Edelleen, 150w putkinuppi ja G-Flex portattu 2x12 kotona. Hyvin toimii. Edit: Hyvissä 4x12 kaapeissa alkaa kyllä väistämättä olla sen verran tuhti bassotoisto, että niillä saa ärsytettyä alakerran naapureita yllättävänkin helpolla. Tokihan sitä bassoa voi pitää pienemmällä, mutta itselleni se ainakin hevanderia mättäessä muodostuisi kovaksi itsehillinnän ongelmaksi... |
kimurantti1 04.04.2007 19:00:11 | |
---|
Hyvissä 4x12 kaapeissa alkaa kyllä väistämättä olla sen verran tuhti bassotoisto, että niillä saa ärsytettyä alakerran naapureita yllättävänkin helpolla. Joo, ja nimenmoaan se on se, mikä ärsyttääkin. Matalat taajuudet kun menee rakenteista läpi aika eri tavalla kuin korkeat äänet. |
exterminaattori 05.04.2007 07:54:21 | |
---|
Mun mielestä nuo ei todellakaan ole parhaita clippejä tuosta :-/ Jostain löyty parempia mutta en muista mistä. Eivät mun mielestä tee oikeutta tuolle nuo.
Voisiko joku minimatin omaava laittaa clippejä, joista saisi vähän paremman kuvan vermeestä. Tuo minimat kiinnostaa kovasti, mutta saisiko sen ryyditettyä jollain pedaalilla kuulostamaan hiemen enemmän tyyliin ala Van Halen ( kaksi ekaa levyä ), Randy Rhoads tyylistä säröä/ruttua. Nuo tehtaan clipit kuulostaa lähinnä köyhän miehen Chuck Berryltä. |
teejk 13.04.2007 19:10:09 | |
---|
pakko hehkuttaa vaikka ketään ei välttämättä kiinnostakaan. ostin TT:n ja tein sille 1x12 kaapin, johon elementiksi vintage 30. ei voi muuta sanoa kuin, että parhautta. toi juuri sitä kaipaamaani alapäätä lisää. demppauksetkin kuulostaa jo siltä miltä pitää. nämähän on tietysti makuasioita, mutta tällä hetkellä ei voisi kyseiset ostokset tyydyttää mieltä enempää. ja kyllä siitä mörinän poikasta lähtee jo pienilläkin kerrostalovolumeilla. malttais vaan pitää sen äänentason niin, että sitä häätöä ei tule. katotaan nyt sitten, mitä tästä paketista saa pidemmän tutustumisen jälkeen irti. eipä muuta. piste. Tajuaksä mitä mä ymmärrän?! |