Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Deicide Yleistä keskustelua
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ötzi
07.04.2007 20:37:17 (muokattu 07.04.2007 21:34:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, death metallin kulmakivi Cannibal corpsen kanssa. Tämä bändi ansaitsee uuden topicin kun haulla ei löytynyt kun tosi vanha topic.
 
Ostin toissapäivänä Scars of the crucifixin mutta uskomattoman alkoholimäärän nautinnon takia sain sen vasta nyt soittimeen. Ostin kuopion ÄXästä käytettynä, 12e ja mukana tuli 35min bonusdvd. Ei paha IMO. Levyt on huippu kuosissa vaikka käytettyjä ovatkin, kotelossa on vähän naarmuja mutta aattelin vaihtaa uuteen jossain vaiheessa.
 
Nyt on menossa When heaven burns ja kylläpä potkii täysillä! Tämän kuuntelun jälkeen katson tuon Behind the scars - Under the skin of Deicide -DVDeen. Ei voi kun suositella kaikille raskaamman musiikin ystäville!
 
Edit. Nyt on lätty kuunneltu läpi. Mukavat pianon soitot lopussa. Ovatko pojat ite soittanu nuo vai joku studiomuusikko?. Nyt sen dvdeen kimppuun..
 
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
Bonesaw
07.04.2007 20:52:13 (muokattu 07.04.2007 20:52:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on toi eka Deiciden ja se on ainakin suht kova.
 
Dead By Dawnin alkukarjahdukset on jotain käsitämättömän rankkaa. Benton oli ainakin tuolloin todella kovassa iskussa.
 
Joo'o
apua-mies
07.04.2007 21:07:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä bändi ansaitsee uuden topicin kun haulla ei löytynyt kun tosi vanha topic.
 
ei se nyt niin vanha ole http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=88754&o=0
 
Tietokone
07.04.2007 21:07:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deicide on ehdoton lemppari döödis bändeistä. Benttonin saatanan vihainen murina, lyriikat ja raa'at rihvit on aivan mahtavaa. Levyistä paras on mielestäni Once Upon The Cross, mutta kaikilta muilta löytyy helmiä ja ovat taattua Deicide tavaraa, uusi levy tosin hieman melodisempi mutta piristävä ja silti hyvä.
 
L4t3
07.04.2007 21:10:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scars of the crucifix on kyllä pirun tiukka levy. Lyriikat on täyttä rautaa! Nostattavat pakostakin hymyn huulille. Sen verran tr00iivöliä shittiä ovat.
 
DVD-SOITIN
07.04.2007 21:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deicidelta ensimmäinen levy hallussa. Yksi kaikkien aikojen parhaista albumeista (meneepi ehkä 15. parhaan levyn joukkoon). Bändi on erittäin kiinnostava tapaus ja laajempi tutustuminen diskografiaan koittaa tulevaisuudessa. Siihen asti debyyttilevyn reilut puoli tuntia tuskaista death metal-murinaa saavat riittää.
 
Keep supporting death metal!
Ronsto
07.04.2007 21:37:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on toi eka Deiciden ja se on ainakin suht kova.
 
Dead By Dawnin alkukarjahdukset on jotain käsitämättömän rankkaa. Benton oli ainakin tuolloin todella kovassa iskussa.

 
Komp. Oli muuten eka Deiciden biisi minkä kuulin. Deicide toimii kyllä.
 
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
ötzi
07.04.2007 22:10:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on dvd kahlattu läpi. Oli siellä pojilla ainakin pyssyä ja tatuointia. Mutta eihän siinä, tykki musaa
 
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
jalmarus
07.04.2007 22:37:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on dvd kahlattu läpi. Oli siellä pojilla ainakin pyssyä ja tatuointia. Mutta eihän siinä, tykki musaa
 
Haha naurattaa aina Asheimin bin laden tykittely!.
 
No one is spared from the funeral inception
Deino
07.04.2007 22:38:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmanneksi paras death metal bändi. Paras levy edelleenkin debyytti.
 
jalmarus
07.04.2007 22:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmanneksi paras death metal bändi. Paras levy edelleenkin debyytti.
 
Olet muuten väärässä jos huomasit, uusin on paras!
 
No one is spared from the funeral inception
DVD-SOITIN
07.04.2007 23:16:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku bändin koko tuotannon omistava nähdä hieman vaivaa ja kommentoida jokaista levyä muutamalla sanalla? Itse olen kovin kiinnostunut Deicidesta ja erityisesti In Torment In Hell, Insineratehymn etc harvemmin hehkutetut levyt ja niiden taso kiinnostavat sen kannalta, onko näitä syytä myöhemmin ostaa vaiko ei. Kuulisin mielelläni sellaisen tyypin mielipiteitä, joille koko tuotanto on tuttu ja vertailukohtia riittää. Kiitos.
 
Keep supporting death metal!
mikko1
08.04.2007 11:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku bändin koko tuotannon omistava nähdä hieman vaivaa ja kommentoida jokaista levyä muutamalla sanalla? Itse olen kovin kiinnostunut Deicidesta ja erityisesti In Torment In Hell, Insineratehymn etc harvemmin hehkutetut levyt ja niiden taso kiinnostavat sen kannalta, onko näitä syytä myöhemmin ostaa vaiko ei. Kuulisin mielelläni sellaisen tyypin mielipiteitä, joille koko tuotanto on tuttu ja vertailukohtia riittää. Kiitos.
 
No olen varmaan aivan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta mun mielestä In Torment In Hell on ihan jees levy. Ei deiciden paras, mutta on siinä joitain ihan kovia biisejä. Tosin tällä saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa, että se oli yksi ensimmäisiä death metal-levyjä, joista innostuin. Insineratehymniä en ole kuullut, mutta onhan Legion tuttu? Se on aika monsteri levyksi.
 
Get stoned, get drunk, get naked... GET IN THE PIT!
Bonesaw
08.04.2007 11:37:32 (muokattu 08.04.2007 11:37:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Insineratehymniä en ole kuullut, mutta onhan Legion tuttu? Se on aika monsteri levyksi.
 
Mulla oli toi Insineratehymn joskus ja se oli musta aika tylsä levy. Myin pois.
 
Joo'o
mikko1
08.04.2007 11:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli toi Insineratehymn joskus ja se oli musta aika tylsä levy. Myin pois.
 
Se on vissiin tuon In Torment In Hellin kanssa niitä levyjä, jotka väsättiin vain että päästiin roadrunnerilta pois.
 
Get stoned, get drunk, get naked... GET IN THE PIT!
Bonesaw
08.04.2007 11:39:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on vissiin tuon In Torment In Hellin kanssa niitä levyjä, jotka väsättiin vain että päästiin roadrunnerilta pois.
 
Juu. Jotain tälläistä muistankin kuulleeni.
 
Joo'o
ötzi
08.04.2007 14:13:45 (muokattu 08.04.2007 17:47:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en omista muita bändin levyjä kun scarssin mutta kaverin luona oon kuullu Legionia ja Serpents of the lightiä ja ne on munsta parasta mitä oon tältä bändiltä kuullu.
 
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
Bonesaw
08.04.2007 17:10:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en omista muita bändin levyjä kun scarssin mutta kaverin luona oon kuullu Legionia ja Serpent of the lightiä ja ne on munsta parasta mitä oon tältä bändiltä kuullu.
 
Joo. Serpents of The Light meinasi unohtua. Hyvä levy.
 
Joo'o
McNulty
08.04.2007 17:35:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Deicide kuoli lopullisesti Hoffmanin veljesten lähdettyä. Asheimin kynästä tulleet uudet biisit ovat kerrassaan tasapaksun tylsiä ja munattomia. Legion ja Once Upon The Cross ovat Deiciden parasta antia. OUtC:n jälkeen suunta on kyllä ollut vahvasti alamäkeen, vaikka Serpents yrittikin vielä pitää uppoavaa jollaa pinnalla.
 
http://terrornylund.blogspot.com/
ötzi
08.04.2007 17:49:36 (muokattu 08.04.2007 17:51:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Deicide kuoli lopullisesti Hoffmanin veljesten lähdettyä. Asheimin kynästä tulleet uudet biisit ovat kerrassaan tasapaksun tylsiä ja munattomia. Legion ja Once Upon The Cross ovat Deiciden parasta antia. OUtC:n jälkeen suunta on kyllä ollut vahvasti alamäkeen, vaikka Serpents yrittikin vielä pitää uppoavaa jollaa pinnalla.
 
Kyllähän oikea Sepulturakin kuoli kun Max lähti bändistä mutta ei se tarkoita ettei bändi voisi tehdä hyvää musiikkia. Ja se on taas makuaasia onko levy hyvä vai ei.
 
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «