-AK- 07.04.2007 09:23:36 | |
---|
Suunnitelmissa olisi ostaa täyspitkä keikkapiano, Rolandin RD-700SX, lähiaikoina. Ongelmaksi on muodostunut se kun missään ei näy myytävän erityisen tukevan oloisia telineitä jotka tukisivat pianoa sen koko leveydeltä. Onko tällaisia telineitä olemassa? Millaisia telineratkaisuja muilla kissanomistajilla on? Pitääkö tässä alkaa ihan itse sitä väsäämään? |
Janus 07.04.2007 09:37:04 | |
---|
|
Leikari 07.04.2007 10:11:46 | |
---|
"paikallisessa musiikkiliikkeessä" noita tukevampia ei yleensä ole esillä kun kysyntä on kuitenkin vähäistä - - ellei ole intoa saksasta tilata niin liikkeessä voi vilkaista Into-Luthmanin ja EM Nordicin kuvastoja ja pyytää kauppiasta tilaamaan sopivan. |
Prophet 07.04.2007 11:10:50 | |
---|
|
-AK- 07.04.2007 12:14:07 | |
---|
Nuo linkatut telineet ovat toki tukevan oloisia yms, mutta miten ne suojaavat pianoa jos kissa päättää hypätä pianon reunan päälle? RD700SX on kuitenkin yli 140cm leveä. Luulisi, että teline tyyliin http://www.thomann.de/fi/yamaha_lp3_digitalpianostaender.htm olisi parempi, kun reunat eivät jää ilman varaan. Moisia ei vain näy tuolle kyseiselle Rolandille tehtävän. Vai tekeekö niitä joku? Ainakaan itse Rolandin sivuilta ei ole moista vielä löytynyt. |
baron 07.04.2007 12:29:55 | |
---|
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Leikari 07.04.2007 13:20:13 | |
---|
Pitääkö tässä alkaa ihan itse sitä väsäämään? jos pelkäät, että läski-kissa lankun päähän hypättyä onnistuu keikauttamaan rolandin tasapainoa telineellä niin helppo ja halpa kotiratkaisu on hommata sopivan levyinen ja pituinen pätkä liimapuulevyä & neljä ruuvikiinnitteistä putkijalkaa tms. - tai vaikka pukkijalat ellei chippendalesisustukseen sijoittamisen tyylivaatimukset muodostu esteeksi |
Mikko T. 07.04.2007 13:42:45 | |
---|
http://www.quiklok.com/catalog/?p=p … re&iProduct=27&sName=WS-550 Toi on kestänyt ainakin mun kissan. Mistä sä baron ostit tuon ja onko sulla siinä teline myös yläkiipparille? Näyttää aika näppärältä roudattavalta, onko se kans? Laitoin pari viikkoa sitten Quiklokille mailia, et mistä voisi ostaa sen Z-726L-mallin, mutta ainakaan vielä ei ole vastausta kuulunut. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 07.04.2007 13:51:34 | |
---|
Mistä sä baron ostit tuon ja onko sulla siinä teline myös yläkiipparille? Näyttää aika näppärältä roudattavalta, onko se kans? Laitoin pari viikkoa sitten Quiklokille mailia, et mistä voisi ostaa sen Z-726L-mallin, mutta ainakaan vielä ei ole vastausta kuulunut. Mä oon ostanut sen F-musasta. Siinä ei oo telinettä yläkiipparille. Onhan se vähän painava mutta menee pieneen tilaan. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
KoskPaavo 07.04.2007 15:01:49 (muokattu 07.04.2007 15:02:00) | |
---|
Suunnitelmissa olisi ostaa täyspitkä keikkapiano, Rolandin RD-700SX, lähiaikoina. Ongelmaksi on muodostunut se kun missään ei näy myytävän erityisen tukevan oloisia telineitä jotka tukisivat pianoa sen koko leveydeltä. Onko tällaisia telineitä olemassa? Millaisia telineratkaisuja muilla kissanomistajilla on? Pitääkö tässä alkaa ihan itse sitä väsäämään? Kissan "eliminointi" on myös eräs osaratkaisu. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
K&M 18950 on tosi hyvä teline. Ei heilu eikä huoju mihinkään. Hyvää on myös se, että telineen alla on mukavasti tilaa pedaaleille ja jaloille. X-standiä koitin alunperin, mutta siitä ei tullut yhtään mitään heilumisen ja jalkatilan puutteen takia. |
EP 07.04.2007 21:37:44 (muokattu 07.04.2007 21:43:48) | |
---|
Suunnitelmissa olisi ostaa täyspitkä keikkapiano, Rolandin RD-700SX, lähiaikoina. Ongelmaksi on muodostunut se kun missään ei näy myytävän erityisen tukevan oloisia telineitä jotka tukisivat pianoa sen koko leveydeltä. Onko tällaisia telineitä olemassa? Millaisia telineratkaisuja muilla kissanomistajilla on? Pitääkö tässä alkaa ihan itse sitä väsäämään? Minulla on kiippareitten alla kokopuinen 50-60 -luvun työpöytä, se ompi melko tukeva, ei Ellin painosta paljon hetku! Vaikka ei sen puoleen toi katti on aika "missi mitoissa" ei edes silityslautaa saa kaadettua! |
isojussi 08.04.2007 06:43:19 | |
---|
Mä aikoinani teetätin hitsaustaitoisella kaverilla niin tukevan X-tellinkin, että se kestää munkin nousta siihen tekeen dippejä - ja elopainoa löytyy 150 kg. Istumasoittoasennossa ei montaa senttiä jää 88:sta ulkopuolille. Eikä tullut oikeastaa yhtään ostotelinettä kalliimmaksi - paitsi tää ei oikeesti notku. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Charles 08.04.2007 09:48:51 | |
---|
Mulla on toi K&M 18950. Tosi tukeva. Korkeus säädettävä, voi vähän kallistaakin. Alle sopii polkimia, mullakin on kiipparin volume, VK8M:n volume ja sustainpoljin. Voin suositella, ollut kotona ja keikalla käytössä monta vuotta. Ostin suomesta, oli kyllä aika paljon kalliimpi, kuin toi Thomanin hinta. Paikkaa toiselle kiipparille ei ole. |
Corvus 08.04.2007 20:47:37 | |
---|
Mulla on toi K&M 18950. ... Paikkaa toiselle kiipparille ei ole. Saa lisävarusteena. |