Paljos tommonen pro on maksanu uutena? 1595$US. Perhana, siinä oliskin oivallinen synttärilahja itselleni, mutta taidan kyllä jättää tällä kertaa väliin. (epäilen että 700e ei riitä vielä..olen nähny kuvat ja melkein uudenveroinen ) Niin eli kyseessä on siis juurikin tuo viininpunainen? |
DZN 05.04.2007 11:44:54 | |
---|
1595$US. Perhana, siinä oliskin oivallinen synttärilahja itselleni, mutta taidan kyllä jättää tällä kertaa väliin.
Niin eli kyseessä on siis juurikin tuo viininpunainen? Tuo on listahinta, eli jenkkilässä tosta 30% pois, siitä saadaan myyntihinta. Aka. Dino and 6077dino |
Werde 05.04.2007 13:00:45 | |
---|
Niin eli kyseessä on siis juurikin tuo viininpunainen? Väri tuntuu painavan noiden haluttavuudessa aivan sikana, tuo punainen roikkui viikon saksassa 700 suoralla myyntihinnalla ja kukaan ei tarttunut siihen. Musta meni 830€ juuri hetki takaperin Italian eBayssa, jossa hinnat jää usein saksan vastaavista hieman. Vielä himotumpi lienee valkoinen mustilla reunoilla. "lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro |
pekurides 05.04.2007 23:49:09 | |
---|
Niin eli kyseessä on siis juurikin tuo viininpunainen? Tiedä onko sama kepukka mutta ihan samanlaisesta sain kuvia ja hyvältä näytti. Olin silloin valmis maksamaan tietyn hinnan mutta myyjä tuli katumapäälle omien hankintojensa onnistumisen epävarmuuden takia, eli ei halunnut menettää tuota jos ei saanutkaan himoitsemaansa tilalle:) ..ymmärrettävää. Varmaan ei ole kauhean korrektia tässä puhua tuosta silloisesta hinnasta kun vielä tarjouspyynnöt päällä mutta kyllä se enemmän kuin 700e oli:) Hetken kyrsi kun meni kaupat puihin mutta ei enää! nimittäin sarjanumero U10267 köllöttelee nyt tuolla nurkassa säädettynä uusilla elixirillä tyytyväisenä odottaen uuden isäntänsä tiukkoja käskyjä!!!! Ja niitähän piisaa!! hohiohooo!!
Tunteella päin vittua. |
anssopikasso 06.04.2007 11:17:31 | |
---|
Pekuhan irroittelee. :D Älkäähän kumminkaan alistusleikkejä liikaa harrastelko. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
Luotomeister 02.07.2007 23:02:40 | |
---|
No ton enempää ei kitarassa nauhoja tartte ollakaan. ;) nii, ei sillä oo melkein mitään merkitystä, etttä onko 22 vai 24 nauhaa :) |
hullu_ukko 03.07.2007 00:45:55 | |
---|
nii, ei sillä oo melkein mitään merkitystä, etttä onko 22 vai 24 nauhaa :) Paitsi että nauhojen lukumäärä vaikuttaa ainakin kaulamikin (mikäli sellainen kitarassa on) paikkaan. Kaulamikin paikka taas vaikuttaa hieman kaulamikin tuottamaan soundiin. Juu.. Ehkä hifistelen, ehkä en.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Luotomeister 03.07.2007 14:36:00 | |
---|
Olisin hankkimassa rhaods mallista keppiä, mutta niitä näyttää olevän aika paljon niin kuulisin mielelläni mielipiteitä eri kepeistä. Ensimmäinen vaihtoehto on: Jackson RR3 http://www.thomann.de/fi/jackson_rr3_randy_rhodes.htm tämä olisi hyvä vaihto ehto mutta toi 22 nauhaa häiritsee koska se 24 tarttis siinä olla ja vakio mikeistä oon kuullu et ei oo parhammasta päästä. Toinen vaihtoehto: Jackson KVX10 http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=6819&mgid=6&sgid=309# Tuon löysin vähän aika sitten ja olisi hyvä vaihtoehto ton tune-o-matic tapasen järjestelmän takia Kolmas vaihtoehto: Esp/Ltd mmv sn http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/136/212/mmv_sn.phtml tuokin olis ihan hyvä vaihtoehto verrattuna RR3:seen ku tosta löytyy 24 nauhaa, mutta on vähän wannabe laiho keppi :D Neljäs vaihtoehto: Esp/Ltd khv mmv http://www.dlxmusic.fi/default_ie.asp tuo keppi on jo vähän liian kallis, niin en tiä kannattaako hankkia sitä jos se on samaa luokkaa noitten muiden kanssa En kyllä pelkää ton lisenssi floikan hankkimista kitaraan, koska se kestää sen eka vuoden tai pidempään ja sitten blokkaan sen ku vire alkaa meneen. ja sit jos tulee kauhee himo floikkaan et ei voi ilman sitä elää, niin ostaa sen originaali floikan. Noh....noista kitaroista ottaisin varmaan ton rr3:n ja sit tokana ton king v:n ja noi esp:n lisenssi tallat on kuulemma paljon paskempia kun uusien jacksonien lisenssi tallat :) |
Luotomeister 03.07.2007 14:37:10 | |
---|
Paitsi että nauhojen lukumäärä vaikuttaa ainakin kaulamikin (mikäli sellainen kitarassa on) paikkaan. Kaulamikin paikka taas vaikuttaa hieman kaulamikin tuottamaan soundiin. Juu.. Ehkä hifistelen, ehkä en.. niin mutta tarkoitin lähinnä tuota soitettavuutta. kyllä 22:lla nauhalla voi niitä soolojakin soittaa :) |
hullu_ukko 03.07.2007 14:44:57 | |
---|
niin mutta tarkoitin lähinnä tuota soitettavuutta. kyllä 22:lla nauhalla voi niitä soolojakin soittaa :) Aiemmassa tekstissäsi ei mainittu mitään soitettavuudesta, vaan nauhojen määrän vaikutuksesta kitaraan yleisesti. Lisäksi voisit lopettaa tuon selityksen Jacksonin ja LTD:n lisenssifloikkien välisestä kestävyyserosta ellei sulla ole jotain konkreettista näyttöä Jacksonin tallojen paremmuudesta. Ketjun aloittaja on muuten jo löytänyt uuden kitaran, joten turhaan nostelet näitä ketjuja hehkuttaaksesi sitä Jacksonia. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Luotomeister 03.07.2007 20:46:37 | |
---|
Aiemmassa tekstissäsi ei mainittu mitään soitettavuudesta, vaan nauhojen määrän vaikutuksesta kitaraan yleisesti. Lisäksi voisit lopettaa tuon selityksen Jacksonin ja LTD:n lisenssifloikkien välisestä kestävyyserosta ellei sulla ole jotain konkreettista näyttöä Jacksonin tallojen paremmuudesta. Ketjun aloittaja on muuten jo löytänyt uuden kitaran, joten turhaan nostelet näitä ketjuja hehkuttaaksesi sitä Jacksonia. pitäiskö mun sitten hehkuttaa huonompia kitaroita |
KurtCobain 03.07.2007 20:49:12 | |
---|
Nostittepas vanhan ketjun :) ONNEKSI en hankkinu rr3 kitaraa, vaikka sitä olinkin ostamassa. Koska siitä löytyy se loistava lisenssi floikka joka olkaa vituttaa loppujen lopuks un ei pidä virettä ja kaamee säätäminen muutenkin. Tein paremman päätöksen ja hankin Ibanez VBT700 kitaran =) "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
hullu_ukko 03.07.2007 21:10:33 | |
---|
pitäiskö mun sitten hehkuttaa huonompia kitaroita Ei, vaan lopettaa ketjujen turha nosteleminen vain päästäksesi pätemään joka paikkaan tuon RR3:n kanssa. Mielelläni kuulisin myös nyt onko sulla jotain konkreettista näyttöä sille, että Jacksonin lisenssifloikat ovat parempia kuin LTD:n vastaavat? Montako LTD:n lisenssifloikkaa esimerkiksi olet kuluttanut loppuun? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
H.Corruption 04.07.2007 00:35:02 | |
---|
Ei, vaan lopettaa ketjujen turha nosteleminen vain päästäksesi pätemään joka paikkaan tuon RR3:n kanssa. Mielelläni kuulisin myös nyt onko sulla jotain konkreettista näyttöä sille, että Jacksonin lisenssifloikat ovat parempia kuin LTD:n vastaavat? Montako LTD:n lisenssifloikkaa esimerkiksi olet kuluttanut loppuun? Mulla on näyttöä molemmista, eikä kunnialla selviä kumpikaan. LTD:stä alko puolen vuoden jälkeen kielien pysyminen tallapaloissa olla ongelma, varsinkin punomattomilla kielillä. Siinä hommassa lähti yhdestä tallapalasta jengat. Vippaskonstilla sai kielet pysymään kiinni ja kitaran suhtkoht hyvin vireessä. Seuraavaksi alkoivat pohjalevyn blokinkiinnitysreiät antaa periksi ja eikä blokia saanut enää pysymään paikallaan vaikka kuinka kiristi pultit äärimmilleen ja parin vuoden soittamisen jälkeen tuli vaihto eteen. Jacksonin pohjalevy on vähän kovempaa peltiä, mutta samanlaisia ongelmia on ollut tallapalojen kanssa. Kumpaankin oli pakko vaihtaa ankkuriruuvit kunnollisiin.. |
Luotomeister 04.07.2007 10:55:28 (muokattu 04.07.2007 10:57:03) | |
---|
Ei, vaan lopettaa ketjujen turha nosteleminen vain päästäksesi pätemään joka paikkaan tuon RR3:n kanssa. Mielelläni kuulisin myös nyt onko sulla jotain konkreettista näyttöä sille, että Jacksonin lisenssifloikat ovat parempia kuin LTD:n vastaavat? Montako LTD:n lisenssifloikkaa esimerkiksi olet kuluttanut loppuun? minulla ei itselläni ole ollut esp ltd kitaraa jossa ois ollu lisenssi talla, joten en voi oll 100 varma että ne olisivat niin huonoja, mutta muut (ainakin mitä minä olen lukenut) haukkuvat esp lisenssi talloja, ja sanovat että ne menevät vuoden tai kahden sisällä rikki. en minä niistä mitään muuta tiedä |
Jazkaa 04.07.2007 12:19:19 | |
---|
minulla ei itselläni ole ollut esp ltd kitaraa jossa ois ollu lisenssi talla, joten en voi oll 100 varma että ne olisivat niin huonoja, mutta muut (ainakin mitä minä olen lukenut) haukkuvat esp lisenssi talloja, ja sanovat että ne menevät vuoden tai kahden sisällä rikki. en minä niistä mitään muuta tiedä Jos Heinosen Veikko ja Palosen Kari haukkuvat jotakin, haukut sinä myös? |
Luotomeister 04.07.2007 12:33:01 (muokattu 04.07.2007 12:34:14) | |
---|
Jos Heinosen Veikko ja Palosen Kari haukkuvat jotakin, haukut sinä myös? mä oon kuullu niin monelta että ne on huonoja, mutta jos mulla olis sellanen esp:n lisenssi tallanen kitara ja huomaisin että se ois hyvä niin enhän mä nyt sitä sitten haukkuis :) Testasin kerran musa liikkeessa alexi 200:n floikkaa ja kyllähän se ihan ok:lta tuntu mutta en sitten tiedä millanen se on pidemmän päälle :P |
Jaqqi1991 04.07.2007 12:56:42 (muokattu 04.07.2007 12:57:08) | |
---|
...haukkuvat esp lisenssi talloja, ja sanovat että ne menevät vuoden tai kahden sisällä rikki. en minä niistä mitään muuta tiedä Kuinka kauan luulet tuon rr3 tallan kestävän? Ei sekään mitään parhaimmistoa ole We may be humans, but were still animals |
Alexi69 04.07.2007 13:14:50 (muokattu 04.07.2007 13:17:02) | |
---|
mä oon kuullu niin monelta että ne on huonoja, mutta jos mulla olis sellanen esp:n lisenssi tallanen kitara ja huomaisin että se ois hyvä niin enhän mä nyt sitä sitten haukkuis :) Testasin kerran musa liikkeessa alexi 200:n floikkaa ja kyllähän se ihan ok:lta tuntu mutta en sitten tiedä millanen se on pidemmän päälle :P No kuinka monelta olet kuullut että uusien jaskojen lisenssitallat on OIKEASTI hyviä? Jos sinulla ei ole ollut espiältd:tä lisenssifloikalla saati jaskakin on ollut muutaman hetken, miksi osallistut koko ajan noihin keskusteluihin. Lähes joka ainoa lisenssifloikka pitää vireen hyvin ainakin aluksi. Se, minkä aikaa sitten kestää, jää tapauskohtaisesti nähtäväksi. Jotkut kestävät monta vuotta, jotkut puolivuotta. Veikkaanpa että joskus vielä sinunkin randysi kanssa pääsee itku kun vire alkaa heittelemään, varsinkin kun sinulla on noin tiukka visio ja luottamus kitarasi upeuteen ja toimivuuteen. xD Missä mennään jos haukutaan koko ajan tiettyä tuotetta mutta samalla julkisesti tunnustetaan että "olen minä kerran sitä puoli minuuttia kaupan seinällä hieronut" ja siihen rjoittuvat kaikki kokemukset. Tuollainen täysin turhanpäiväinen ja perusteeton kritiikki on outoa ja tyhmää. Ehkä se kuitenkin on anteeksiannettavaa kirjoittajan nuoren iän huomioiden. hymiö Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD |
pekurides 05.07.2007 23:51:36 | |
---|
Ihan yhtä surkeita paskoja kaikki! .... mulla nyt orkkisfloikka ja ihan yhtä työlästä hommaa sen säätäminen kuin aikaisemmillakin licenssifloikilla.... ...hohoho! :) eipäs juupas. Tunteella päin vittua. |