Aihe: Kitarankielet squieriin.
1
raskee-2
04.04.2007 17:16:29
Elikkä tarvisin jonkun hyvä kielipaketin Strat squieriin. Soitan rockia suurimmiten, esim. Gary Mooren sooloballadeja, guns'n'Roses, ac/dc ja kyllä metallicaa tulee myös soiteltuu.. Elikkä olisiko kenelläkään ehdostusta että kuinka paksut kielet olisivat parhaat squieriin ja myös merkki(ei pakko)?
tommiot
04.04.2007 17:17:25
Ethän sä nyt niitä kieliä sen mukaan osta mitkä on Squieriin parhaat, vaan mitkä on sun sormille parhaat?

Elixirin kymppisetti kitarapajalta vaikka...
Krice
04.04.2007 20:18:04

GHS 9-setti. Omassa squikassa ainaskin on niin ohut kaula, että en menisi mitään kovin paksuja kieliä laittamaan.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Karipiirto
04.04.2007 20:25:24

DR 9-setti on itellä kestosuosikkina. Noilla paksummilla tuppaa menemään normivire niin tiukaksi ettei oikein soitto suju. Kymppi vielä menee mutta siitä eteenpäin alkaa olla jo melkoinen pakko laskea virettä. ;)
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Muuki
04.04.2007 22:43:32
Kaikilla väärä; Ernie Ballin ysit ja piste ilman hymiötä.
"The question is not when he's gonna stop but who is gonna stop him." -Vanishing Point
mathias
05.04.2007 18:21:24
Kaikilla väärä; Ernie Ballin ysit ja piste ilman hymiötä.

Merkki oikein, mutta paksuus väärin. :)
Ernie Ballin Heavy Bottom 10-52-setin olen havainnut erittäin toimivaksi.
papitsu
05.04.2007 18:37:57
Merkki oikein, mutta paksuus väärin. :)
Ernie Ballin Heavy Bottom 10-52-setin olen havainnut erittäin toimivaksi.

Tuota pitääkin testata. Ernie Ballin 11-48 -setti löytyy minun kitarastani tällä hetkellä, mutta kovin on silti bassokielet löysiä. Ja yläkielet voisivat hieman ohuemmat olla. Kuulostaa kovin toimivalta paketilta.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)