malbaz 04.04.2007 00:33:24 | |
---|
Joo elikkä ostin uudet kielet 10-50, enne oli 9-46.Nyt sitten ku soitan määrätyistä kohdista esim E ja päästän + vaimennan kielen ni D kieli on alkanut soimaan siel taustal mutta hiljaa, vaikka en edes koske koko kieleen.Ennen ei ollut tälläistä vikaa, itse miettisin että vika olisi tallassa. |
daimion 04.04.2007 00:38:38 | |
---|
Joo elikkä ostin uudet kielet 10-50, enne oli 9-46.Nyt sitten ku soitan määrätyistä kohdista esim E ja päästän + vaimennan kielen ni D kieli on alkanut soimaan siel taustal mutta hiljaa, vaikka en edes koske koko kieleen.Ennen ei ollut tälläistä vikaa, itse miettisin että vika olisi tallassa. Jucciz lähetti jäähypenkiltä terveisiä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Resonanssi . |
malbaz 04.04.2007 12:46:50 | |
---|
Joo katoin ton ja googletin mutta ei paljo auttanut et miten sitä voi korjata sähkökitarassa, jotain löytyi akustisista kitaroista ja vahvistimista mutta ne ei ollut kitaranvahvareita.Ehkä suosiol siirryn takaisin 9-46 :o |
Krice 04.04.2007 13:48:19 | |
---|
Joo katoin ton ja googletin mutta ei paljo auttanut et miten sitä voi korjata sähkökitarassa Ei sitä voi korjata eikä kannata. Kieliä voi tietysti aina vaimentaa, mutta ei pieni resonanssi mitään haittaa. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Dr. Muff 04.04.2007 13:56:07 | |
---|
Joo elikkä ostin uudet kielet 10-50, enne oli 9-46.Nyt sitten ku soitan määrätyistä kohdista esim E ja päästän + vaimennan kielen ni D kieli on alkanut soimaan siel taustal mutta hiljaa, vaikka en edes koske koko kieleen.Ennen ei ollut tälläistä vikaa, itse miettisin että vika olisi tallassa. Kannattaa vääntä kaikki kielet epävireeseen toisiinsa nähden. Tällöin pääset ongelmasta eroon. Tai sitten opettelet vaimentamaan kielet, jos haluat vastaisuudessa soittaa vireisellä kitaralla. |
malbaz 04.04.2007 14:04:21 | |
---|
Kiitos vastauksista.Luulin jo aluksi että talla on paskana tj. |
Kitarassasi olisi paljon isompi vika jos kielet eivät soisi/humisisi. |