Aihe: Rolling Stones Suomeen 1.8.2007!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
slowdive
22.03.2007 19:23:37
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/513878?2007

Jiihaa! Mahtava uutinen ja tuli vielä ihan puun takaa.
Toivottavasti on 100% faktaa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
stickyfinger
22.03.2007 20:19:36 (muokattu 31.03.2007 15:47:10)
Kylläpä Kiviä pitää ilma muuta, luonnollisesti ja takuu varmasti lähteä katsomaan, lipunhinnat kyllä ovat tosin ihan naurettavat. Ja mikä helvetti on pointti varustaa myös kenttäkatsomo tuolein????? Haloo`!!!!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Regalis Apertura
22.03.2007 20:29:21
Juu Rollarit on nähty jo kertaalleen Bridges-kiertueella. Niin tosiaan, kenenköhän idea oli tuo tuolit myös kentälle? En olisi ihmetellyt jos kyseessä olisi ollut esim. Pink Floyd tai joku muu "rauhallisemman" musiikin esittäjä;)...
Goodfellas
22.03.2007 21:35:17
Juu Rollarit on nähty jo kertaalleen Bridges-kiertueella. Niin tosiaan, kenenköhän idea oli tuo tuolit myös kentälle? En olisi ihmetellyt jos kyseessä olisi ollut esim. Pink Floyd tai joku muu "rauhallisemman" musiikin esittäjä;)...

No olis se silti ollu suht suolanen homma vaikka PF olis ollut lavalla. Ei tossa oo kyllä mitää järkeä, vaikka kuinka hienot catwalkit on messissä. No, varmaankin tuolla "kaikkien aikojen showlla" koitetaan saada jengi maksamaan nuo hinnat. Voishan tuon silti käydä katsomassa, kun ei ole vielä nähty. Tuskin kuitenkaan Metallican kaltaista lippujonoa tällä kertaa tulee:)
Peace sells...but who`s buying?
Vainhaalee
22.03.2007 23:19:02
Kyllä tää on varmaan pakko nähdä kun viimeksi meni sivu suun...
Carry My Urn To Ukraine
Flash
23.03.2007 09:52:08 (muokattu 31.03.2007 15:47:38)

Tuo keikkahan on tietty pakollinen, vaikka tuolit kentällä idea ei miellytäkkään.
Live Music Is Better!
Groovelover
23.03.2007 10:14:08 (muokattu 31.03.2007 15:47:48)
Tuo keikkahan on tietty pakollinen, vaikka tuolit kentällä idea ei miellytäkkään.

Tuolit kentällä? No johan on... sitten rollareiden kesän 2012 kiertueella varmaan nähdään stadikalla jo erillinen pysäköintialue rollaattoreille.. ja kiertuesponsorina Tena.
"It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976
Stone
30.03.2007 21:45:48

Joo..kyllä mennään ehdottomasti (liput on). Olen nänyt rollarit 3 kertaa aikaisemminkin samassa paikassa eturivissä ja jopa kerran Keith Richards tuli eteeni soittamaan Jumpin' Jack Flashia (hitto..meinas tulla kuset housuun). Se tuoli hässäkkä tällä kertaa kieltämättä hieman huolestuttaa, mutta sen näkee sitten että miten toimii. Sama juttu on muuten tulevalla The Whon keikallakin heinäkuussa. Onkohan muuten samanlainen järjestely muuallakin ja miten lienee toiminut?
"Five strings, three notes, two fingers, one arsehole"
ministeri
31.03.2007 11:56:23 (muokattu 01.04.2007 11:10:38)
Jees. Lippu on hankittuna. viimeksi olin stadikan ulkopuolella kuulostelemassa ja silloin vannoin että jos vielä kerran jaksavat tänne niin menen katsomaan! Nyt sitten ihan sisäpuolella tällä kertaa vaikka ei mitään eturivin eikä ihan kolmannentoistakaan ole...En ole ennen nähnyt rollareita ja kerran elämässä ne pitää kyllä katsoa!

räkärokkia juu:)

Onkos muuten lämppäristä mitään hajua??
hilipatihippan
Ukko
31.03.2007 16:41:01

Ja mikä helvetti on pointti varustaa myös kenttäkatsomo tuolein????? Haloo`!!!!

Sen takia koska niiden yleisö alkaa jo olemaan niin huonojalkaista porukkaa etteivät jaksa enää seistä pientäkään hetkeä.
Makkari
31.03.2007 19:18:15
Jotenkin mulla on sellainen tunne, että siellä ei tule kukaan istumaan.
I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you.
Flash
31.03.2007 21:11:54

Jotenkin mulla on sellainen tunne, että siellä ei tule kukaan istumaan.

Jotenkin mulla on sellainen tunne, että muutama id... ihminen haluaa istua koko illan ja pilaa illan käskemällä kokoajan muita istumaan alas...

Tuolit kentällä johtunee siitä, että lavarakennelma on niin erikoinen, että se vaatii erilaisia järjestelyjä (porukan sijoittumista ja liikkumista halutaan kontrolloida tarkemmin). Myöskin "hyviä paikkoja" lienee nyt normaalia enemmän. No, kesällä näemme mikä on tilanne...
Live Music Is Better!
Jarkko G.
31.03.2007 23:26:57
Noistahan (tuoleista ulkoilmakonserteissa) oli joku surullinen tarina kun haluttiin nurmikkoa suojella. Laitettiin tuolit, niin ihmiset sitten seisoivat tuoleilla ja nurmikko meni tuplasti huonompaan kuntoon.

Kai ne stadionilla tietää paremmin.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Perzzza
01.04.2007 01:33:45
Kai tämäkin on joku aprillipila ;)
Görr.
Flash
02.04.2007 08:44:23 (muokattu 02.04.2007 08:45:05)

Noistahan (tuoleista ulkoilmakonserteissa) oli joku surullinen tarina kun haluttiin nurmikkoa suojella. Laitettiin tuolit, niin ihmiset sitten seisoivat tuoleilla ja nurmikko meni tuplasti huonompaan kuntoon.

Vielä surullisempi tarina: http://www.crowdsafe.com/taskrpt/

Juuri tuon takia suurin osa Jenkkilän areena- ja stadionkeikoista on sellaisia, että myös kentällä on numeroidut paikat.

Raportti on luettavissa myös netissä:
http://www.crowdsafe.com/taskrpt/toc1.html
Seating osuus:
http://www.crowdsafe.com/taskrpt/whoii-seating.pdf
Viimeiseltä sivulta löytyy suositus.
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
04.04.2007 09:14:33

Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
04.04.2007 13:35:44

http://www.breitbart.com/article.php?id=D8O9AFO01&show_article=1

Tuo on tapahtunut 2002, eli Keef on edelleen kokkelimiehiä...
Live Music Is Better!
Misse
04.04.2007 16:43:13
Jotenkin mulla on sellainen tunne, että muutama id... ihminen haluaa istua koko illan ja pilaa illan käskemällä kokoajan muita istumaan alas...

Hehee, ainakin 13 ekan rivin on syytä istua koko ajan. ;P Meidän porukassa yksi on alle 160 cm, ja varmastikin seisoskelee tuolilla sen minkä jaksaa joten takanamme olevat saavat pärjätä miten tahtovat. Oikeesti voi tuottaa kyllä vaikeuksia tuo istuminen. Edellisellä kerralla takakaarteessa oli aika vaisu meininki sitä edellisen kerran eturivimenoon verrattuna. Mutta kun omassakin sakissa on nyt noita pikkuihmisiä mukana niin olisihan se hienoa, jos väki olisi sillä tavalla että kaikki näkevät.

Viimekesänä Englannin keikkoja kierrellyt ystävä ei moittinut noita istumapaikkoja. Meno oli ollut kohtuullista ainakin siinä käsipäivää artisitille -etäisyydellä.
Joees
04.04.2007 19:10:05
"Rolling Stonesin Keith Richards kumoaa väitteet joiden mukaan hän veti kuolleen isänsä tuhkaa nenäänsä.

Aikaisemmin musiikkilehti NME:n haastattelussa Richards sanoi vetäneensä kuolleen ja sittemmin krematoidun isänsä tuhkaa kokeilumielessä nenäänsä, kun tähdeltä kysyttiin haastattelussa oudointa asiaa mitä tämä on tehnyt.

Nyt bändin tiedottaja Bernard Doherty sanoo kyseessä olleen vain vitsin. Läpäksi tarkoitetusta Richardsin sutkauksesta nousi pienoinen kohu tiedotusvälineissä ympäri maailmaa. Rockarin isä Bert kuoli vuonna 2002. Keith Richard on itse 63-vuotias."

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/517194?the_rolling_stones

Mun ajatukset tapauksesta: En ihmettele kumpaakaan. :-)

Itse uskon tuohon läppään, jonka media tottai on ottanut todesta. Mutta toisaalta en ihmettelisi vaikka Keef olisikin kiskonut ukkoansa nenästä. Kulkisipa fyysisestikin Bert vielä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)