mikhot 04.04.2007 13:34:38 | |
---|
Moro kaikki! Olkaa ystävällisiä ja kuunnelkaa tämä ääniclippi, ja kertokaa minulle, mitä siinä mielestänne sanotaan. Selitän sitten mistä on kyse, kunhan olen saanut riittävästi kommentteja! Kiitos! :) URL= http://www.zshare.net/audio/ei-kuulu-ei-mp3.htmlei kuulu ei.mp3 - 0.13MB/URL EBMM JP Signature, Ibanez S520EX --> Boss GT-8 --> Behringer KX1200 |
Rocco_Longfella 04.04.2007 13:49:35 (muokattu 04.04.2007 13:52:52) | |
---|
i cogi sanha guogeta On latinaa ja tarkoittaa, että vääärällä alueella, lukko. (Edit) Nojoo... Arvelisin, että siinä kyllä sanotaan jotain, mutta se on käännetty soimaan väärinpäin..? Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
mikhot 04.04.2007 13:55:54 | |
---|
Ei tämän pitäisi väärällä alueella olla..Tässä on oma bändini soittamassa ja tilanteeseen liittyy tietty epäselvyys, jota en voi paljastaa vielä ennen kuin olette kuunnelleet mitä siinä sanotaan. Ei ole käännetty väärinpäin eikä mitään, kyllä siinä 4 sekunnin kohdalla ihan suomenkieltä puhutaan :) EBMM JP Signature, Ibanez S520EX --> Boss GT-8 --> Behringer KX1200 |
Kukkis 77 04.04.2007 14:58:42 (muokattu 04.04.2007 15:06:20) | |
---|
"Mikon kitara ei kuulu ollenkaan" "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Nyt kun sanoit, niin sehän on ihan selvä. Höh. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Kukkis 77 04.04.2007 15:10:40 | |
---|
Nyt kun sanoit, niin sehän on ihan selvä. Höh. Vois olla myös "Miks Outin saarna ei kuulu ollenkaan.." "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Nieby 04.04.2007 16:38:31 | |
---|
"Mikon kitara ei kuulu ollenkaan" Loud and Clear. Onks tää taas joku "käännettiin tää takaperin"- homma? |
peteihis 04.04.2007 17:12:13 | |
---|
Hehe.. Ensin se kuulosti siltä, että: "Ei kougi snaadariuuluollenkaa" --kommelluksen aiheuttaa hiukan takaperoinen sanojen painotus: "miKON kiTAARA eikuuluollenkaa!" |
Dr. Pepper 04.04.2007 17:38:36 | |
---|
Joo selvää pässin lihhaa... MIKON KITARA EI KUULU OLLENKAAN!!! :D |
ekikoo 04.04.2007 17:52:32 | |
---|
Nii mikä idea tossa on? All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Kukkis 77 04.04.2007 17:58:29 | |
---|
Nii mikä idea tossa on? No sen minäkin kyllä haluaisin tietää. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
mikhot 04.04.2007 18:13:29 (muokattu 04.04.2007 18:15:47) | |
---|
Kiitoksia vaan palautteesta, eiköhän se tullu selväks että Mikon kitara ei kuulunu ollenkaan. Tämä surulliselta kalskahtava kommentti lähti meidän rumpalin suusta viime viikonloppuna Keuruulla Gospel SM-kisoissa. Mulla oli kitara liitetty etuasteen kautta d/i-boxiin josta suoraan mikseriin. Soundcheckeissä vedin omalla kitarapiuhalla, no problemo..just ennen keikkaa joku jannu toi mulle eri piuhan, joka oli liitetty eri boksiin, en tiedä miksi, mutta sinnehän se kitara sit piti liittää..No, lähettiin soittamaan ja eikö tässä toisessa johdossa ollu sitte joku kosketushäikkä ja kitara katos siinä muutamaks minuutiks kokonaan. Kitaran katoaminen teknisistä syistä ei tieysti vaikuta mihinkään (paitsi että biisi meni kyllä vähän tämän seurauksena käsille), mutta tämä meidän rumpalin jossain vaiheessa huutama kommentti tulkittiin sitten parin tuomariston jäsenen mukaan "V***n kitara ei kuulu..", arvaatte varmaan että näissä piireissä tämä ei kauheasti lisää uskottavuutta ;). Loppujen lopuksi kävi niin, että kuudessa kolmestatoista palautelapussa oli tuomareilta "kiroilusta" kommenttia, kyllä riemastutti! :D ..ja toki pisteitä tippui sen takia. Neljänneks sijotuttiin, mutta ei sillä niin väliä kunhan tuomaristolle ja yleisölle selviää asian oikea laita. Silläpä tämän halusinkin kysästä että miten te subjektiivisesti asian kuulette (itehän tottakai kuulen "Mikon", koska tiedän tilanteen, samoin myös ne jotka minut nimeltä tuntee), ja tämän perusteella voin olettaa että tuskin yleisössä ainakaan kovin monelle on tullut väärinkäsityksiä, vaikka salin eri puolilta kuultuna voi tietysti kuulostaa erilaiselta.. kiitokset kaikille! EBMM JP Signature, Ibanez S520EX --> Boss GT-8 --> Behringer KX1200 |
Lennu 04.04.2007 18:31:10 | |
---|
Heh. No kaikenlaista sitä sattuu. Toivottavasti saavat oikeaa infoa. |
kivi 04.04.2007 19:56:56 | |
---|
Heh. No kaikenlaista sitä sattuu. Toivottavasti saavat oikeaa infoa. Jaa. Oltiin kerran soittamassa poliittisesti aktiivisella vaihtoehtoestradilla ja setin lopussa rumpali huusi iloisesti "See Ya!" ja vilkutti yleisöön. Keikan jälkeen tuli puolikymmentä ihmistä kertomaan että "eivätpä olleet osanneet odottaa rumpalihipiltä natsitervehdystä ja Sieg Heil -huutoa, eivätkä halua semmoisia vastedeskään kuulla". Rumpali joka on vielä näitä Joensuun aktiivisimpia antinatseja oli kovin ymmällään. :-D |
mikhot 04.04.2007 21:08:49 | |
---|
Jaa. Oltiin kerran soittamassa poliittisesti aktiivisella vaihtoehtoestradilla ja setin lopussa rumpali huusi iloisesti "See Ya!" ja vilkutti yleisöön. Keikan jälkeen tuli puolikymmentä ihmistä kertomaan että "eivätpä olleet osanneet odottaa rumpalihipiltä natsitervehdystä ja Sieg Heil -huutoa, eivätkä halua semmoisia vastedeskään kuulla". Rumpali joka on vielä näitä Joensuun aktiivisimpia antinatseja oli kovin ymmällään. :-D LOL. Käy se säkä näköjään muillekin :D EBMM JP Signature, Ibanez S520EX --> Boss GT-8 --> Behringer KX1200 |
Vic Firth 04.04.2007 23:41:05 | |
---|
Mikä ihme tässä topicissa oli nyt niinkuin se juttu? Menikö ohi? Vai oliko vaintarkoitus kuunnella turha pätkä, jossa todetaan, että kitara ei kuulu? Life is hard! So is my... |
Kukkis 77 05.04.2007 02:03:09 | |
---|
Mikä ihme tässä topicissa oli nyt niinkuin se juttu? Menikö ohi? Vai oliko vaintarkoitus kuunnella turha pätkä, jossa todetaan, että kitara ei kuulu? No itse ymmärsin niin, että uskonnollinen tuomaristo antoi kilpailun bändille miinuspisteitä kun luuli kuulleensa lavalta kiroilua, joka ei oikeasti ollutkaan kiroilua vaan "Mikon kitara ei kuulu". Tässä siis kaiketi haettiin subjektiivista mielipidettä tästä kohua herättäneestä spiikistä . Että onko siellä tuhma sana vai ei. Täältä tähän, olen muuten kännissä hiukan. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
mikhot 05.04.2007 08:36:04 | |
---|
No itse ymmärsin niin, että uskonnollinen tuomaristo antoi kilpailun bändille miinuspisteitä kun luuli kuulleensa lavalta kiroilua, joka ei oikeasti ollutkaan kiroilua vaan "Mikon kitara ei kuulu". Tässä siis kaiketi haettiin subjektiivista mielipidettä tästä kohua herättäneestä spiikistä . Että onko siellä tuhma sana vai ei. Täältä tähän, olen muuten kännissä hiukan. :D Juurikin näin. EBMM JP Signature, Ibanez S520EX --> Boss GT-8 --> Behringer KX1200 |
Vic Firth 05.04.2007 23:45:38 | |
---|
No itse ymmärsin niin, että uskonnollinen tuomaristo antoi kilpailun bändille miinuspisteitä kun luuli kuulleensa lavalta kiroilua, joka ei oikeasti ollutkaan kiroilua vaan "Mikon kitara ei kuulu". Tässä siis kaiketi haettiin subjektiivista mielipidettä tästä kohua herättäneestä spiikistä . Että onko siellä tuhma sana vai ei. Täältä tähän, olen muuten kännissä hiukan. :D Ach so! Mikäpäs siinä sitten.. Life is hard! So is my... |
kitaraontahtoni 06.04.2007 18:45:59 | |
---|
Miks Honkin särö ei kuulu ollenkaan. Love me fender kalamies#49 >-)))> |