Tire_ 31.12.2003 01:47:55 | |
---|
Onko kaikilla bändeillä omat huoneet ja kamat? |
kupteri 31.12.2003 02:21:51 | |
---|
Onko kaikilla bändeillä omat huoneet ja kamat? Kaippa sieltä kasarmista yhden tuvan saa yhteiskäyttöön. Oveen munalukko, johon joka bändillä avaimet. Oon joskus käynyt vierailemassa (siviilissä) erään bändin treeniksellä siellä, hyvin mahtuu vaikka paritkin rumpusetit levälleen. Joo, oli kyllä vähän erilainen reissu Hiukkavaaraan kuin tornitouhuissa vuonna '94 munamankelilla keskustasta parin viikon ajan... :-) |
shak 31.12.2003 09:20:38 | |
---|
Kannattaa muuttaa maalle, siellä noita treeniksiä saa lähes ilmaiseksi ;-) |
Super-Jari 31.12.2003 12:02:55 | |
---|
Onko kaikilla bändeillä omat huoneet ja kamat? No siinä on vuokralla yksi huone. Kamat on oltava ja kavereita saat ottaa jos sulla on :D Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
oulukyllosa 31.12.2003 15:22:10 | |
---|
Kyselkää lähikunnista...ja pienemmistä paikoista yleensäkin ennemmin ku isosta kaupungista...saat isomman tilan halvemmalla ku isosta kaupungista pienen.Tietenki autonhan siinä tarttee (ja kortin).Käykää ajelellu maaseudulla,tyhjillään olevia tiloja joka paikka täynnä.Siinäpä vasta bisnes-idea...ostais jonkun isomman rakennuksen (vanhan navetan) ja remontois bändisoittokäytöön ja vuokrais tiloja ja varais itselle parhaan osan.Miksi minä ajettelen ääneen.Elekää kertoko ideaani kellekään. ---"play some skynyrd,man!"--- |
Tire_ 31.12.2003 20:52:43 | |
---|
Siis ymmärsinkö oikeen siellä on vain yks huone jossa bändit soittaa omalla vuorollaan |
Siis ymmärsinkö oikeen siellä on vain yks huone jossa bändit soittaa omalla vuorollaan Se on kokonainen komppania joka on vuokrattu. Eli tupia on määrä X joita sitten vuokrataan. Paikassa ei oikeastaan ole muuta hyvää kuin koko joka on noin 50neliötä. Ja jonkinlainen vartiointi, siis leikisti, tai miten sen nyt ottaa. Sotilaspoliisi kiertää alueella. Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
Tire_ 02.01.2004 00:50:01 | |
---|
Voisitko kertoa miten noita kämppii saa vuokralle? Ja jos me päästäs sinne niin jaetaanko se 300e vuokra summa kaikkien bändien kesken? |
Super-Jari 02.01.2004 02:27:28 (muokattu 02.01.2004 02:27:54) | |
---|
Voisitko kertoa miten noita kämppii saa vuokralle? Eli, etsit kapiteelin puhelinnumeron jostain ja kysyt Hiukkavaaran kasarmilla olevia tiloja. Ja jos me päästäs sinne niin jaetaanko se 300e vuokra summa kaikkien bändien kesken? Jokainen huone maksaa 225.70€/kk. Eli kun sinä vuokraat sieltä yhden huoneen, sinä maksat siitä 225.70€ kuukaudessa. Jaat sitten summan bändisi kesken maksettavaksi. Simple as that, tai sitten ei :) Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
kupteri 02.01.2004 10:42:42 | |
---|
Eli kun sinä vuokraat sieltä yhden huoneen, sinä maksat siitä 225.70€ kuukaudessa. Jaat sitten summan bändisi kesken maksettavaksi. Tai sitten hommaat 5 muuta bändiä kaveriksi ja jaatte harjoitusvuorot ja vuokranmaksun sen mukaan :-) Toki jos tarttee itte treenata 24/7, niin sitten sinne ei muut mahdu, mutta jos riittää pari kolme kertaa viikossa sellainen 3h sessio, niin eiköhän sellaisia 6 orkesteria saa jaetuksi ja jää paljon tyhjää aikaakin (myy päivävuorot työttömien bändeille ;-) |
Super-Jari 02.01.2004 11:18:32 | |
---|
Tai sitten hommaat 5 muuta bändiä kaveriksi ja jaatte harjoitusvuorot ja vuokranmaksun sen mukaan :-) Toki jos tarttee itte treenata 24/7, niin sitten sinne ei muut mahdu, mutta jos riittää pari kolme kertaa viikossa sellainen 3h sessio, niin eiköhän sellaisia 6 orkesteria saa jaetuksi ja jää paljon tyhjää aikaakin (myy päivävuorot työttömien bändeille ;-) Jep, juuri näin. Meille tulee 3 bändiä. Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
Juha86 02.01.2004 18:29:43 | |
---|
Pakko mainita tähän väliin, et luojan kiitos että en asu missään suuressa kaupungissa.. meidän bändi treenaa Seinäjoella, ja meidän treenikämppä on ilmainen ja voidaan treenata siellä 2 kertaa viikos. Lisäks treeniksellä on vahvistimet, kaiuttimet ja rummutkin, vain kitarat tuodaan itse. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
Tire_ 03.01.2004 00:16:22 | |
---|
Ette mitenkään muistas ton kapiteelin numeroa nimittäin mulla ei oo mitään hajua mistä se voi saada. |
Super-Jari 03.01.2004 00:32:03 | |
---|
Ette mitenkään muistas ton kapiteelin numeroa nimittäin mulla ei oo mitään hajua mistä se voi saada. En kyllä muista mutta uskon että 020202 osaa muistaa. Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
kivi 03.01.2004 01:44:42 (muokattu 03.01.2004 01:47:27) | |
---|
Ette mitenkään muistas ton kapiteelin numeroa nimittäin mulla ei oo mitään hajua mistä se voi saada. -Puhelinluettelo, yritysosa. -Kaupunki-info, yrityssivut. -118 Ei luulis, että tällaisia asioita enää tarvii neuvoa. "Mistä puhelinnumero löytyy?" EDIT: Aha, joo. "Kuvaus: Olen basisti" :-) |
JCM 10.01.2004 08:52:36 | |
---|
|
zap 17.01.2004 13:39:10 | |
---|
Itse täytin joskus epätoivoissani Oulun kaupungin Bändikämppä-hakemuksen ja unohdin koko homman saman tien. Soitto tuli noin kuukauden päästä ja poppoo sai tilat ja vielä vallan mainiot sellaiset. Vuokra huimat 7€ kuussa (1,75 egee/äijä) Jos vain bändin jäsenet ovat alle 26 wee ja Oulussa kirjoilla, niin ei hakemuksen täyttämisessä mitään ainakaan menetä. Lähtö taitaa tulla, jos levyn joskus julkaisee. En tiedä onko tämä sitten hyvä vai huono politiikka kaupungilta. Ei oikein kannusta nuoria orkestereita kärkkymään levytyssopimuksia, mutta toisaalta tällä tavalla saadaan tilat aloitteleville Suomen toivoille. Saadaanpahan pois kaduilta mummoja hakkaamasta. "The future is much like the present, only longer." - Dan Quisenberry |