Aihe: Miksi talvihäät ovat usein ikäviä?
1 2 3
hvinnamo
06.04.2007 08:20:09
Lueskelin tossa toista ketjua ja rupesin itsekin miettimään ihan sitä asiaa että lähes poikkeuksetta lumen ollessa maassa häissä on usein tosi nuiva meininki. Kesällä on yleensä tosi hyvät bileet ja porukka tanssii ja joraa, mutta talvisin jengi on tullut häihin istumaan, kyräilemään ja vittuilemaan. Olenkin päättänyt että jos joku menee talvisin naimisiin niin en mene soittamaan. Onko muut huomanneet vastaavaa ilmiötä?
R.Syke
06.04.2007 08:25:44
Kyllä. On vähän sama kuin ylioppilasjuhlat joulukuussa.

Vaan jos naimisiin meno tammikuussa Hawaijilla, niin mikä ettei.
pekkajau
06.04.2007 08:34:04
Monissa talvihäissä on ollut perinteisesti morsiammilla eturessu täynnä!
R.Syke
06.04.2007 08:46:52 (muokattu 06.04.2007 08:47:29)

-HOHO ja sulhasella sen takia taka-ajatuksia!

Takatakatakatalvihäät.
Sertzo S
06.04.2007 09:11:52 (muokattu 06.04.2007 09:13:46)
Avioerotilastoja silmäillen, niin luulen, että etenkin me suuriin ikäluokkiin kuuluvat, jotka vielä olemme "onnellisessa" parisuhteessa, niin emme kovin helposti eroa vaan kärsimysnäytelmä viedään suhteessa aivan coda- fine-vaiheeseen näin musiikkiterminologisesti ilmaisten. Avioehdoilla tai ilman mahdollisen omaisuuden jakaminen työllistää kuluineen liikaa vain juristeja.
Sertzo S
06.04.2007 09:15:07 (muokattu 06.04.2007 09:16:11)
Avioerotilastoja silmäillen, niin luulen, että etenkin me suuriin ikäluokkiin kuuluvat, jotka vielä olemme "onnellisessa" parisuhteessa, niin emme kovin helposti eroa vaan kärsimysnäytelmä viedään suhteessa aivan coda- fine-vaiheeseen näin musiikkiterminologisesti ilmaisten. Avioehdoilla tai ilman mahdollisen omaisuuden jakaminen työllistää kuluineen liikaa vain juristeja.

Miesnäkökulmasta ajatellen pillulla ei pilvilinnnoja kannata rakentaa loppuelämäkseen, ja kuka neuvoo miestä, suvunjatkajaa? Ei se heterona oleminenkaan ole aina niin auvoisaa.
isojussi
06.04.2007 10:38:30
Pöh - väärä bändi. Aina on hauskaa, kun mä oon vetämässä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sertzo S
06.04.2007 10:42:17
Sivuhuomautus: taisi käydä eräällä palstalla ns. moderaattoritsunami. kun mentiin 60-luvulle rooliensa vangit-keskusteluissa.
Tässä vaiheessa kielioppivirheet, pilkunkäyttö, sekä ydyssanavirheet jätettäköön kirjoittajan vastuulle.
EP
06.04.2007 12:12:02

Juu noinkin, hehe, mutta sellaisiakin on ollut muutamia, että on jo kakaroita liuta ja yhdessä oltu kymmenen vuotta ja sitten "naivat".. :)
Timi
06.04.2007 13:48:06
Vetäsit aika pahan.Hääkeikkoja on talvella aika vähän.En tiiä miksi ko talvi on kaunista aikaa.Aattele,lumi leijailee hiljakseen,reki odottaa porstuan edessä lämmin talja valmiina peittämään hääparin,sormet etsii ennakkoa vällyn alla,posket punoittavat odotuksesta.Tumma taivas tuikkii tähtineen,pakkanen paukkuu ja puut narahtelee lumikuorman alla.Saunan ikkunasta lankeaa valju öljylampun kajastus luoden kajoaan lumenpeittämälle polulle joka johtaa vastanaideinen lemmenpesän rauhaan.Keskenään,vailla mitään uhkaa ulkopuolelta.Lumi laskeutuu raskaana ja sakeana kuin rakkaus, peittäen vaipallaan koko luojan luoman maan.Tuo hiljaisuus,äänetön avaruus.Elä sitä hetkeä.
Kylmän viileesti!
isojussi
06.04.2007 13:50:54
Mulla on kyllä hääkeikkoja kokolailla läpi vuoden - no ei ehkä marras - joulukuussa ja ihan tottakin puhuen ei niissä yhtään sen tylse,mpää ole tuntunut olevan, kuin kesäesoissa.
uruttaja
06.04.2007 15:19:18
Mulla on kyllä hääkeikkoja kokolailla läpi vuoden - no ei ehkä marras - joulukuussa ja ihan tottakin puhuen ei niissä yhtään sen tylse,mpää ole tuntunut olevan, kuin kesäesoissa.

Hääkeikat ovat aivan v...tun tylsiä riippumatta siitä järjestetäänkö tammikuun toisena tiistaina tai juhannusaattona. Eilen oli 3 hääkeikkaa tämän vuoden kalenterissa, nyt enää 2.

Hääkeikoissa on niin paljon ennalta-arvaamattomia uhkakuvia, että jätän ne suosiolla muiden tehtäviksi.

Jotkut niitä tekee ja tykkäävätkin tehdä, minä en tykkää enkä tee.
isojussi
06.04.2007 15:27:31
Se on Urski asenteesta - ja soittoseurasta kiinni.
Tankero
06.04.2007 16:03:32

No ei taatusti ole. Urkujohn kirjoittaa täyttä asiaa.
Taas
Varmasti, vissiin.
baron
06.04.2007 16:15:30

Jotkut niitä tekee ja tykkäävätkin tehdä, minä en tykkää enkä tee.

Mä oikeesti tykkään. Se ennalta-arvaamattomuus tekee niistä kivan haasteellisia!
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
isojussi
06.04.2007 16:29:30
No ei taatusti ole. Urkujohn kirjoittaa täyttä asiaa.
Taas

Ketut.

Mä oon oikeesti tehnyt hitonmoisen määrän hääkeikkoja ympäri vuoden, mutta vaikka kaikki kunnia Morkooniesalle, kiinnostais tietää, montako talvihääkeikkaa se oikeesti on tehnyt.

Sitäpaitsi totuushan on, että "oikeiden tanssimuusikoiden" keskuudessa on arvostetumpaa pitää hääkeikkoja kaikin puolin ikävinä.
EP
06.04.2007 16:47:29

No, justiinsa!
manjaana
06.04.2007 16:59:00
Lueskelin tossa toista ketjua ja rupesin itsekin miettimään ihan sitä asiaa että lähes poikkeuksetta lumen ollessa maassa häissä on usein tosi nuiva meininki. Kesällä on yleensä tosi hyvät bileet ja porukka tanssii ja joraa, mutta talvisin jengi on tullut häihin istumaan, kyräilemään ja vittuilemaan. Olenkin päättänyt että jos joku menee talvisin naimisiin niin en mene soittamaan. Onko muut huomanneet vastaavaa ilmiötä?

Katos vain, herkkupeppukin on löytänyt tiensä linjoille... ;o))

Häät kuuluu pitää kesällä notta pääsee auton takakonttipulloille, talvisin häät on persiistä.. :o/
Oman elämänsä pörrääjä....
EP
06.04.2007 17:05:47
Katos vain, herkkupeppukin on löytänyt tiensä linjoille... ;o))

Häät kuuluu pitää kesällä notta pääsee auton takakonttipulloille, talvisin häät on persiistä.. :o/

Onhan kesähäissä ihan oma fiilksensä, mutta kyllä ne talvellakin piristää muuten niin ankeaa vuodenaikaa.. :/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)