Aihe: Kannattaisiko vai ei?
1 2 3
Groove Man
02.01.2004 14:10:49
No tässä vertailun vuoksi
...
Eli siis mitään suuria eroja näillä ei ole.

No ei ole suuria eroja paperilla (2-3mm), mutta käytännössä nämäkin erot IMO kyllä tuntuu. Se mikä on sulle hyvä tai huono riippuu sun soitto tyylistä, mieltymyksestä ja kännyn koosta, mutta mä en juuri pitänyt noista wizardeista, jotka jätti esim. perus sointurämistelyssä tai kunnon 'peukkua-yli-laidan-otteella' raon kämmenpohjan ja kaulan väliin. Epävarmuutta. Nicht so gut für mich.
'Peukku-kaulan-takana' tilutuksessa tuo ei nyt toki häritse (varmaan päinvastoin), mutta mä vaadin hyvältä kitaralta, että se tuntuu aina hyvältä eikä häiritse jollain osa-alueella. Kaikkeen tottuu, mutta hyvän kitaran kanssa ei pitäisi tarvita tehdä kompromisseja.

Sitten taas esim. rg620 ja SA160 tuntuivat mulla jo paremmilta. Vaikka olikin edelleen ohuita niin istuivat käteen paremmin eikä kaulaa tarvinnut niin puristaa kuin että se saattaisi siitä yllättäen johonkin hävitä. Bendeihin voimaa..

.. tukevalta tuo super wizardikin mun kädessä tuntuu. ..
Jos näin oli niin hyvä, et varmaankaan tule katumaan...kuin pienenpienellä tsäänssillä silloin, kun poimit jonkin näistä muista ehdotetuista kepukoista ja huomaat *voih, tämä se istuu VIELÄ hiukan paremmin mulle.* Jos ei paremmasta/huonommasta tiedä niin ei sitä osaa vaatiakaan/vältelläkkään
Kitarasankari
02.01.2004 14:27:06 (muokattu 03.01.2004 13:23:03)
jos haluaa ihan suosiolla tuhlata rahaa niin osta vaan jemi, itse rahani laittaisin kyllä rg:hen tai niin itse asiassa laitoin enkä sitä ole katunut kertaakaan, Yhtä laaduksta työtä ovat nuo yli 500-sarjan japsi rg:t ku jemitkin ja mikit saa vaihdettua helposti. Vinkkinä vaan että valitse kitara sit sen mukaan että miltä se tuntuu kourassa ja mistä ite tykkäät älä sen mukaan mikä on hienoin, kallein ei ole aina paras. Minun mielestä ainakin on kivempi soittaa ihan "puolueettomalla" kitaralla eli siis ei kenenkään nimikkomallilta.
Märät muusikot haisee ihan perseelle ja myytävänä olis IBANEZIN CUSTOM AGENT Pre-serialnumber malli, mahdollinen vaihto myös johonkin tuhtisäröiseen putkicomboon!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)