Haussa olisi kova laukku, jonka sisäosa olisi Iban RG:n muodoille sopivat. Aivan tajuttoman vaikea löytää ulkopuolelta kuvia laukuista puhumattakaan sisälmyksistä. Ibanezin oma M100C on tiedossa, mutta onko porukat ostanu esim. saksan nettikaupoista muita kovia laukkuja, jotka ovat RG:lle olleet soveltuvia ja laadukkaita. Sadan euron kieppeillä olisi sopiva hintakatto. Musiikkiliikkeeseen ei ole valitettavasti pääsyä, joten pitää turvautua teihin. |
Lego 03.04.2007 21:51:56 (muokattu 03.04.2007 21:52:24) | |
---|
Kyllä toi M100C on paras valinta RG:lle. Eihän se maksakaan kun sen 71 euroa ja on helvetin loistava laukku.. |
tommiot 03.04.2007 21:56:30 | |
---|
W50RG on mun mielestä parempi. Oon yhen tollasen M100C:n hajottanu... Ei kestäny mitään. |
huokaus 03.04.2007 23:01:26 | |
---|
Minkä painoinen tuo W50RG on verrattuna M100C? Tai ylipäätänsä mitä eroa noilla kahdella on? Jotain eroa niissä kai on kun on ihan kaks erinäköistä ja nimistä laukkua. Onko toinen joku jumalattoman painava flight case tai jotain. Kun ymmärtääkseni kova laukku ja flight case on siltikin eri asia.. http://www.musik-produktiv.de/shop2 … 3619080/sid/!x32fific/quelle/listenMites tuommoinen? Onko nuo Rockcaset juurikin flight caseja mitkä painaa kuin synti? Pitäisi nimittäin julkisilla kulkea ja kanniskella vähän pidempiä matkoja käsipelillä. |
-K- 03.04.2007 23:03:12 | |
---|
no toi WR on puuta, eli on se painavampi kyllä pikkasen, emmä kestävyyseroja ole huomannut kyllä verrattuna mc100:een Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
tommiot 03.04.2007 23:06:34 | |
---|
Minkä painoinen tuo W50RG on verrattuna M100C? Tai ylipäätänsä mitä eroa noilla kahdella on? Jotain eroa niissä kai on kun on ihan kaks erinäköistä ja nimistä laukkua. Onko toinen joku jumalattoman painava flight case tai jotain. Kun ymmärtääkseni kova laukku ja flight case on siltikin eri asia.. En nyt jaksa alkaa vertailemaan, keissit on tuolla sängyn alla eikä kehtaa alkaa kolistelee tähän aikaan... Kyllä toi W50RG vähän enemmän painaa, mutta sanotaan että mä en oo ihan hirveen järee kaveri ja silti tuon laukun kanssa on tuntitolkulla pyöritty stadissa joskus =) Se ei oo RG:lle muotoiltu, mutta RG istuu tiukasti siihen, ei heilu tai mitään. Mun mielestä se on siistimmän näköinen, ja vaikuttais vähän kestävämmältäkin. Mun vanha M100C oli ainakin ihan helvetin ohutta muovia. Kaveri astu lyhytkorkoisella (no mitä se olis ollu, 1cm?) kengällä päälle kännissä kun sekoiltiin ja oli kitara mukana, niin reikähän siihen tuli. Rumpali potkas joskus lukkoa niin sekin irtosi. Ja ite tullu joskus istuttua siinä päällä niin kaikki ne metallitassut siellä pohjassa painui sisään =) Ei sen nyt varmaan kaikkea tota kuuluisikaan kestää, mutta ei vaan jäänyt hyvää fiilistä siitä casesta. |
huokaus 03.04.2007 23:11:59 | |
---|
Jos tuo Rockcase painaa 10 kiloa (niinkuin musik-produktivin tiedoissa lukee) niin se on varmaan sillon ihan flight case-tasoa, eikö? Ei tuommosta mun kokonen kaveri kanniskele pitkin pääkaupunkiseutua. |