Aihe: Gallien Krueger GLX -sarjan kaapit
1
vjvesa
04.04.2007 10:34:41
Ilmeisesti uuden kaapisarjan on firma puskenut ulos. Hinnat näyttävät olevan suht edulliset. Ulkonäkökin on suht tyylikäs. Onko havaittavissa eroja esim. backline -sarjan kaappeihin?

http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_210glx.htm
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_410glx.htm
Drink or Die
Blackstone
04.04.2007 11:49:58
Halapoja ovat kyllä, jumanketti!
Onko hewi hywwää?
kartmaan
04.04.2007 15:01:26
Yritin etsiä noista elementeistä tietoa, mutta en löytänyt mitään. Onko tuo Paragon Goldline GK:n oma tekele vai häh.
absqua
04.04.2007 16:00:49
Edullista on. Jotenkin noista tulee heti mieleen behkun vastaavat alumiinikartioiset kaapit. Liekö "made for GK proudly by Bugera..."
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
chief
04.04.2007 16:09:24
Edullista on. Jotenkin noista tulee heti mieleen behkun vastaavat alumiinikartioiset kaapit. Liekö "made for GK proudly by Bugera..."

Jos ne halvalla tehdään ni kait se on sama minkä firman logon siihen kaapin kylkeen lätkäsee.
"It's the ear, not the gear. "
Nieby
04.04.2007 16:20:33 (muokattu 04.04.2007 16:22:23)
Huom. Painoa tullut 6 kiloa lisää kun verrataan BLX sarjan kaappeihin.

Tyylikäs on ulkomuoto kyllä.

Mutta Backlinethan onkin sitten näköjään _huomattavasti_ kevyempiä.. Empäs ollut aiemmin huomannutkaan..
Nieby
04.04.2007 16:48:52
Jahas.. Nyt on Thomann vetänyt muuten BLX+ sarjan pois myynnistä.. Onneksi oma kaappini on jo matkalla.. :D
sunder
05.04.2007 00:54:25
Meikä ei kyllä osaa sanoa onko toi ulkonäöltään helvetin ruma vai hieno. Näköjään tullu joku rbx-sarjakin, toivottavasti ei ihan sutta tullu ostettua kun tuli tilattua toi vanha ja kallis sbx + :)
Blackstone
05.04.2007 11:11:26
Meikä ei kyllä osaa sanoa onko toi ulkonäöltään helvetin ruma vai hieno. Näköjään tullu joku rbx-sarjakin, toivottavasti ei ihan sutta tullu ostettua kun tuli tilattua toi vanha ja kallis sbx + :)

Vanha ja hyvä sotaratsu on parhautta.
Onko hewi hywwää?
JartZA
06.04.2007 18:27:05

SBX+ 4 ohm löytyy itseltänikin, muutamat treenit takana tuolla kaapilla. On suht tukevan oloinen komero ja ääntä lähtee ihan perkeleesti backline 600:n kanssa. Kun leveleitä nostaa sopivaksi, ei tarvii masteria paljoa avata kello yhdeksän yli, kun vastapäätä seisovalta kitaristilta alkaa aivot sulaa. Potkii hyvin korkealta ja matalalta, tosin kunnon örmyily A-vireessä on vielä kokeilematta. Pillin toiminta vähän hämärä, säätövipua olen pitänyt keskiasennossa. Ei niitä ylimpiä diskantteja itse oikein kuule, kun kaappi paahtaa lähinnä jaloille.
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
munakorva
07.04.2007 12:55:14
tota sbx+ 4ohmista olen itsekkin ajatellu. Meinasin, että jos sais ton backlinen 4x10 myytyä pois ja sitte t-kaupasta sbx tilalle. Onko kellään innostusta ostaa täysin uudenveroista backline 4x10 kaappia?
Nieby
07.04.2007 13:12:10
tota sbx+ 4ohmista olen itsekkin ajatellu. Meinasin, että jos sais ton backlinen 4x10 myytyä pois ja sitte t-kaupasta sbx tilalle. Onko kellään innostusta ostaa täysin uudenveroista backline 4x10 kaappia?

Ihan mielenkiinnosta: Palio?
sunder
07.04.2007 15:03:38
SBX+ 4 ohm löytyy itseltänikin, muutamat treenit takana tuolla kaapilla. On suht tukevan oloinen komero ja ääntä lähtee ihan perkeleesti backline 600:n kanssa. Kun leveleitä nostaa sopivaksi, ei tarvii masteria paljoa avata kello yhdeksän yli, kun vastapäätä seisovalta kitaristilta alkaa aivot sulaa. Potkii hyvin korkealta ja matalalta, tosin kunnon örmyily A-vireessä on vielä kokeilematta. Pillin toiminta vähän hämärä, säätövipua olen pitänyt keskiasennossa. Ei niitä ylimpiä diskantteja itse oikein kuule, kun kaappi paahtaa lähinnä jaloille.

Kamat tuli toissapäivänä, eli sama setti mut 8 ohmin kaapilla. Reeneissä en ole päässyt vielä vetämään, mutta tähän astisia huomioita:

-alapäätä riittää enemmän ku hyvin mun tarpeisiin
-tehokin riittää varmasti pienistä epäilystä huolimatta tuolla 8 ohmin kuormalla (leveli, buusti ja masteri puoleen väliin niin jytisee)
-kaappi on hemmetin jämyn olonen
-pilli toimis varmasti paremmin Bi-Amp toiminnolla (olen pitänyt pillin säätöä n. vartin auki)

Vähän OT, mutta olkoot.
Match
08.04.2007 12:12:33

Kiinnostusta olisi kyllä, pistin pikaviestin sulle joten jatketaan sitä kautta, tai pistä viestiä mun sähköpostiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)