salmivaara 31.12.2003 15:45:19 | |
---|
jos on varma että ikinä ei myy ko bassoa niin ei tietenkään siinä tapauksessa. itse tykkään ostella ja vaihdella bassoa sillon tällöin, tosin warwickiani en varmaan koskaan myy, koska en siitä saisi sitä hintaa millä suostuisin myymään. mutta mihinkään bassoon (vielä) ei ole kiintynyt niin paljon, ettenkö saattaisi pistää myyntiin. Mulla on ihan periaatteena että mitään en myy. On tullut joitain kauppoja siihen malliin kiroiltua jälkeenpäin että.. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
käki 31.12.2003 15:46:38 | |
---|
välillä iskee hinku ostaa basso tms, vaikkei toista sellaista tarvitsisikaan. käytetyn saa sitten myytyä ainakin melkein samaan hintaan eteenpäin, kun kuume sillä soittamiseen on laskenut. eli voipahan ajatella sitä vaikkapa soittimien halpana "vuokrauksena" vuodeksi tms. ei tunnu aivan yhtä isolta päätökseltä ostaa jotain, kun tietää jotain siitä takaisin saavansa jos päättää myydä eteenpäin. sitä paitsi kun on useamman basson omistanut vuosien varrella, niin oppiipahan niiden avulla erilaisten bassojen ominaisuuksista eri tavalla kuin vain lehdistä lukemalla tai silloin tällöin kaupassa kokeilemalla. Mulla on vähän samanlainen ajatusmalli. Hyviä kun kokeilee ja eri tilanteissa, on fundeerauksen jälkeen lopulta mahdollisuus valita hyvistä se paras. Itse tuskin rupean soitinkerääjäksi, vaikka noita bassoja on siunaantunutkin(2 kpl). Aika ja rahatilanne sen näyttävät miten käy. Eri bassoissa on eri ominaisuuksia. Toki yhdellä pärjää vallan hyvin. Basismi on niin hauska harrastus, että olen silti satsannut siihen leijonanosan käteisvaroistani. Minulla on kalyamaha. |
balzary 31.12.2003 15:49:36 | |
---|
Mulla on ihan periaatteena että mitään en myy. On tullut joitain kauppoja siihen malliin kiroiltua jälkeenpäin että.. alkuperäisen kysyjän kyselemä basso todnäk lähtee jossain vaiheessa myyntiin paremman alta, jos soittoinnostus säilyy. ton hintaluokan bassot tuskin on kenellekään sellaisia pelejä, että niistä ei voisi luopua. tietty sen voi sitten jättää kakkos/projektibassoksi tms. ymmärrän kyllä myymättömyys-periaatteenkin hyvin. itse vain tykkään välillä kokeilla erilaisia bassoja, ja siihen käytettyjen ostaminen sopii kuin kokiskuplat nenään. Str prd skrz prdel! |
käki 31.12.2003 15:49:58 | |
---|
Mulla on ihan periaatteena että mitään en myy. On tullut joitain kauppoja siihen malliin kiroiltua jälkeenpäin että.. Sama juttu. Nauhattomani myin pois. Rahapula oli tuolloin huutava, joten sillä tavalla se ei niin harmita. Todella tarpeeseen tulivat ne rahat, joten se oli ainoa vaihtoehto ja pakon sanelema juttu. Minulla on kalyamaha. |
käki 31.12.2003 15:53:15 | |
---|
alkuperäisen kysyjän kyselemä basso todnäk lähtee jossain vaiheessa myyntiin paremman alta, jos soittoinnostus säilyy. ton hintaluokan bassot tuskin on kenellekään sellaisia pelejä, että niistä ei voisi luopua. tietty sen voi sitten jättää kakkos/projektibassoksi tms. ymmärrän kyllä myymättömyys-periaatteenkin hyvin. itse vain tykkään välillä kokeilla erilaisia bassoja, ja siihen käytettyjen ostaminen sopii kuin kokiskuplat nenään. Eli... kokiskuplat sopivat nenään ? Ainakin ne sinne helposti menevät. :) Minulla on kalyamaha. |
balzary 31.12.2003 15:55:44 | |
---|
Eli... kokiskuplat sopivat nenään ? Ainakin ne sinne helposti menevät. :) se on sellanen jännä tunne. joopa, tälläisen hienon loppulausahduksen jälkeen sitä voikin lähteä uuden vuoden viettoon. eli hyvää uutta vuotta vaan beisimiehille! Str prd skrz prdel! |
käki 31.12.2003 15:58:37 | |
---|
BeisBeis ! Minulla on kalyamaha. |
Osta mieluummin Ibanez GSR200 tai Yamaha RBX270. Melkeen sama hinta ja enemmän potkii äässiä, sen lisäksi että näyttää myös hyvältä. Mulla oli tonne P-Bass Affinity ja se tatsi oli niin jäykkä ja kankee verrattuna Ibaneziin jonka ostin sen jälkeen. Nykyään skulailen ESP C-304:lla josta maksoin 280 euroa uutena: jos joku sun tuttus asuu jenkeissä niin pyydä sitä tilaamaan www.americanmusical.comista se mitä haluat ja lähettää sen sulle Suomeen. Tulee varmasti parisataa halvemmaksi kun ostaa täältä. Kunhan vaan tiedät mitä tilaat, ei oo halpaa lystiä postitella edestakaisin USAn ja meidän välillä ;-) WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |