Migo 21.03.2007 23:53:09 | |
---|
Mulla on olleet nämä viisimilliset kirurginteräsrenkaat korvissa vaikka kuinka pirun kauan, ja luulis nyt, että ne olis reikiä ainakin millin venyttäneet, mutta ei. En ainakaan oo vielä uskaltanut työntää uusia, hienoja kuuden millin renkuloita läpi, kun eivät tahdo ilman väkivaltaa mennä.. Etupuolelta kyllä menee mutta takapuolelta ei. :S Ehkäpä olen liian hellävarainen. Sama se itellä oli, mutta kyllä se sinne muljahti ja vielä kivutta. Vaikkakin emme ihan samassa millilukemassa olekkaan, niin luulisin se sinullakin menevän, kun hetken nitkuttaa. Niinpä.. |
Åryts 21.03.2007 23:54:52 | |
---|
Sama se itellä oli, mutta kyllä se sinne muljahti ja vielä kivutta. Vaikkakin emme ihan samassa millilukemassa olekkaan, niin luulisin se sinullakin menevän, kun hetken nitkuttaa. Uusissa renkaissa on vaan se vika, että niiden päät on sellaset tylpät, joka vaikeuttaa huomattavasti korvan läpi tunkemista. Ei pitäis tilata koruja netistä. "I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!" |
noir 22.03.2007 15:06:38 | |
---|
I don't like my women aggressive - I like 'em violent Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Lesko 22.03.2007 15:09:18 | |
---|
"Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mirrinsane 24.03.2007 20:32:39 | |
---|
kalamies#52 >-)))> |
Mirrinsane 25.03.2007 23:48:20 | |
---|
ttu kele tana. Sanoin äsken unicornilleni moimoi. Eli minäminä. Eli II. Surface-bar oli yllättävän vittupää, ostin kaarevan saattohoidoksi, soli siinä alle viikon, kun törröili ulos paljolti. Perkele. kalamies#52 >-)))> |
Carvel 27.03.2007 10:18:04 (muokattu 27.03.2007 10:18:24) | |
---|
Kasari hevi valloittaa!!! |
Rot Gut 29.03.2007 21:28:23 | |
---|
Onkos täällä muuten minkä kokoista korvaa ihmisillä? Kun minusta tuntuu siltä että minulla olisi isoimmat :( ainakaan en muista että kellään olisi 10mm/12mm isompia :o Mulla on juuri tuo 10mm. 14mm olisi suunnitelmissa. Toiseen korvaan pitäisi tuikata reikä jonka venyttäisi kympiksi. Venyttely on kyllä mukavaa puuhaa, tosin kaikessä kärsimättömyydessä tulee tehtyä kaikkea pirun tyhmää.. |
Mirrinsane 31.03.2007 16:33:07 | |
---|
Venyttely on kyllä mukavaa puuhaa, tosin kaikessä kärsimättömyydessä tulee tehtyä kaikkea pirun tyhmää.. Hoho, jaamme ajatuksen. Ostakee joku 14-milliset kivat tunnelit, saa halvalla. kalamies#52 >-)))> |
Rot Gut 02.04.2007 16:59:29 | |
---|
Hoho, jaamme ajatuksen. Ostakee joku 14-milliset kivat tunnelit, saa halvalla. Jea. Btw, Crazy Factorysta saa halvalla laatutavaraa.. Tuotteet tulee saksasta n. kahdessa viikossa ja postikulut oli vain femman verran muistaakseni: www.crazy-factory.com |
Jebe- 04.04.2007 17:14:53 (muokattu 04.04.2007 17:16:47) | |
---|
Jea. Btw, Crazy Factorysta saa halvalla laatutavaraa.. Tuotteet tulee saksasta n. kahdessa viikossa ja postikulut oli vain femman verran muistaakseni: www.crazy-factory.com Kyllä Crazy Factorysta kauemmin kestää kuin kaksi viikkoa. Tuotteethan eivät tule Saksasta, vaan Thaimaasta. Teet ja maksat tilauksen, jonka jälkeen vasta korujasi aletaan valmistamaan tuolla Thaimaan päässä. Itsellä meni viimeksi 4-5vko kun tavarat oli maksun jälkeen kotosalla. EDIT: Juu niin, löytyy 16mm molemmista korvista ja kaks tappia alahuulesta. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Stoghra 05.04.2007 14:26:58 (muokattu 05.04.2007 14:28:36) | |
---|
Huh, säikähdin jo ettei täällä korvia ees venytetä kunnolla ;D Itse sain tässä vähän aikaa sitten 12mm molempiin korviin. Kivutta ei mennyt :D Oikea korva puski aika _perkeleesti_ verta. Pari paitaa meni pesuun ja pari unetonta yötä tuli. Nyt odotellaan loppu kuuta tai ens kuun alkua, että cf:n tilaus tulee. Sit saan molempiin kulmiin rinkulat ja alahuuleen snake biten. Ja korvia levitellään lähikuukausina lisää. Miksikö vasta lähikuukausina? No siksi että venytän hitaasti, en halua kiirehtiä. Koska itselläni ei ole ollut koskaan tätä korvanlehtiä, mikä suurimmalla osalla suomalaisista löytyy, joten "venytyspintaa" on itselläni aika vähän. Hiljaa hyvä tulee Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Migo 05.04.2007 20:25:51 | |
---|
Perhana, kun nyt panttaa toi korvanreikä toiselta puolelta. Koru menee mukisematta ja etupuolelta saisi vielä isompaakin, mutta ei vaan meinaa mahtua toiselta puolelta. Antaako olla, vai raiskaako väkisin läpi? Niinpä.. |
Volante 05.04.2007 20:32:20 | |
---|
Perhana, kun nyt panttaa toi korvanreikä toiselta puolelta. Koru menee mukisematta ja etupuolelta saisi vielä isompaakin, mutta ei vaan meinaa mahtua toiselta puolelta. Antaako olla, vai raiskaako väkisin läpi? Ei kannata väkisin vääntää, repii vain korvansa. Mullakin tuntui ottavan aina vähän takapuolelta vastaan kun isompiin vaihdoin, mutta kyllä sen sai menemään kun vähän väänteli ja käänteli... Että eiköhän sen jotenkin saa kikkailtua. |
Migo 05.04.2007 21:07:37 | |
---|
Ei kannata väkisin vääntää, repii vain korvansa. Mullakin tuntui ottavan aina vähän takapuolelta vastaan kun isompiin vaihdoin, mutta kyllä sen sai menemään kun vähän väänteli ja käänteli... Että eiköhän sen jotenkin saa kikkailtua. Joo, siinä on just semmonen ohkanen ihokerros, joka panttaa vastaan. Täytyy vaan yrittää päivittäin hieman sitä nylkytellä. Niinpä.. |
Mirrinsane 05.04.2007 22:15:33 | |
---|
Joo, siinä on just semmonen ohkanen ihokerros, joka panttaa vastaan. Täytyy vaan yrittää päivittäin hieman sitä nylkytellä. Itse ratkaisin asian niin, että laitoin korut ensin "väärin päin", kun tuollaiset kuviolliset plugit oli, joiden etuosa oli takaosaa isompi. Eli aloitin takaa, yllättävän helposti onnistui. Olen ylpeä äiti nyt, ostin kauniit sarvihärdellit palkkapäivän kunniaksi, ah. (10mm taitaa olla mitta nyt, neljä milliä kahdessa viikossa pois, jei) kalamies#52 >-)))> |
Migo 05.04.2007 22:41:07 (muokattu 05.04.2007 22:42:39) | |
---|
Itse ratkaisin asian niin, että laitoin korut ensin "väärin päin", kun tuollaiset kuviolliset plugit oli, joiden etuosa oli takaosaa isompi. Eli aloitin takaa, yllättävän helposti onnistui. Siis työnsit korvan takapuolelta? Tai sitten itse en ymmärrä hölynpölyä edellisestä. Hoho! E:niin joo, nyt taisin käsittää. Itsellänihän on noita "sarvi"koruja. Niinpä.. |
Mirrinsane 05.04.2007 22:56:32 | |
---|
Siis työnsit korvan takapuolelta? Juu. Olen verbaalisesti harvinaisen epäselkeä. kalamies#52 >-)))> |
Rot Gut 05.04.2007 23:20:59 | |
---|
Kyllä Crazy Factorysta kauemmin kestää kuin kaksi viikkoa. Tuotteethan eivät tule Saksasta, vaan Thaimaasta. Teet ja maksat tilauksen, jonka jälkeen vasta korujasi aletaan valmistamaan tuolla Thaimaan päässä. Itsellä meni viimeksi 4-5vko kun tavarat oli maksun jälkeen kotosalla. EDIT: Juu niin, löytyy 16mm molemmista korvista ja kaks tappia alahuulesta. Whoaa. Itse olen siis saanut väärää tietoa, mutta jokatapauksessa hyvää tavaraa sieltä tulee. =D |
Whoaa. Itse olen siis saanut väärää tietoa, mutta jokatapauksessa hyvää tavaraa sieltä tulee. =D Hinnat ainakin olivat aika pelottavia. I don't like my women aggressive - I like 'em violent Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |