Jormaz 02.04.2007 21:56:54 | |
---|
Tänään kilahti postiluukusta saapumisilmoitus että parisen kuukautta odoteltu Pod xt tuli kuin tulikin lopulta. Noniin, hienompi homma! a game of bingo gone horribly wrong |
mansipoika 02.04.2007 22:13:03 | |
---|
Jees. Sainpas uusittua koko soittoremeleet tässä kevään aikana. Kitarat: Tokai LS 85F ja Ltd EC1000 blk Vahvistimet: Tech 21 TM 60 ja Laney VC 15 Efektit: MI Audio Blues Pro, Ibanez TS9DX, Ibanez AD99 delay, EH White Finger kompressori, MXR 10band EQ. www.myspace.com/hatedivisionband |
fox 02.04.2007 23:51:52 | |
---|
Tänne valittaminen toimii aina. Tänään kilahti postiluukusta saapumisilmoitus että parisen kuukautta odoteltu Pod xt tuli kuin tulikin lopulta. En olisi ikinä uskonut että tulee koskaan. Oliko mitää selvitystä? Mutta enivei, hieno juttu että tuli vihdostaviimein... Mä odottelin tuossa joskus yhdeltä kaverilta kait nelisen kuukautta pakettia, tiesin kyllä, että viivästyy, mutta luotin kaveriin kuin vuoreen, pitkäaikanen netti-tuttu yheltä foorumilta. Sillä oli kans kaikenlaista vastoinkäymistä elämässään.. Odottaminen on hiukka vaikeaa, kokemuksesta juu tiedän... |
Petrukki 03.04.2007 14:44:31 | |
---|
jou |
Ben_D 03.04.2007 14:58:21 | |
---|
Jackson KV Pro Dave Mustaine signature Jacksonin kovalla laukulla. http://www.myspace.com/fiercemetal |
Dominaattori 03.04.2007 15:11:26 | |
---|
Jackson KV Pro Dave Mustaine signature Jacksonin kovalla laukulla. Kuvia ja artikkelin tynkää kiitos:) Graurr |
timppa67 03.04.2007 21:49:00 | |
---|
Aika kalliin styrkan meinaat makkariin hommata jos Buddaa oot kelaillu :-D Mutta noin muuten, suosittelen kyllä kyseistä vahvistinta. No enitenhän kotona tulee soitettua.. ja kuten sanottu reenit ja keikkailut mennään JCM;n voimalla.. Ei se sormista lähde vaan haara-asennosta.. |
Joees 04.04.2007 00:37:39 | |
---|
No enitenhän kotona tulee soitettua.. ja kuten sanottu reenit ja keikkailut mennään JCM;n voimalla.. Juu... Tokihan se on hyvä vekotin, ja sinnehän kannattaa sijottaa missä eniten käyttää. Tuo on vaan ihan kunkku juurikin bändin kanssa. Superdrive nimenomaan herää eloon vasta bändin kanssa käytettynä. Usko mua. ;-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Jucciz 04.04.2007 00:57:38 (muokattu 04.04.2007 00:57:57) | |
---|
|
Joees 04.04.2007 00:59:25 | |
---|
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
fox 04.04.2007 01:07:57 | |
---|
Tuo oli kyllä kaunis. Katselin jo tossa aiemmin tuota sun artikkeleistas. Kohtuullisen harvinainen ilmeisesti kun ei kauheesti oo tullut vastaan? Mihinkään liittymättä, harvinainen on.. En ostanu kitarakamaa, mutta sain kasattua yhden "rojektin" jälleen soittokuntoon.. Tuttu D.Laine:n työkaluna vuosien takaa (ei toki ko. herran kitara).. Oli kohtuullisen paha remontti (lukuisa kuukausi, ei oo minkäänmoista skemaa tuohon), etten sanois.. Hyvät herrat, Im proud to present: http://muusikoiden.net/dyn/users/20186.jpg Ja ei, en tosiaankaan oo luopumassa, neckthru-keppi ja yks parhaita kauloja mitä ajatella saattaa...Etsikää oma, jos löyvätte! ;) |
Joees 04.04.2007 01:12:45 | |
---|
