Aihe: Kuljetuskotelo kombolle
1
jack.frost
04.04.2007 04:17:07
Mä en tiiä, onks tästä jo keskusteltu täällä, mut onko kukaan kasannu ikinä tän tyyppistä casea ite:

http://www.thomann.de/fi/thon_haubencase_fuer_combos_rollen.htm

Mitä makso? Oliko se hankalaa askartelua? Mun mielestä toi melkein 300 on vaan aika suolanen hinta caselle..
Fide
04.04.2007 22:06:15

vaatii maalaisjärkeä, peruskoulun käsityöosaamista, kohtuullisia työkaluja, hyviä työtiloja, pitkää pinnaa ja aikaa.

Tuossa se tulikin, noista jos puuttuu kohtuulliset työkalut ja hyvät työtilat, niin ostetun boxin hinta ei enää niin kauhean korkea olekkaan =)

Jos rakennusvaiheessa säheltää pari työvaihetta, ja joutuu esim hankkimaan uudet tarvikkeet, niin mun kaltaiselle poropeukalolle voi valmiina ostettu tulla jopa halvemmaks ;-)

Mulla ei oo vaffarilaatikon rakentelusta kokemusta (ainoastaan räkin), mutta Mesan mukana seurasi käytettynä juurikin tuollainen T-kaupan boxi ja on sitten kaikkinensa mun mielestä hinta-laatu-suhteeltaan kohtuullinen.

Mutta jos työtilat ja -vermeet on, niin kyllä tuollaisen varmaan rakentaakin, ja kivaa se varmasti on.
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)