Aihe: seinfieldin tunnari?
1
aavee
31.12.2003 14:17:37
oon pitkään ihmetellyt minkä porukan tekele se oikein on,onko se soitettu bassolla..?
jos on tietoa kertokaa.

-aavee-

ja tunnarista ei voi muuta sanoa kuin, että se on mahtava
anguished
31.12.2003 14:26:49
Eiköhän se bassola ole släppäilty. Hieno tunnarihan se on, esittäjästä ei tosin ole tietoa...
ba-Rokki
-Mickill-
31.12.2003 15:18:11
Bassollahan se, itse tulee aika usein sitä soiteltua. Helvetin ovela tv-sarjan tunnari kyllä.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
käki
31.12.2003 15:34:34
Oma veikkaus on, että tunnari on synabassolla soitettu.
Minulla on kalyamaha.
Karlsson
31.12.2003 18:13:27 (muokattu 31.12.2003 18:14:13)
Syntetisaattorilla soiteltu on se. Tarkan korvan omaavat huomannevat sen kyllä.

edit: ja tästä oli jollain ison maailman foorumilla keskustelua, jossa selvisi että ei ole oikeata beissiä nähnytkään tuo tunnari.
Olen läski sika.
Karlsson
02.01.2004 10:45:55
Ei kai siihen mitenkään tarkkaa korvaa vaadita?
Kuulostaa pahasti perus GM:n slap bass soundilta. Löytynee joka casiosta?

No, sen mitä viestiketjun alkua kattoo, niin kyllä tarttee ;)
Olen läski sika.
Ylläri
02.01.2004 10:54:28 (muokattu 02.01.2004 10:55:15)
Ei kai siihen mitenkään tarkkaa korvaa vaadita?
Kuulostaa pahasti perus GM:n slap bass soundilta. Löytynee joka casiosta?

Kyllä se tuntuu aika monia hämäävän.Koko pienen ikänsä musiikkia harrastanut trumpetistikaverinikin väitti kiven kovaan että kyse on oikeasta bassosta ja vieläpä Jerry Seinfeldin itsensä soittamana.

BTW, siinä Simpsonien jaksossa, jossa rehtori Skinner yrittää vetää standup-komiikkaa paikallisessa räkälässä, Seinfeld-tunnari soitettiin ihan oikealla bassolla (tai ainakin reilusti alkuperäistä paremmilla synasoundeilla).
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
Karlsson
02.01.2004 10:57:18
ja vieläpä Jerry Seinfeldin itsensä soittamana.

Hoho!
Olen läski sika.
Anonymous-jazz
04.01.2004 21:21:06

Joopajoo.... NO ei todellakaan ole oikealla bassolla soitettu.

Kosketinsoittaja kyllä tietää millainen slapbasso soundi lähtee Rolandin syntetisaattorista! Juuri sellainen mikä on Seinfeldin sarjassa. Kaiken lisäksi sen sarjan tunnarin hornit ovat kanssa syntikasta aivan selvästi.... tamburiini saattaa olla aito ?

Basistit ovat vain luulleet monia vuosia että joku äijä on sen siihen släpännyt oikeella bassolla. Mutta ei ole... Jos sen olisi joku Marcus Miller tai Japanin slap buumi mies Tetsuo Sakurai pistänyt nauhalle niin olisi bassossa ollut vähän enemmän munaa siinä soundissa.
Ylläri
05.01.2004 02:59:23
Basistit ovat vain luulleet monia vuosia että joku äijä on sen siihen släpännyt oikeella bassolla.

Uskallan väittää että suurin osa basisteistakin on aina tiennyt totuuden; lähinnä halpaan ovat menneet kitaristit, rumpalit ym. maallikot, ei-soittajista nyt puhumattakaan.

Jenkkibasisteille ko. tunnarista on kuulemma tullut varsinainen maanvaiva. Vähänkin jos keikalla vilauttaa peukkua, niin heti joku urpo huutaa yleisöstä että "soita Seinfeld!". Vähän niin kuin basistien oma "Paranoid"...
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)