Mihinkään liittymättä, harvinainen on.. En ostanu kitarakamaa, mutta sain kasattua yhden "rojektin" jälleen soittokuntoon.. Tuttu D.Laine:n työkaluna vuosien takaa (ei toki ko. herran kitara).. Oli kohtuullisen paha remontti (lukuisa kuukausi, ei oo minkäänmoista skemaa tuohon), etten sanois.. Hyvät herrat, Im proud to present: http://muusikoiden.net/dyn/users/20186.jpg Ja ei, en tosiaankaan oo luopumassa, neckthru-keppi ja yks parhaita kauloja mitä ajatella saattaa...Etsikää oma, jos löyvätte! ;) Mihinkään liittymättä tämäkään... Komia keppi on tuokin :-) Jos joskus sinne suntaan eksyn niin saanen testata? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
fox 04.04.2007 01:25:44 | |
---|
Mihinkään liittymättä tämäkään... Komia keppi on tuokin :-) Jos joskus sinne suntaan eksyn niin saanen testata? Totta hitossa, jos sattuu studiolla olemaan.. Se on meikäläisen "aktiivielektroniikka kitarassa" -oppimateriaali- ja lähdeaineistokokoelmassa.. 8) Jos huomasit, niin ledissä on valo... |
Petrukki 04.04.2007 16:43:50 | |
---|
jou |
Funkyshiva 04.04.2007 17:24:57 | |
---|
Tarkoituksena oli mennä Kitarapajaan kokeilemaan Carvinia,ja kokeilinkin (mainio!),mutta erehdyin myös kokeilemaan Tom Andersonin Hollow Cobraa,eikä paluuta ollut.Paras kaula mitä missään ikinä soittamassani kitarassa. Carvini jäi seinälle ja Tomppa lähti mukaan. :) http://koti.mbnet.fi/irstas/TomAHC.jpgPätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Artist 04.04.2007 17:26:11 | |
---|
Tarkoituksena oli mennä Kitarapajaan kokeilemaan Carvinia,ja kokeilinkin (mainio!),mutta erehdyin myös kokeilemaan Tom Andersonin Hollow Cobraa,eikä paluuta ollut.Paras kaula mitä missään ikinä soittamassani kitarassa. Carvini jäi seinälle ja Tomppa lähti mukaan. :) http://koti.mbnet.fi/irstas/TomAHC.jpg Upea kitara, itse olen pitkään halunnut ostaa sen, mutta eipähän enää tarvitse. :) "I wish life could be Swedish magazines." |
Werde 04.04.2007 17:33:49 | |
---|
Onhan sitä kaikkea tullut taas haalittua. Viimeiseimpinä Dimarzio Evo2 ja Original Floyd Rose kromisena. Maailmalta ovat matkalla Jackson Stealth Pro ja SD Livewire Dave Mustaine-aktiivit. Eläköön ebay jälleen. "lets just say they have a godly auroa around them. if jesus shreded he did it on one of these" - random guy@JCF about Soloist Archtop Pro |
Ibanez analog delay (re-issue tms.) tuli taloon ja Bossin gigadelay lähtee viikonloppuna. OSTETAAN DOD fx22 Vibrothang. |
masterhat 05.04.2007 13:18:42 | |
---|
Tilipäivän kunniaksi kävin puoliherätteenä hakemassa paikallisesta musaliikkestä Epiphonen Valve juniorin kotidemotuksiin. 185,- euroa maksoi, en tehnyt kauheesti hintatiedusteluita muualta, joten oliko tuo muihin liikkeisiin nähden kallis? on muuten ihan mukava soundi, etenki kun avaa volaa kunnolla. joku perus od-pitäs vielä hommata tuolle kaveriksssssssssssssssssssssss.... I am the Horsemaster |
Wespa 05.04.2007 13:32:46 | |
---|
Original Floyd Rose kromisena Ebaystako tuokin tarttui, saako kysyä paljonko kustanti? Pitäs varmaan joskus tuohon omaan Ibaneesiin tuommonen hommata, vaikka toi alkuperänenkin vielä toimaa yllättävän hyvin. Luulis että toi OFR soundaa paljon paremmalta. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |