Demostudio 31.12.2003 18:59:41 | |
---|
|
Jami 01.01.2004 14:11:11 | |
---|
Mä en vissiinkään taas osaa kun en saa tätä auki. Olisko se suora linkki biisiin mitään? Että alkais soida kun linkkiä klikkaa? Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
Jabbe 01.01.2004 14:19:42 | |
---|
Jotain mätää. No mene www.mikseri.net/seuraamus kautta, sieltä löytyy. Pitäs varmaan hommata joku oma kotisivu ni vois heittää näitä sinne.. My name is Baron, Jabbe Baron. |
Jami 01.01.2004 14:35:07 | |
---|
Mulla on oma teoria tästä räppäyshommasta. Kun amerikoissa katuja tallusteli mielettömällä asenteella ja esiintymishalulla varustettuja mustia tyyppejä ilman mahiksia esiintymään kun ei yhtään osannu laulaa, kehittivät tyylin jossa ei tarttekkaan osata laulaa. Vielä kun tähän yhdistetään koneet ettei tartte osata soittaakkaan niin mikäs sen parempi tie staraksi estraadeille ja teinien kukkaroille. hähähähäh. Nyt kun tältä pohjalta lähden tätä arvioimaan niin vois sanoa että tämä on ihan hyvä. Tyylinmukainen. Kysymys kuuluukin että onko Jabbe muka tehnyt tämän selvinpäin, ei todellakaan, juuri näin. hähähäh. Hyvää kuluvaa vuotta! Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Jabbe 01.01.2004 15:28:23 (muokattu 01.01.2004 15:30:23) | |
---|
Mulla on oma teoria tästä räppäyshommasta. Kun amerikoissa katuja tallusteli mielettömällä asenteella ja esiintymishalulla varustettuja mustia tyyppejä ilman mahiksia esiintymään kun ei yhtään osannu laulaa, kehittivät tyylin jossa ei tarttekkaan osata laulaa. Vielä kun tähän yhdistetään koneet ettei tartte osata soittaakkaan niin mikäs sen parempi tie staraksi estraadeille ja teinien kukkaroille. hähähähäh. Jami halajaa taas taisteloa. Oikeastaan hiphoppia on tosiaan aika helppo tehdä. Tai no, on näissäkin kikoissa opettelemista mut nykyään alkaa tuntua että tällasia biisejä oikeasti syntyy muutamassa tunnissa. Tähän meni 5. Vinyyliltä sämplää jotain kivoja juttuja (noi torvisoundit sämplätty ja tehty niistä noi riffit). Sit kiva biitti vaikka synasta ja muita soittimia. Vähän miksaillaan ja siinä on jees tausta. Sit se vaikeampi homma onkin tää räppäys. Ei sekään itseasiassa ihan helppoa ole, varsinkin kun tää on niin nopeetempoinen biisi niin menee helposti sanat sekaisin. Ehkä se mikä tässä hommassa oikeasti vaatii taitoa on osata tehdä hyviä biisejä. Sellasia jotka toimii. Tää on tarkoitettu nimenomaan kännipäissään luukutettavaksi jossain bileissä, ja kun käytännössä testattiin niin toimihan se ihan jees. Mut tossa hommassa on oikeesti tekemistä, et saa sen biisin toimii. Biittejä ja riimejä voi tehdä kuka vaan. Mut niin voi myös rämpyttää kitaraa tai hakata rumpuja. Tai rämpyttää vaikka kannelta. Hähähähä. Taitoa se kaikki vaatii jos kunnolla meinaa tehdä. Nyt kun tältä pohjalta lähden tätä arvioimaan niin vois sanoa että tämä on ihan hyvä. Tyylinmukainen. Kysymys kuuluukin että onko Jabbe muka tehnyt tämän selvinpäin, ei todellakaan, juuri näin. hähähäh. Hyvää kuluvaa vuotta! Hyvää vuotta kakstuhatneljä sullekin! Ja tää biisi muuten tehtiin selvinpäin. Tosin aika kiireellä, piti jo päästä lähtemään.. .;) EDIT: Lisätään nyt vielä. Mietin just et miks tätä tekee. Tää vaan on niin hiton hauskaa, niinkun musan dusaaminen yleensäkin. Ja kun on trendikästä ja suht helppoa hommaa, mistä porukka ehkä diggaileekin (vrt. vaikka proge) niin mikä ettei... My name is Baron, Jabbe Baron. |
Henga 01.01.2004 22:59:05 (muokattu 01.01.2004 23:00:22) | |
---|
Mulla on oma teoria tästä räppäyshommasta. Kun amerikoissa katuja tallusteli mielettömällä asenteella ja esiintymishalulla varustettuja mustia tyyppejä ilman mahiksia esiintymään kun ei yhtään osannu laulaa, kehittivät tyylin jossa ei tarttekkaan osata laulaa. Räbähän on tullut aika suoraan Jamaikan "toustauksesta" eli puhelaulusta..Tietämättömyyttäkö vai huumoria? Jabbe, millä teit skrätsit? Muuten ihan ok taustaa, mutta on se niin hassua kun suurin osa tämän maan räbättäjistä on alle kakskymppisiä. ;) |
Jabbe 01.01.2004 23:13:34 | |
---|
Jabbe, millä teit skrätsit? Penaalilla. My name is Baron, Jabbe Baron. |
Penaalilla. No kidding? |
Jami 01.01.2004 23:28:05 (muokattu 01.01.2004 23:41:46) | |
---|
Räbähän on tullut aika suoraan Jamaikan "toustauksesta" eli puhelaulusta..Tietämättömyyttäkö vai huumoria? Kumpi oli ensin, muna vai kana? Vaikutteet ja ideat mustilla joutojätkillä on kansainvälisiä ja ilmiöt on kasvanu suht yhtäaikaa siellä ja täällä. No enivei tähän totean nuorekkaasti että evvvk. hähähähähääh. (huumorin puolelle pukkaa. Jäi senverran olutta aatosta) Edit: Jabbelle senverran vielä että mainintani "ihan hyvä ja tyylinmukainen" oli sitä arvioitia, kaikki muu läpän heittoa. Moon ny niin lepsulla päällä jottei tästä ny taistoa synny. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Vilhelmus 02.01.2004 00:36:43 | |
---|
Hauskuudesta ja hyväntuulisuudesta plussaa, samoin hittipituudesta, ei ehdi kyllästyä. Taustat tehty ihan hyvin, mutta kun en vaan ole järin suuri torvien ystävä.. nih.. Mutta jää kyllä mieleen. Toinen räppäri sukkaa, liian flegmaattista mun makuuni. Ei paha. |
musa 02.01.2004 11:15:56 | |
---|
Ihan kiva pläjäys. Yhdyn Vilhelmukseen tuossa, että koko homman ydin eli riimitelly kuulostaa minunkin korviini hiukan laiskalta. Varsinkin kun tausta tässä on niin energinen torvisektioineen sun muineen. Mut ihan kiva. |
Jabbe 02.01.2004 12:18:25 | |
---|
No kidding? Jeps. Hähähä. Ja Jamille: Perhana. Tapeltais nyt ees vähän, joox? Hoho. My name is Baron, Jabbe Baron. |
Nimismies 03.01.2004 20:28:55 | |
---|
Penaalilla. Hoho, mun kaveri on tehnyt samoin:) Kyllähän Seuraamus paiskii eteenpäin kovaa tahtia, mutta vieläkin on liian aneemista tuo räppiosasto. Mielestäni tässä oli kuitenkin hyvä meininki ja sellainen rento bilefiilis, eikä mitään hirveän suurta yritystä. Toimii simppelinä juhlamusiikkina, ei sen kummempaa. Seuraamukselta voi kuitenkin vielä odottaa kovia siivuja tulevaisuudessa, luulen ma(suhteutettuna suomiräp-tasoon). "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Jabbe 03.01.2004 23:00:43 | |
---|
Seuraamukselta voi kuitenkin vielä odottaa kovia siivuja tulevaisuudessa, luulen ma(suhteutettuna suomiräp-tasoon). Toivotaan näin. Kyllä mä ainakin uskon. Motivaatiota jos vaan riittää niin kyllä nykyisellä kehityksellä varmaan saadaan piakkoin jopa joku siedettävä viisu aikaan. :) My name is Baron, Jabbe Baron. |
Raipe 04.01.2004 01:51:53 | |
---|
Räpistä en pidä genrenä pätkääkään, mutta taustat toimivat hyvin. |