vipu5 03.04.2007 17:52:03 | |
---|
Vipu5: Eikö olisi helpompi heti alkuun nauhoittaa sopivilla soundeillä kuin koittaa taikoa soundista X soundi Y plugareilla? Ei voi ymmärtää.. Joo, totta helvetissä olis!!! Mutta kun en ole itse äänittänyt matskua, ja levy halutaan julkaista, ja siitä maksetaan, niin teen siitä niin hyvän kuin mahdollista... Yritä nyt pliis ymmärtää!!! ...Tää menee nyt ihan asian ohi, ei mua kiinnostaa selittää miks mulla on sessiossa enemmän kuin kaksi plugaria per raita. Laitan niitä niin monta kuin on tarpeen. Thats it! Älkää te hyvät ihmiset pelätkö, saundit on jo ihan mukavasti hallussa.. Mainostin noita plugarien määrää vain, koska olin niin innoissani mäcin suorituskyvystä... Sama kun alkaisin piinaa Hevi machinerylta miks silla on 20 peltiä rumpusetissä vaikka sillä on vaan kaks kättä... prkle... |
HeavyMachinery 03.04.2007 18:03:00 | |
---|
??? ?? ? Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! 6.0 aikaan Fadergain oli +6db nyt se on +12db Summan tekeminen parani huomattavasti kun pystyy ajamaan "lujempaa" niin se kuulostaa "avoimemmalta" Sama kun alkaisin piinaa Hevi machinerylta miks silla on 20 peltiä rumpusetissä vaikka sillä on vaan kaks kättä... prkle... No hö ei oo eikä mulla oo setissä kuin 8 peltiä.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
No hö ei oo eikä mulla oo setissä kuin 8 peltiä.... ;D En jaksanut laskea, oon vaan kateellinen... ;D
|
Eukka 04.04.2007 00:04:38 (muokattu 04.04.2007 00:27:22) | |
---|
Joo, totta helvetissä olis!!! Mutta kun en ole itse äänittänyt matskua, ja levy halutaan julkaista, ja siitä maksetaan, niin teen siitä niin hyvän kuin mahdollista... Yritä nyt pliis ymmärtää!!! Ok. ...Tää menee nyt ihan asian ohi, ei mua kiinnostaa selittää miks mulla on sessiossa enemmän kuin kaksi plugaria per raita. Laitan niitä niin monta kuin on tarpeen. Thats it! Komppaan. Älkää te hyvät ihmiset pelätkö, saundit on jo ihan mukavasti hallussa.. Mainostin noita plugarien määrää vain, koska olin niin innoissani mäcin suorituskyvystä... Tosiaan jos voi heittää pari EQ-plugaria per raita niin voe vitsi!! Mun G5 hyyty ku oli päällä joku 14 EQ3sta, 6 EQ2sta, muutama kompura ja gate ja päälle viel DVerb. Jökitys oli taattua. Kesän päälle hakees uutta MacProota. Näköjään pyörii sitten isokin kasa plugareita =D Akatax for you! |
thejmh 04.04.2007 01:37:59 | |
---|
Miten se nyt noin pienestä kaatuu? Mun G4 powerbookkkikin pyörittää ainaki 30 eq3:sta ja kompuraa. |
Eukka 04.04.2007 11:10:23 | |
---|
Ai niin ja taustalla vielä Reason tykitämässä basarisämplejä ja paria synansoundia:D Senku pisti pois päältä jökkiminen loppui. Akatax for you! |
vipu5 05.04.2007 10:12:51 | |
---|
Ai niin ja taustalla vielä Reason tykitämässä basarisämplejä ja paria synansoundia:D Senku pisti pois päältä jökkiminen loppui. Reason ynnä muut instrumentit vie ihan sikana tehoa, ainakin PT sessiossa. Kun saan miksaukset alta pois pitää testata miten iMäkki jaksaa pyörittää softasynaosastoa. Btw, Digidesignin sivuilta voi ladata niiden uuden samplerin betaversion, sitä ainakin täytyy kokeilla... |