Aihe: pull-off tekniikka
1
Peijooni-
08.04.2007 23:48:59
Moi,
Aloin miettimään, että tota, siis jos yhdellä sormella tekee ton pull-offin siten, ettei muita sormia ole puristamassa kaulaa, ni siis kuuluuko siitä kuulua sit sen vapaan kielen ääni?
papitsu
08.04.2007 23:52:21 (muokattu 08.04.2007 23:52:39)
Moi,
Aloin miettimään, että tota, siis jos yhdellä sormella tekee ton pull-offin siten, ettei muita sormia ole puristamassa kaulaa, ni siis kuuluuko siitä kuulua sit sen vapaan kielen ääni?

Kyllä, kuuluu kuulua.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Peijooni-
09.04.2007 00:10:32
huh. Helpotti. Mä kelasin, että tos tarvii taikoa jo jotain. :)
Peijooni-
09.04.2007 15:11:16
Itse saan pull-offit ja hammer-onit (vastainen kuin pull-off) onnistumaan jostain ihmeen syystä parhaiten pikkurillllä, vaikka siinä onkin minulla vähiten voimaa :O Kannattaa jotain 7-10-7-10-7-9-7-9-7-11-7-11 juttua vetää etusormi-pikkurillillä, niin sen oppii aika nopeasti (ja voi soittaa ihan sairaan nopeasti !!1)

:)

Jees, mut bassolla soittelen, ni toi ei välttämättä toimi, tai ainaskin puhuivat tuol, että tulee helposti käsivaivoja, jos sille tielle lähtee. :)
Ibanez_90
09.04.2007 17:57:56
Jaa, en tiennyt että soitat bassoa :)
Olen Stratocaster_90
Peijooni-
09.04.2007 22:56:09
Jaa, en tiennyt että soitat bassoa :)

No eipä toi mittää. Ehkä sitä kitaraankin tulee koskettua joskus :)
yöpöllö
12.04.2007 16:40:55
tuli tosta mieleen kun kerroit soittavasi bassoa, hyvä basso harjoitus on kun teet näin

laitat sormesi e-kielen 1 väliin ja näpäytät kieltä. sitten jatkat toiseen väliin , mutta soitat sitä keskisormellasi, sitten kolmanteen nimettömällä ja neljänteen pikkurillillä

Soita kaikki muutkin kielet läpi samalla tavalla ja palaat takaisin samalla tavalla, mutta lähdet laskemaan neljännestä välistä kolmanteen ja niin edes päin

Kun olet tehnyt tämän, liikutat sormiasi yhden välin eteenpäin ja teet saman aloittamalla toisesta välistä ja liikkumalla siitä kolmanteen ja niin edes päin

Mene näin koko otelauta läpi

harjoituksella sormi tekniikka paranee ja otelautakin tulee tutuksi

PS. Itse olen tehnyt tuon satoja kertoja ja kyllä on kannattanut(olen meinaa basisti itsekin)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)