleen kokolailla masentavana kokemuksena... |
Se ku oli Spice Girlsien keikal, ni siel yleisö huus ja kilju ja itki niin paljon et siis ei sitä voi sanoin kuvailla, siis sitä voimaa mikä tuntu korvis ku kaikki huus, ei voinu nauttii konsertist yhtään. |