VORTEX 04.04.2007 18:24:12 | |
---|
Eli olen hankkimassa kombovahvaria. - Kotisoitteluun (mahdollisuus soittaa niin lujaa kun huvittaa) lisäksi vahvarista pitäisi olla alkuun bändisoittelussa. huom. soittotaito ei ole vielä mikään huippu, pari vuotta soittelua takana. -Olen lukenut näitä palstoja ja Rolandin cube 30x on saanut hyvät arvostelut. Olen toisaalta kiinnostunut myös FENDER FM65DSP mallista josta on vähemmän tietoa tällä palstalla. -Kiinnostaisi tietää kummasta olisi enemmän hyötyä pidemmän päälle ja onko kellään kokemuksia tosta fenderistä? http://www.thomann.de/fi/roland_cube30x.htm http://www.thomann.de/fi/fender_fm65dsp.htm |
Iron Horse 04.04.2007 18:31:09 | |
---|
Musiikkityyli olisi mukava tietää (vaikka arvaan kyllä sen olevan metalli..) Screaming! Screaming for vengeance! |
Mäci 04.04.2007 18:40:36 | |
---|
Joo,musatyyliä...?Jos ei noi DSP jutut ole aivan välttämättömiä,vaan enemmänkin hyvä soundi,niin tuohon hintaluokkaan kannattaisi suunnata katseet jo putkiinkin: http://www.thomann.de/fi/laney_lc15_gitarrencombo.htmjos kerran saat soittaa,miten sielu sietää,niin tuosta lähtee korvakarkkia(soittajasta riippuen tietty) :) Kaukana väijyy ystäviä. |
kimurantti1 04.04.2007 18:54:05 | |
---|
|
Mäci 04.04.2007 19:14:08 | |
---|
Riippuu tyylistä, mutta jos se on metalli, Joo,useimmiten se on...Kai minä salaa toivoin,ettei olisi :)Enivei,vahvari kuitenkin on hyvä! Kaukana väijyy ystäviä. |
Kitarmän 04.04.2007 19:23:43 | |
---|
Niin no. Riippuu tyylistä, mutta jos se on metalli, niin LC15:sta tuskin saadaan toivotunlaista soundia. Kyllä muuten saa varsinkin jos on joku säröpedaali eessä.....tossa on vaan se pikku vika että sitä pitää luukuttaa kovaa ennen kun saa sitä täydellistä soundia... |
Jormaz 04.04.2007 19:26:15 | |
---|
Kyllä muuten saa varsinkin jos on joku säröpedaali eessä.....tossa on vaan se pikku vika että sitä pitää luukuttaa kovaa ennen kun saa sitä täydellistä soundia... EL84 ei vaan jytise silleen kuin isommat putket, noin niinku yleistettynä. a game of bingo gone horribly wrong |
EL84 ei vaan jytise silleen kuin isommat putket, noin niinku yleistettynä. Paljon mahdollista. Ite kuitenkin tykkään tosta vahvarista. Vaikka en metallia soitakkaan :D |
VORTEX 04.04.2007 20:04:01 | |
---|
Niin se musiikkityyli on pääasiassa raskaampaa metallia mitä tulee soiteltua. |
Nacher 04.04.2007 20:15:39 | |
---|
Cube 30 lienee vähän turhan pieni bänditouhuihin. Tosin niin tahtovat kaikki kohtuuhalvat combot olla, mutta joillain pääsee kuitenkin alkuun. |
WinterMad 05.04.2007 00:14:01 | |
---|
Kyllä tuo Cube30 _pienimuotoiseen_ soitteluun riittää jos rumpali ei hakkaa kovin kovaa. Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. |
Nacher 05.04.2007 12:15:09 | |
---|
Hevissä rumpali vaan yleensä ei soita jazzkomppeja ;). |
WinterMad 05.04.2007 13:20:16 | |
---|
Hyvä rumpali osaa soittaa myös hiljaa... Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. |
saastara 05.04.2007 15:54:20 (muokattu 05.04.2007 15:54:56) | |
---|
Hevissä rumpali vaan yleensä ei soita jazzkomppeja ;). Ei toki.. Mutta ei se jumalaton mökä ole mikään elinehto hevikompittelulle. :) Voima tulee soitosta eikä volumesta. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että perushevanderitouhuissa voin trankku 30w olla melko vähän.. Saattaapi jäädä melkoisella todennäköisyydellä jalkoihin. E: Bändisoitossa siis.. Kotona tuolla ei ole mitn väliä. Lisää middleä. |