Deino 01.04.2007 17:44:31 | |
---|
Carcass-Pedigree Butchery Oikein. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
-J.- 01.04.2007 17:58:06 (muokattu 01.04.2007 17:59:24) | |
---|
Oikein. Tässäpä helppo ja nopea käännös.... Katson itseäni peilistä, onko se minä? 'Kukaan/ketään siellä?', kysyn itseltäni. ja katson pois. Tunnen nämä asiat päässäni ohjaavan minua. Kuulen outoja ääniä kaikkialla, kutsuvat minua. ILLUUSIO! E:hieno säätöä If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Iron Slayer 01.04.2007 18:45:41 | |
---|
Tässäpä helppo ja nopea käännös.... Katson itseäni peilistä, onko se minä? 'Kukaan/ketään siellä?', kysyn itseltäni. ja katson pois. Tunnen nämä asiat päässäni ohjaavan minua. Kuulen outoja ääniä kaikkialla, kutsuvat minua. ILLUUSIO! Sanoisin että Stone - No Commands "Seuraava kappale on sellanen, että voitte laulaa mukana, jos osaatte, eli että parempi kun pidätte turpanne kiinni" -Juice |
-J.- 01.04.2007 19:39:13 | |
---|
Sanoisin että Stone - No Commands Aivan oikein tokasit. postaappa seuraavaa... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Iron Slayer 01.04.2007 19:52:54 | |
---|
Pistetään vaikka tällanen. Ei ehkä paras käännös, mutta koettakaa selvitä :) Toivottavasti kukaan ei ole ehtinyt tätä biisiä ennen laittaa. (en jaksanut kaikkia 45 sivua lukea) Tulee olemaan suunnaton sota, suurempi osa maailmasta tullaan tappamaan Hyvän ja pahan armeijat valmistautuvat kohtaamaan toisensa taas Ja siellä voin nähdä itseni pitämässä miekkaa, jonka terä on niin musta Toisella puolella, seisoo tuhansittain miehiä, kaikki mitä meillä on, on vain kourallinen puritaaneja Tuomio yli maailman, ikuinen tulee olemaan tehtävämme, tuomio yli maailman! "Seuraava kappale on sellanen, että voitte laulaa mukana, jos osaatte, eli että parempi kun pidätte turpanne kiinni" -Juice |
nappis_ 01.04.2007 20:09:36 | |
---|
Tulee olemaan suunnaton sota, suurempi osa maailmasta tullaan tappamaan Hyvän ja pahan armeijat valmistautuvat kohtaamaan toisensa taas Ja siellä voin nähdä itseni pitämässä miekkaa, jonka terä on niin musta Toisella puolella, seisoo tuhansittain miehiä, kaikki mitä meillä on, on vain kourallinen puritaaneja Tuomio yli maailman, ikuinen tulee olemaan tehtävämme, tuomio yli maailman! Reverend Bizarre - Doom Over The World |
Iron Slayer 01.04.2007 20:28:20 | |
---|
Reverend Bizarre - Doom Over The World Oikein. Pistäppä uusi. "Seuraava kappale on sellanen, että voitte laulaa mukana, jos osaatte, eli että parempi kun pidätte turpanne kiinni" -Juice |
nappis_ 01.04.2007 20:44:12 | |
---|
Siinä jonkinsortin käännös: Hyvästi loistaville ystäville. Nämä tulevat kohtamaan palavan auringon. Tatuoidut varjot kohotettu. Älä pelkää, sytytä palava vitsaus. Minä en välitä mitä he sanovat. Minä en välitä. Minä teen mitä haluan. |
nappis_ 03.04.2007 15:08:11 | |
---|
No, eikö kukaan tiedä? Pistetäänpä vihjettä, bändi on amerikkalainen death metal bändi, jossa John Tardy lauleskelee. Kyseinen kappale löytyy heidän World Demise levyltä. |
Deino 03.04.2007 15:11:23 | |
---|
Obituary - Don't Care |
nappis_ 03.04.2007 15:23:01 | |
---|
Jooh, jatkoa vain. |
Deino 03.04.2007 22:38:27 | |
---|
Vuodet vierivät ohi Silti mieleni ei ole unohtanut Paloiteltuja raatoja Tunnistamaton, mädäntynyt Kärsin traumasta se metsästää minua Luulevat minua pakonomaiseksi Mutta he eivät saa koskaan tietää Verilöylyistä menneiltä ajoilta Viha ei anna periksi Painajaiset hallitsevat elämääni Omassa maailmassani elän kärsin päivät ja yöt Kohtaan kivun jota en halua nähdä Laittaa minut tajuamaan se ei jätä minua Kammottavat tapahtumat sattuvat minulle Herään itkuuni keskellä yötä Huomaan vapisevani hiestä märkänä Muistoja surusta ja kuolemasta Ruumiita täytettynä lyijyllä He ovat kaikki kohdanneet sairaan kuoleman Verta oli joka paikassa He elivät kaaoksessa ja epätoivossa |
Daemon 04.04.2007 11:52:31 (muokattu 04.04.2007 11:53:43) | |
---|
Pestilence - The Trauma
(Martin van Drunenin "laulu" on mahtavaa!) Kaikki päätyy tritonukseen. |
Deino 04.04.2007 12:51:54 | |
---|
Pestilence - The Trauma Kyllä. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Daemon 05.04.2007 12:22:18 | |
---|
Mitkä ovat kuningattaren sanat valtaistuimellaan ? Kauna ja uhkeus, kylmä kiven alla Mikä on hänen tuomansa lahjan nimi? Uneton uinahdus siipiensä alla Tämä on lupauksensa Kylmä, kylmä kivi Kylmä kivi joka lunastaa ja härnää sinut Kylmä kivi joka piiloutuu ja vihaa sinua Vanhempi kuin ylpeys ja rovio Vanhempi kuin tulva ja tuli Täällä vikkelin tahti pysähtyy Täällä vahvin mies lankeaa Tornissaan, halleissaan Hiljaisessa kylmän kiven sokkelossaan Kylmä kivi sulhasenasi raastaa sinua Kylmä kivi sinusta huolehtimassa Kylmä kivi sinua vuodattamassa ja sokeuttamassa Kylmä kivi sinua sitomassa ja murtamassa Eivätkä hänen käsivartensa päästä sinua menemään ja hänen painonsa repii sinut ja hänen henkäyksensä on keuhkoissasi ja hänen nauransa on sitä kylmää kiveä Mitkä ovat sanat jotka aina jäävät jäljelle? Nälkä,suru,talvi ja sade Nämä ovat hänen lupauksensa Kaikki päätyy tritonukseen. |
-J.- 05.04.2007 17:05:32 (muokattu 05.04.2007 17:52:51) | |
---|
Mitkä ovat kuningattaren sanat valtaistuimellaan ? Kauna ja uhkeus, kylmä kiven alla Mikä on hänen tuomansa lahjan nimi? Uneton uinahdus siipiensä alla Tämä on lupauksensa Kylmä, kylmä kivi Kylmä kivi joka lunastaa ja härnää sinut Kylmä kivi joka piiloutuu ja vihaa sinua Vanhempi kuin ylpeys ja rovio Vanhempi kuin tulva ja tuli Täällä vikkelin tahti pysähtyy Täällä vahvin mies lankeaa Tornissaan, halleissaan Hiljaisessa kylmän kiven sokkelossaan Kylmä kivi sulhasenasi raastaa sinua Kylmä kivi sinusta huolehtimassa Kylmä kivi sinua vuodattamassa ja sokeuttamassa Kylmä kivi sinua sitomassa ja murtamassa Eivätkä hänen käsivartensa päästä sinua menemään ja hänen painonsa repii sinut ja hänen henkäyksensä on keuhkoissasi ja hänen nauransa on sitä kylmää kiveä Mitkä ovat sanat jotka aina jäävät jäljelle? Nälkä,suru,talvi ja sade Nämä ovat hänen lupauksensa piisi olisi Cold Stone ja esittäjä Madder Mortem? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Daemon 05.04.2007 18:35:13 | |
---|
Mr. Bodom on täysin oikeassa.Suotakoon hänelle siis vuoro täten ja hetimiten. Kaikki päätyy tritonukseen. |
-J.- 06.04.2007 16:56:35 (muokattu 06.04.2007 16:57:25) | |
---|
Mr. Bodom on täysin oikeassa.Suotakoon hänelle siis vuoro täten ja hetimiten. Kiitän ja tässä nopeaa käännöstä. Kuulen Jalanjälkien kävelevän ohi, Katson itseni hidasta kuolemaa. Terävä kärsimys lävistää minun sydämeni, Hitaasti Jakaen minut erilleen.... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Kiitän ja tässä nopeaa käännöstä. Kuulen Jalanjälkien kävelevän ohi, Katson itseni hidasta kuolemaa. Terävä kärsimys lävistää minun sydämeni, Hitaasti Jakaen minut erilleen.... Children of Bodom- Angels Don't Kill Joo'o |
-J.- 07.04.2007 12:30:49 | |
---|
Children of Bodom- Angels Don\'t Kill Oikein. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |